Camping Isolino

Weer vandaag3°-7°
Camping Isolino
7,5

Omschrijving
Camping Village Isolino in de Italiaanse regio Piëmont is een gezellige familiecamping aan het Lago Maggiore. Waterratten voelen zich hier meteen thuis dankzij het grote glijbanentoestel in het zwembad. Ook een ritje maken op een pony of het circus aanschouwen behoort tot de mogelijkheden. Of maak een boottochtje over het Lago Maggiore.

670 reviews over Camping Isolino in het Nederlands

Super!

Nijeveen,
31-7-2018

Wij hebben dit verblijf zeer goed ervaren 2 kinderen van 9 maand en 3 jaar die zich uitstekend hebben vermaakt. Personeel is vriendelijk restaurant goed eten zwembad prachtig en sta caravan goed schoon. Winkeltje op camping wel duur maar goed bij welke camping is dat niet. Zit een Lidl in de buurt op een reisafstand van 5 min. Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Vakantie met gezin ( kids 12 en 14)

Vink,
31-7-2018

Wij hebben gelogeerd in een aangepast vakantiehuisje. Onze dochter is volledig rolstoel afhankelijk. Het huisje is goed, alleen de veranda en hellingbaan zijn glad. Dit gemeldt bij de camping en gaan hiervoor een oplossing bedenken. Bij het zwembad is geen tillift en bij het meer geen strandrolstoel. Wij hebben dit niet gemist, alleen voor anderen fijn om te weten. Verder mooie camping en de animatie is top. Wat een leuke, enthousiaste mensen. Het is vinden wij wel een camping niet geschikt voor kinderen boven de 11 jaar. We gaan om deze reden niet nog een keertje naar deze camping. Verder is er geen gezellig terras om iets te drinken. Op de camping is een kantoortje om info te krijgen wat je kunt ondernemen in de buurt. We hebben Milaan bezocht, Mergozza, Stresa, eilandjes en het Lago D’orta. Het laatste is echt een aanrader. Wat een mooie omgeving en leuk plaatsje. Verder kun je er goed fietsen in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Vier dagen op deze camping gestaan met eigen vouwwagen. Gelukkig niet langer want de plekken zijn super krap. Geen ruimte voor auto als je ook nog een bijzettent hebt. Hutje mutje waardoor je bijna bij de buren in bed ligt. Verder in onze beleving een vakantiefabriek.

Alles is wel netjes met veel faciliteiten. Ook in omgeving veel te doen. Helaas overal megadruk en bij een meer meestal maar 1 hoofdroute om ergens heen te kunnen.

Nooit eerder meegemaakt dat je bij de afwasbakken alleen koud water hebt en dus bij een andere kraan eerst warm water moet halen. Over koud water gesproken het zwembad is ook koud. Wel lekker groot en leuk voor 10-

Voor ons dus eenmalig!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Aanrader!

Teun,
27-7-2018

Leuke camping in een mooie omgeving. De camping is groot, maar door de indeling ervaar je dit niet zo. Bij de camping zijn meerdere leuke zandstrandjes. De bodem loopt langzaam af dus ideaal voor kinderen. De temperatuur van het meer was goed.

Het zwembad is leuk. Een paar glijbanen hadden het nog leuker gemaakt.

Wat opviel was dat het 's avonds bijzonder rustig was op de camping. Na circa 22.00 uur was het stil op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuk voor een jaartje..

Hans,
23-5-2018

Camping ver weg van openbare weg. Mooi zwembad. Kleine staanplaatsen. Horeca viel kwalitatief erg tegen. Kinderanimatie super!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

mooie omgeving! leuk met kleine kindertjes

Kimber,
19-4-2018

Erg leuke camping! mooi zwembad! alleen jammer voor wat grotere kinderen geen leuke glijbaan.

wij hadden een stacaravan, maar schrokken vooral van de staan/kampeerplekken.. heel erg op en in elkaar!

heerlijk strand, leuke dorpjes in de buurt, en op de camping heerlijk eten... ook genoeg te doen voor kleine kindjes, speeltuintjes etc.

in de buurt is het ook leuk om een dagje te gaan rodelen.

kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad!! omgeving is ook erg mooi....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke camping!

Mandy,
16-4-2018

Heerlijke camping aan een prachtig stukje van het Laggio Maggiore. Het enige nadeel is dat er het een vrij rustige omgeving is met niet veel te doen op loopafstand. Animatie is top, zwembad is heerlijk, zeker voor kleine kinderen.

Restaurant boven op de camping is een aanrader. Mooi uitzicht en lekker eten met een kleine binnenspeeltuin voor de kinderen. Al met al zeker de moeite waard!

Geweldig

Sabine,
28-2-2018

Vond de betrokkenheid van het personeel super...altijd tijd voor een praatje leuke tips en 1 van.onze bedden was niet goed en het werd meteen verholpen super.

Voor ons niet meer

Lonneke,
25-1-2018

De omgeving is prachtig en zeker een aanrader. De camping is een perfecte uitvalbasis voor uitstapjes maar wel erg massaal. Er is gedurende een groot deel van de dag veel lawaai vanwege de verschillende activiteiten. Het zwembad is mooi maar ook bij het zwembad een groot deel van de dag harde muziek en enthousiaste annimatie medewerkers die zich graag laten horen via de omroepinstallatie. Wij zaten direct achter de kinderarena. We konden elkaar op de veranda van het mobilhome nauwelijks verstaan. Vanaf 23.00 uur is het stil. Het meer is prachtig en lekker om met een luchtbed te dobberen. Helaas veel stekelige planten in het meer waardoor zwemmen niet echt lekker is. Voor deze prijs kun je echt wel wat beters krijgen. Voor ons niet meer dus!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastisch! We hebben genoten.

E.Veenman,
28-11-2017

Ten eerste een dikke duim voor de animatie! Wat een lange dagen maken hebben hun. Maar ze gaan er altijd voor de volle 100 % voor.

Het zwembad is ook super leuk voor de kinderen. Het badpersoneel is helemaal niet streng. Je moet je gewoon aan de regels houden wat logisch is lijkt me.

Het ijs is overheerlijk. Het campingwinkeltje is wel duur, maar dat is het bij iedere camping volgens mij. Wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad. Een geweldige vakantie!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Isolino in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Isolino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.