Camping Isolino

Weer vandaag5°-6°
Camping Isolino
7,5

Omschrijving
Camping Village Isolino in de Italiaanse regio Piëmont is een gezellige familiecamping aan het Lago Maggiore. Waterratten voelen zich hier meteen thuis dankzij het grote glijbanentoestel in het zwembad. Ook een ritje maken op een pony of het circus aanschouwen behoort tot de mogelijkheden. Of maak een boottochtje over het Lago Maggiore.

670 reviews over Camping Isolino in het Nederlands

Te massaal, te weinig ruimte en rust

Roos,
16-8-2018

Wij hebben hier onze vakantie doorgebracht met onze zesjarige dochter en een baby. Positief punt is de mooie ligging van de camping in een lagune.

Negatieve punten is de massaliteit: heel veel mensen op een beperkte oppervlakte. Hierdoor is er weinig ruimte voor groen, speeltuintjes en voorzieningen. Op de reguliere tijdstippen dus van 17:00 - 22:00 zijn er te weinig douches waardoor je lang moet wachten op je koude douche...

Wij vonden een ander groot nadeel het hoge tokkie gehalte van veel Nederlanders uit Brabant en Oost Nederland die elkaar al jaren kennen, hele laantjes bezetten en avonden samenklonteren onder het genot van veel bier.

Voor ons geen Isolino meer. Per saldo te druk, te weinig ruimte en rust, te weinig waar voor je geld. Wij kiezen volgende keer voor een camping aan het rustieke Mergozzo of Orta meer.

Super vakantie gehad 😃

Ilse,
15-8-2018

Super vakantie gehad , heerlijk zwembad leuke animatie , restaurant heerlijk eten . Kinderen 7 en 4 jaar hebben zich geen moment verveeld. We

Komen zeker nog eens terug

Eens maar nooit meer!

Suzanne,
13-8-2018

Wanneer je het niet erg vindt dat de receptie je als een nummer behandeld, je niet geloven als je zegt dat de wifi bij de stacaravan het niet doet (alleen in de bar!), de airco in het huisje niet werkt (dat komt door de warmte, zei men Bleek deze ontzettend vies te zijn, na 3 dagen gemopper....)je het niet erg vindt dat de waterplanten in het meer je gewoon pijn doen (prikken), er s avonds voor de jongeren echt niets te doen is, moet je vooral naar deze camping gaan. Voor kleine kinderen die alleen naar het zwembad en minidisco gaan, is het een prima camping. Zwembadwater tot heupen. Als als je ook op de wielrenfiets wilt gaan fietsen: De Italianen rijden als gekken en je moet hele stukken op de openbare weg waar de auto's rijden als wielrenner naast fietsen, op erg slechte wegen. Nee, voor ons deze camping niet meer. De camping kan vooral aan de receptie nog heel wat leren....'heeft u een fijne reis gehad' , goede reis naar Nederland.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Komen zeker terug!

RS,
13-8-2018

Mooie grote camping, maar dat merk j3 absoluut niet. Wij zaten in een stacaravan en dat was prima. Camping ligt ideaal aan het meer en had een prima steiger voor onze boot.

Onze kinderen vonden het jammer dat het voetbalveld om 22:00 uur al werd afgesloten. Dat is juist een plek waar ze nog even kunnen dollen en afspreken..

Ook het zwembad is overal ondiep en niet echt geschikt voor iets oudere kinderen, maar gelukkig kun je in het meer zwemmen.

Prachtige omgeving en veel te doen!

Al met al een heerlijke twee weken vakantie gehad en komen zeker terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

"Wederom geweldig!"

Wendy,
12-8-2018

Na een jaartje afwezigheid nu voor de vijfde keer terug op Isolino. Het blijft een geweldige camping, er is alles voor handen. Het zwembad is heerlijk, ondanks het koude water (wat dit jaar wegens de hitte wel goed uitkwam), de animatie is fantastisch en de nieuw ingevoerde paycard is zeer handig! Het ijs bij de ijssalon is heerlijk en niet duur, de producten bij de supermarkt zijn wel wat duur, maar er zijn voldoende supermarkten op korte rijafstand. Het eten bij het restaurant is beter dan bij de bar. De camping zelf ziet er verder goed onderhouden uit. De hoofdweg naar de camping mag in aanmerking komen voor vernieuwing (behoorlijke kuilen). Hoe dan ook; wij hebben genoten en komen volgend jaar zeker weer terug!

Mooie vakantie

thomas van Zadelhoff,
10-8-2018

Wij waren in een kant en klare bungalowtent. Dit bevoel goed. Konden de auto kwijt en voldoende plek. Onze kinderen vonden de animatie geweldig en hebben hier veel gebruik van gemaakt. Altijd enthousiast en nergens te beroerd voor. Je kunt op twee plekken het meer in. Veel waterplanten maar lekker om te dobberen. De camping is schoon en netjes onderhouden. De prijzen in de supermarkt en voor een ijsje zijn redelijk. Excursies makkelijk te boeken en je hebt niet het gevoel op een grote camping te zitten. Het zwembad is mooi en overzichtelijk. Fijn dat het niet heel diep is. Wel hadden veel kinderen kleine wondjes aan de voeten. Dat vond ik een minpunt. Restaurant is prima voor afhalen of snelle hap, niet om gezellig te gaan zitten eten in de avond.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Deze keer niet voor herhaling vatbaar.

Arjan,
9-8-2018

We komen net terug van een tentvakantie. Het is belangrijk om van te voren goed te kijken naar de grootte van de staanplaats. Zo zijn er erg kleine plekken, maar gelukkig ook grotere. Wij vinden het verschikkelijk om in een straatje hutje mutje naast elkaar te staan en hebben er daarom voor gekozen om aan de rand van de camping te gaan staan. Hier zijn de plekken ruimer en speelser. De camping is wel erg groot met een grote lange straat in het midden waar het voortdurend een komen en gaan is van mensen. De mensen van de animatie zijn vriendelijk. Mijn kinderen houden alleen niet zo van animatie, dus weinig gebruik van gemaakt. De receptie vind ik erg zakelijk en onvriendelijk. Bij het uitchecken werd alleen gevraagd op welk nr we stonden en of er nog een rekening open stond. Er werd niet gevraagd hoe we onze vakantie hadden ervaren o.i.d. Zelfs werd ons nog geen goede reis gewenst. We komen niet nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geen positieve ervaring irt omgang met honden

Wijnstra,
5-8-2018

Mooie grote camping als je kinderen hebt, maar honden zijn niet oer definitie welkom. Je mag ze meenemen maar er moet eigenlijk niemand merken dat je een hond bij hebt. Je mag nergens op een terras zitten, het hondenstrand is niets meer dan een muurtje achter het zwembad met een smerig stukje strand. Zit je 3m buiten het hondenstrand omdat je daar wel lekker kunt zitten kom je direct in de problemen. Heb je technische problemen mag je het lekker zelf uitzoeken wordt je dan verteld.

De prijs is naar faciliteiten die ze bieden en erg goed maar verwacht niets meer en al helemaal niet dat ze met je meedenken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wegen zijn erg druk en slechte wegen om te wielrennen. We zijn veel beter gewend, Frankrijk. Camping is leuk voor kleine kinderen, maar dan wel groot, vinden wij. Een groot nadeel zijn de waterplanten in het meer... Wij dachten, zal wel meevallen... Niet dus.... Prikken hard en zijn er erg veel. Volgens de camping (vooraf gevraagd) hadden ze hier dit jaar geen last van.... Eh.... Dus toch wel... Foutje bedankt... .. Voor ons niet nog eens hier naartoe... Je ligt ver van bewoonde wereld, even te voet ergens heen zit er niet in.... Stacaravans erg dicht op elkaar, maar dat blijkt in Italië vaker voor te komen?...zwembad zeer ondiep, echt alleen voor kleine kinderen, terwijl camping ook voor jongeren staat aangeschreven, dat klopt niet.... . Jammer, volgende keer (op een andere camping beter).......

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Mooie camping, prachtig aan het meer. Veel kinderentertainment. Restaurant was niet aantrekkelijk om te gaan eten. Oogde donker. Bij vertrek werd stacaravan gecontroleerd en moesten we EUR 10 per beslapen hoeslaken van de kinderen betalen omdat ze niet schoon waren! Schandalig dit staat nergens. Gaan toch in de wasmachine lijkt mij?

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Isolino in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Isolino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.