Camping Isolino

Weer vandaag3°-7°
Camping Isolino
7,5

Omschrijving
Camping Village Isolino in de Italiaanse regio Piëmont is een gezellige familiecamping aan het Lago Maggiore. Waterratten voelen zich hier meteen thuis dankzij het grote glijbanentoestel in het zwembad. Ook een ritje maken op een pony of het circus aanschouwen behoort tot de mogelijkheden. Of maak een boottochtje over het Lago Maggiore.

76 reviews over Camping Isolino in het Nederlands

Wij komen hier al 10 jaar net als onze (jawel duitse) buren. Toegangs-weg is (na regen) vol met gaten, die vaak wel meteen worden geegaliseerd. De receptie kan wel wat klantvriende-lijker. Ligging camping geweldig.Zelf een unieke plaats aan meer met ruim uitzicht. Overige plekken deels wat aan de kleine kant, zoals vaak in Italie. Een redelijke snackbar met pizza's en een al jarenlang waardeloos restaurant.

Sanitair op de camping is de laatste jaren verbeterd, maar door de drukte zit er ook wel eens een slechte dag tussen. Voor de jonge kinderen van alles te doen al dan niet met enthousiast recreatie A-team. Voor de oudere kinderen (zoals die van ons) worden de mogelijkheden steeds een beetje minder. (Muv disco Vivaldi) Prijs camping is vrij stevig te noemen, maar ook dat is in Italie vrij normaal. Dit jaar: nieuw zwembad met stroomversnelling? hoofdwegen op de camping geasfalteerd?

Gereisd anders in juli 2009
2008

Niet best

P. Dieters
24-7-2008

Ik vraag me af waar iedereen voorheen geweest is en wat men als positief ervaart. Het is gewoon een matige camping in allerlei opzichten. Terwijl het niet goedkoper is in verhouding met andere 4 sterren campings. Er zal wel het een en ander gaan veranderen in de toekomst maar ook dan loopt het echt niet over hoor.

Matig matig

B ert van Loo
24-7-2008

Er zijn veruit betere campings te vinden in Italie. De sevice is matig. Men krijgt de plekjes toch wel vol.... Het eten is slecht. Bediening is onvriendelijk. Live muziek is echt het slechtste hetgeen ik ooit gehoord heb. Caravan met veel gebreken die niet of half gerepareerd worden. Geen fatsoenlijk zonneterras. Idioot strenge badmeesters. Een volwassene kan uberhaupt niet zwemmen in dit bad. Neen, geef mij maar de campings aan het Gardameer, dat is andere koek en kosten hetzelfde (1800euro 2 wk).

D-reizen

Hebben van 3-7 tot en met 17-7 in een Maxi comfort gezeten. Mooie schone caravan met veel comfort. Camping heeft veel faciliteiten voor kinderen. Zwembad is erg overzichtelijk en zelfs in het hoofdseizoen was er plek. Volgend jaar komt er nog een mooi zwembad bij met meer faciliteiten voor oudere kinderen. Ook worden de hoofdpaden bestraat en komt er een fitness. Dan is het echt een supercamping. We weten nu dan ook al dat we volgend jaar weer gaan. Ook de omgeving is prachtig. Een aanrader, met de gondel naar de monte rosa, in de sneeuw staan op 3000 mtr. hoogte, geweldig!

Gereisd anders in juli 2008

Wij zijn net terug van 10 dagen camping Isolino en we vonden het geweldig. Mooie camping, geweldige omgeving en heerlijk weer gehad. Nette camping met mooi sanitair en een heel fijn zwembad voor de kids. En een geweldig uitzicht over het meer. Echt een aanrader en als het mogelijks is gaan we volgend jaar weer (in het voorseizoen)

Gereisd anders in mei 2008
2007

Net terug van een geweldige vakantie op Isolino. Wij verbleven in een stacaravan en dat is ons zeer goed bevallen. Caravan was zeer schoon bijj aankomst. Totaal geen last van muggen gehad. Het viel ons op dat alles goed werd schoongehouden zoals het zembad en strand. Het aanbod in de winkel is voldoende. Wij hebben niets gemerkt van onvriendelijk personeel en zijn normaal behandeld en te woord gestaan. Het restaurant viel erg tegen, het eten was ronduit slecht net als de bediening, dit was weggegooid geld. Verder hebben we het er reuze naar onze zin gehad en gaan zeker terug.

Gereisd anders in augustus 2007

We zijn net terug van de camping

Lisanne Albada Jelgersma
25-6-2007

We zijn net terug van de camping. Heerlijke vakantie gehad met onze twee jongens van 2 en 3. Plaatsen zijn klein, maar omdat wij niet in het hoogseizoen kampeerden, ruimte genoeg. Sanitair was erg netjes en nieuw, speciaal kindersanitair (lage wastafeltjes en douches, babybadjes op sta-hoogte, en kleine toiletjes). Erg mooi (en schoon) zwembad, zeker voor de kinderen, leuke speeltuin. Prachtige omgeving. Één keer in het restaurant gegeten, maar het beviel ons in de restaurantjes in bijvoorbeeld Mergozzo beter. We zijn echt vol lof over de camping, maar als we minpunten mogen noemen, dan zijn dat de kleine plaatsen (wat vooral in het hoogseizoen een probleem is), en het geluid van de weg snachts.

Gereisd anders in juni 2007

Mooie camping,we hebben geen last van

muggen gehad.

Alleen de weg ernaar toe,was na een fikse regenbui meer een maanlandschap geworden.

Verder hebben wij niets gemerkt van

onvriendelijk personeel.

Wij zijn al ong

Sacha
19-6-2007

Wij zijn al ong. 5 jaar naar deze camping geweest en het beviel ons zkr weten erg goed!! Zkr voor jongeren!

Het animatie team is ontzettend leuk en ze doen daar heel veel mee!

Het restaurant is erg goed en vriendelijk personeel.. Het meer is uitstekend geschikt voor de watersport ( we zijn zelf in het bezit van een boot) je kan er uitstekend zwemmen en het water is super schoon.. Je kunt veel dingen in de buurt doen..De weg ernaar toe is stoffig en wat langer maar dat mag niet baten, en voor de muggen zijn genoeg spulletjes te vinden.. Dat mag de pret niet drukken om volgend jaar weer te gaan!

ik vind het super daar en ga dit jaar voor de 6e keer

marleen van rooijen
24-5-2007

ik vind het super daar en ga dit jaar voor de 6e keer

Gereisd anders in mei 2007

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Isolino in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Isolino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.