Camping Isolino

Weer vandaag3°-7°
Camping Isolino
7,5

Omschrijving
Camping Village Isolino in de Italiaanse regio Piëmont is een gezellige familiecamping aan het Lago Maggiore. Waterratten voelen zich hier meteen thuis dankzij het grote glijbanentoestel in het zwembad. Ook een ritje maken op een pony of het circus aanschouwen behoort tot de mogelijkheden. Of maak een boottochtje over het Lago Maggiore.

We hebben een aantal aanbieders voor Isolino voor je op een rij gezet:

Neckermann
D-reizen
D-reizen

2 reviews over Camping Isolino in het Nederlands

2006

Het is een geweldige camping en we gaan volgend jaar weer en kijken er erg naar uit.

Mooie omgeving je kunt er naar Milaan de Borromeische Eilanden de moore berg Mottarone

de berg Mottarosa waterval inde buurt verder bij de receptie genoeg informatie te krijgen voor een leuke uitje.

En natuurlijk het uitzicht bij het strand over het geweldige meer Lago maggiore vooral bij schemering zo sfeervol met al die verlichting.

Gereisd alleenreizend in juli 2006

Prachtige camping mooie camping mooie animatieteam omgeving er is genoeg te doen je kunt er naar milaan de prachtige 3 eilanden in het mooie lago maggiore de bergen mottarone en mottarosa verder nog veel meer te doen.

Vooral ook het uitzicht bij schemering over het meer naar de bergen toe echt sfeervol.

En natuurlijk het mooie strand om niet te vergeten.Wij gaan volgend jaar zeker weer we kijken er al weer naar uit.

Gereisd alleenreizend in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Isolino in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Isolino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.