Camping Isolino

Weer vandaag3°-7°
Camping Isolino
7,5

Omschrijving
Camping Village Isolino in de Italiaanse regio Piëmont is een gezellige familiecamping aan het Lago Maggiore. Waterratten voelen zich hier meteen thuis dankzij het grote glijbanentoestel in het zwembad. Ook een ritje maken op een pony of het circus aanschouwen behoort tot de mogelijkheden. Of maak een boottochtje over het Lago Maggiore.

16 reviews over Camping Isolino in het Nederlands

Het is fantastisch

Zhi_long,
1-1-2019

Of het eten lekker is en hoe Duur het is en hoeveel 🌟 en steren

Gereisd met vrienden in augustus 2018

helemaal super!

sandra
23-8-2015

We vonden het in Isolino helemaal geweldig!

We waren er met twee gezinnen in twee bungalows naast elkaar,

We hebben echt genoten en hadden gemiddeld 35 graden.

Eèn dag regen gehad in èèn week tijd.

Op het meer kon je een kano huren (7 euro ,duo/1 uur).

Of waterfiets voor 4 personen mèt glijbaan erop.(10 euro, per uur).

Camping was goed schoon, ook bij de zwembaden en het sanitair aldaar..`

Een echte aanrader!!!

De kinderen van 8,9 en bijna 2 hebben echt genoten van de zwembaden en het water was niet anders dan hier in Nederland!

Lekker eten kun je bij pizzeria Vivaldi, die is bij de rotonde vlakbij de camping.

Het plaatsje Mergozze moet je zeker even bezocht hebben, zò leuk! En kortbij...

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Teleurstellend

ST
16-8-2014

Mooie camping met mooie staan plekken en schone sanitair. Het weer was erg regenachtig maar hier is niks tegen op gewassen. Wij stonden op straatje met staan plek 334. Nou bleek al jaren die straat tot de knie onder te lopen waardoor de tent volledig onderliep. Dat is de enige straat waar het water niet weg kan lopen dus alles was nat en vies. Bij receptie gevraagd of er een compensatie kon komen voor de overlast (gratis droog munten) maar er werd gezegd dat het mijn probleem was. Service was ver te zoeken.

Verder kwam het personeel bij de receptie/winkel en de staff over bij mij en mijn familie als nors en chagrijnig.

Het kwaliteit van het eten in het restaurant is niet goed.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

top vakantie

amber
3-8-2013

Dit jaar waren we er voor het tweede jaar en ook deze keer hebben we weer 2 super weken gehad. Het weer is er altijd goed, met uitzondering van 1 regenbui, maar dat kan natuurlijk overal gebeuren.

Voor kinderen is er veel te doen en de animatie is altijd enthousiast.

Het volleybal veld in het water is een ideale uitvinding voor de jeugd. Zij kunnen zich hier de hele dag vermaken.

De ligging is ook perfect, je bent direct bij het meer.

Het enigste wat wij gemist hebben is een dorpje op loopafstand, je moet altijd met de auto of de fiets, als je die mee hebt, als je ergens naartoe wilt.

Verder is deze camping aan iedereen aan te raden. Wij komen volgens jaar zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Prima camping

Annemarie
31-8-2012

Prima camping in een prachtige omgeving, we zijn hier afgelopen tee weken met onze kinderen en kl.kinderen geweest, ze hebben genoten van het prachtige zwembad en de speeltuin. De pizza's zijn prima, de rest kunnen we niet beoordelen. En is het nou zo'n ramp dat je alleen je brood moet halen, later mag je gewoon met kinderen de winkel in! Ach en die badmuts staat wel komisch

Gereisd met vrienden in augustus 2012

zeer nette camping

@fke
20-8-2012

Wij zijn net terug van een weekje Isolino met vrienden! Wij zaten in een maxi deluxe caravan. Deze is ons heel goed bevallen.Super netjes en helemaal van deze tijd.Ook fijn dat er airco aanwezig was.Wij waren zonder kinderen en zijn verder niet bij de animatie e.d aanwezig geweest.Voor kinderen heel veel te doen.Doordat we de boot mee hadden ook niet in het zwembad geweest.Het was echt prachtig om elke dag weer over het blauwe meer te varen.Heerlijk zwemwater en heel rustig op het water zelf.Je hebt wel een auto nodig wil je buiten de camping eten.Dat vonden wij het enigste nadeel. Met de boot kun je verder ook bijna nergens aanleggen.Wij hebben een heerlijke week gehad en erg genoten van de nette maxi deluxe caravan.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Geweldige camping voor kinderen

Ombelet
27-7-2012

Deze geweldige camping is bijzonder geschikt voor kinderen in alle leeftijden. Ondanks de vele regels die de camping hanteerd is het er bijzonder schoon, de rotzooi die je eventueel ziet in het hoog zeizoen, zijn mensen en jeugd schuld. Ik kan niet zeggen dat het aan het personeel ligt. De film van touroperator is verouderd, nu ziet het er veel moderner uit, meer speelgelegenheid in het zwembad en naast de receptie. Meer nieuwe sanitair op de camping. De regels die de winkel hanteerd is voor de enorme drukte sóchtends in toom te houden. Het is een kleine winkel.

Eten is in het restaurant lekker, maar net zo lekker kun je beneden je pizza bestellen en goedkoper ook nog. Maar een Lidl is niet ver weg. Van de camping af, rechts, rotonde rechts en alsmaar rechtdoor rijden, op een gegeven momend zie je het aan de linker kant liggen. Wordt goed aangegeven.Je kunt ook naar de Coop gaan. Dat is van de camping af, rechts en bij de rotonde links. Alsmaar rechtdoor rijden en op een gegeven moment

Gereisd met vrienden in juli 2012

gewelige vakantie

andrea
11-3-2012

het is een leuke camping erg leuk voor kinderen... prachtig weer en geen last van muggen gehad.... 4 keer per dag werd het sanitair schoongemaakt. erg prettig... dit jaar gaan we weer....

Gereisd met vrienden in mei 2011

gezellig

eva
14-2-2011

leuke camping gezellig meertje leuk voor de kinderen goede animatie groot zwembad voor jong en oud

Gereisd met vrienden in juli 2010

nooit meer.

David van de Groep
20-8-2010

mijn beste maat en ik zijn van de camping afgegooid om helemaal niets! dit omdat we ''te hard'' aan het praten waren.

we liepen terug van de disco (vivaldi) dan loop je eerst 200 meter over de grote weg waarna je nog z'n 800 Meter het bos moet. wij liepen daar dus met z'n vijven door het bos gewoon normaal tegen elkaar te praten en toen we bij de ingang van de camping kwamen werd al meteen met een zoeklicht op ons geschenen waarmee hij bedoelde dat we stil moesten zijn, wij dachten we gaan wel ff op het strand liggen waar toch geen kip is. we werden meteen ''aangehouden'' en moesten onze pasjes inleveren. we vroegen in het engels aan de man van de ''security'' wat er aan de hand was? hij reageerde niet (omdat hij dus geen woord engels spreekt) vervolgens zegt hij tegen ons dat we op de grond moeten gaan zitten?? nou dat denk ik dus echt niet. hij nam onze pasjes in. de volgende dag bij de receptie kregen we te horen dat mijn maat en ik van de camping konden gaan.

het is net een kamp!!

Gereisd met vrienden in juli 2010

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Isolino in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Isolino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.