Camping La Quiete

8.1Fantastisch

Italië, Piemont, Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore)

8.1Fantastisch

• 7.8Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

76 reviews over Camping La Quiete

• 8Angela18-07-2020

Goede camping op magische plek

Voorzieningen op de camping zijn goed en verzorgd. Ruime kampeerplekken, en het meer is prachtig. De eigenaar is soms wat lastig in te schatten, maar is eigenlijk erg aardig. Hij praat ook Nederlands en Duits. Kindvriendelijk, echter geen animatieteam. Broodjes eenzijdig en snel op. Mogelijkheid om pizza en simpele maaltijden zoals lasagne te bestellen. Mooi sportveld en leuk strandje.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    9Miranda11-08-2019

Heerlijke rustige camping aan een prachtig meer.

Super heerlijke camping!!!!! Na vorig jaar verrast te zijn van deze camping zijn we dit jaar opnieuw naar camping La Quitte afgereisd. En opnieuw een succes, volgend jaar zeker weer!!! Camping heeft mooie plekken, grotere/kleinere pal aan het meer, en als je dat niet wil. Zijn er ook genoeg andere leuke plekken op de camping. Sanitair is wat aan de oude kant maar word goed onderhouden. Laat je het zelf netjes achter Dennis het voor de volgende ook netjes. Het personeel doet in ieder geval hun best om het netjes te houden!!! Edo en zijn vrouw Laura zijn super hard werkende mensen. Sommigen vinden hun nors en niet mee denkend. Maar dan denk ik, ga zelf eens een bedrijf runnen. Probeer het eens voor ieder goed te doen!!! In onze ogen doen ze het perfect. In ieder geval: wij komen volgend jaar zeker terug

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Afke04-08-2019

Super camping!

De mensen die negatief zijn over edo vind ik echt niet terrecht. Deze man is gewoon druk met zijn werk. Maar als jij hem goed benaderd benaderd hij jou keurig terug. Wij zijn dit jaar voor het eerst op deze camping en hebben een prachtige vakantie gehad! Toiletten keurig douches netjes ook hier geld weer als je er zelf netjes mee om gaat blijft het ook netjes! Aardige medewerkers en een heerlijk meer om te zwemmen... rustige camping wat perfect is voor jonge gezinnen. Veilig en goed overzicht! Echte aanrader dus!!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    7Catelijne09-10-2018

Fijne rustige camping maar met een paar minpunten

Wij hadden niets gereserveerd maar mijn partner had hier 15 jaar eerder al eerder gestaan en wist dat we hier de meeste kans zouden maken op nog een plek. Ik was wel door mijn partner al "gewaarschuwd" voor de norse eigenaar en inderdaad was zijn humeur in 15 jaar helaas niets veranderd. Onze aangewezen plek was ruim genoeg om tent +auto kwijt te kunnen. We stonden dichtbij een toilet/douchegebouw wat gedateerd is maar wel schoon. Minpunten, vuilnisbakjes zonder deksel in de wc voor maandverband etc, niet fris! Weinig douches (2+2) en helaas geen warm water om af te wassen bij ons toiletgebouw. Er is maar één wasmachine + droger. Betaling leek in de eerste instantie niet met pin te kunnen en zou zelfs duurder zijn maar na onze vastberaden blik kwam er toch een pinapparaat tevoorschijn en betaalden we de afgesproken prijs. Pluspunt, het mooie schone meer van Mergozzo waar je heerlijk in kunt zwemmen, het uitzicht en de rustige plek.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Anoniem30-09-2018

Prachtige plek waar je je helaas niet welkom voelt

Fijne kleine camping, prachtig meer (let op: geen zwembad) en lekker rustig. Voor oudere kinderen weinig te doen. Zoals eerder wordt vermeld: Eigenaars (ook de vrouw) erg nors en onvriendelijk. Wij waren hier vorig jaar ook en toen was dit ook al het geval. Snap werkelijk niet dat zulke lui een camping kunnen runnen, met hun gebrek aan vriendelijkheid, gastvrijheid en zelfs gewoon fatsoen. Ze hebben het voordeel dat wát ze runnen op een magische plek ligt, zodat veel gasten het door de vingers willen/kunnen zien schat ik zo.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Annie24-09-2018

Prachtige plek, matige camping

Camping op een prachtige plek aan een verrukkelijk en schoon meer. De camping is vrij klein en rustig. Er ligt echter een camping naast waar we dicht tegenaan stonden en we veel lawaai overlast van hadden omdat het strand daar bomvol lag de hele dag. Ook het amusement van hen was aldoor te volgen. Als je naar de camping gaat, ga dan niet aan de rand bij het riet staan, want de ratten liepen langs onze tent, omdat ze bij de barbecue resten van de tent naast ons kwamen eten. De eigenaar deed hier niets mee ontkende dat er ratten zouden zijn. De eigenaar is nors en lijkt erg ongeinteresseerd, zoals we ook in andere beoordelingen lazen. Douches zijn heel erg klein en het zijn er erg weinig. Wel lekker warm water en goed te stellen. Winkeltje stelt niet veel voor, ook brood erg eenzeidig en je moet op tijd zijn in de ochtend anders is het op... Internet werkte op onze plek niet, geen bereik, dan moest je dicht bij de receptie gaan zitten.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Ellie Lachi-Durieux23-09-2018

Als we kunnen gaan we volgend jaar weer.

Prima camping,alleen positieve ervaring.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Mw24-08-2018

Schitterend

Prima eenvoudige camping, sanitair is gedateerd en wordt regelmatig schoon gemaakt. Geen toiletpapier aanwezig, dit heeft ook zo z'n voordelen. Mooie plaatsen aan het super schone meer. Een camping voor rustzoekers. In de omgeving voldoende leuke/ mooie stadjes, giede wandelmogelijkheden. Voor elk wat wils. Verwacht bij aankomst geen complete informatiemap, dit moet jezelf uitvinden. Genoeg restaurants in de omgeving.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Dirksen19-08-2018

Mooie camping maar net geen 10

Deze Camping is prachtig gelegen maar scoort net geen 10 omdat het op veel punten het net niet is net iets te kleine plaatsen net iets te weinig was gelegenheden net iets te weinig douches net iets te weinig afwas gelegenheden Verder helemaal niks op aan te merken top camping Goed personeel . Prachtige omgeving. Goed en voor een goeie prijs eten bij het naast gelegen Restaurant . De plekken aan het water bieden een fantastisch uitzicht, maar als het gaat stormen zet alles goed vast.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 4Sylvia16-08-2018

Te duur, te dicht op elkaar en onverschillig.

Belachelijk harde muziek van een live band tot veel te laat op de avond. Plekken lopen bijna allemaal schuin, staan veel te dicht op elkaar en auto’s blokkeren het zicht op het meer. De goederentrein aan de overkant van het meer raast ook in de nacht door. Ook de weg achter de camping is duidelijk hoorbaar. Kortom, te duur, te druk en teveel lawaai.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Camping La Quiete info