Camping Isolino

Weer vandaag3°-7°
Camping Isolino
7,5

Omschrijving
Camping Village Isolino in de Italiaanse regio Piëmont is een gezellige familiecamping aan het Lago Maggiore. Waterratten voelen zich hier meteen thuis dankzij het grote glijbanentoestel in het zwembad. Ook een ritje maken op een pony of het circus aanschouwen behoort tot de mogelijkheden. Of maak een boottochtje over het Lago Maggiore.

107 reviews over Camping Isolino in het Nederlands

Mwah.... niet ons ding

Phae Van Hutten,
17-11-2018

Mooie omgeving maar niet rondom de camping. Je moet echt ietsjes verder rijden om te kunnen genieten van de omgeving. De camping is loeidruk. Hutje-mutje op elkaar. Ik schrok daar echt van. Twee speeltuinen maar de speeltuin met de glijbanen is te heet om lekker te spelen. Sanitair valt tegen. Douches waren nooit echt schoon. Als je om 23.30 nog zit te kletsen wordt je bij het minste geringste geluid gesommeerd stil te zijn maar als er groepen mensen na het stappen lallend over de camping lopen na 3.00 is de bewaker nergens te bekennen. Meerdere malen last van gehad. Kinderen hebben het naar hun zin dus daarom hebben we deze plek gedoogd maar ik kom hier niet meer!! Toch zullen er genoeg mensen zijn die het prima naar hun zin zullen hebben. Sommige mensen kwamen hier voor de 13e keer! Ijssalon prima.... restaurant BAGGER! Friet droop van het oude frituurvet!! Pizza's okay maar duur!

Mooie vakantie.

R. Vos,
29-8-2018

Mooie camping, echter wel kleine plekken, staan dicht tegen over elkaar en dicht naast elkaar.

Caravans en tenten mag men op de plek zetten zoals men dat wil, en dit lijkt toch enigszins slordig.

Sanitair heel goed, altijd warm water, toiletten schoon, douches schoon. Erg veel waterplanten, maar personeel doet er alles aan om deze uit het meer te halen. Erg vriendelijk personeel bij receptie. Mooi zwembad. Wij hadden uitzicht op het meer en dit was prachtig. Ook rondgevaren met rubberboot met motor op het meer, dit is een aanrader. Veel gezien in de omgeving. Mooie dorpjes maar winkels gaan s'avonds al vroeg dicht rond een uur of acht. En ik mis de levendigheid in de stadjes.

Het eten op de camping vind ik echter wat minder, ga dan de camping af en zoek een leuk restaurantje aan het water.

Verder een prachtige vakantie gehad.

Eens maar nooit meer!

Suzanne,
13-8-2018

Wanneer je het niet erg vindt dat de receptie je als een nummer behandeld, je niet geloven als je zegt dat de wifi bij de stacaravan het niet doet (alleen in de bar!), de airco in het huisje niet werkt (dat komt door de warmte, zei men Bleek deze ontzettend vies te zijn, na 3 dagen gemopper....)je het niet erg vindt dat de waterplanten in het meer je gewoon pijn doen (prikken), er s avonds voor de jongeren echt niets te doen is, moet je vooral naar deze camping gaan. Voor kleine kinderen die alleen naar het zwembad en minidisco gaan, is het een prima camping. Zwembadwater tot heupen. Als als je ook op de wielrenfiets wilt gaan fietsen: De Italianen rijden als gekken en je moet hele stukken op de openbare weg waar de auto's rijden als wielrenner naast fietsen, op erg slechte wegen. Nee, voor ons deze camping niet meer. De camping kan vooral aan de receptie nog heel wat leren....'heeft u een fijne reis gehad' , goede reis naar Nederland.

Komen zeker terug!

RS,
13-8-2018

Mooie grote camping, maar dat merk j3 absoluut niet. Wij zaten in een stacaravan en dat was prima. Camping ligt ideaal aan het meer en had een prima steiger voor onze boot.

Onze kinderen vonden het jammer dat het voetbalveld om 22:00 uur al werd afgesloten. Dat is juist een plek waar ze nog even kunnen dollen en afspreken..

Ook het zwembad is overal ondiep en niet echt geschikt voor iets oudere kinderen, maar gelukkig kun je in het meer zwemmen.

Prachtige omgeving en veel te doen!

Al met al een heerlijke twee weken vakantie gehad en komen zeker terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Wegen zijn erg druk en slechte wegen om te wielrennen. We zijn veel beter gewend, Frankrijk. Camping is leuk voor kleine kinderen, maar dan wel groot, vinden wij. Een groot nadeel zijn de waterplanten in het meer... Wij dachten, zal wel meevallen... Niet dus.... Prikken hard en zijn er erg veel. Volgens de camping (vooraf gevraagd) hadden ze hier dit jaar geen last van.... Eh.... Dus toch wel... Foutje bedankt... .. Voor ons niet nog eens hier naartoe... Je ligt ver van bewoonde wereld, even te voet ergens heen zit er niet in.... Stacaravans erg dicht op elkaar, maar dat blijkt in Italië vaker voor te komen?...zwembad zeer ondiep, echt alleen voor kleine kinderen, terwijl camping ook voor jongeren staat aangeschreven, dat klopt niet.... . Jammer, volgende keer (op een andere camping beter).......

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Vakantie met gezin ( kids 12 en 14)

Vink,
31-7-2018

Wij hebben gelogeerd in een aangepast vakantiehuisje. Onze dochter is volledig rolstoel afhankelijk. Het huisje is goed, alleen de veranda en hellingbaan zijn glad. Dit gemeldt bij de camping en gaan hiervoor een oplossing bedenken. Bij het zwembad is geen tillift en bij het meer geen strandrolstoel. Wij hebben dit niet gemist, alleen voor anderen fijn om te weten. Verder mooie camping en de animatie is top. Wat een leuke, enthousiaste mensen. Het is vinden wij wel een camping niet geschikt voor kinderen boven de 11 jaar. We gaan om deze reden niet nog een keertje naar deze camping. Verder is er geen gezellig terras om iets te drinken. Op de camping is een kantoortje om info te krijgen wat je kunt ondernemen in de buurt. We hebben Milaan bezocht, Mergozza, Stresa, eilandjes en het Lago D’orta. Het laatste is echt een aanrader. Wat een mooie omgeving en leuk plaatsje. Verder kun je er goed fietsen in de buurt.

Voor ons niet meer

Lonneke,
25-1-2018

De omgeving is prachtig en zeker een aanrader. De camping is een perfecte uitvalbasis voor uitstapjes maar wel erg massaal. Er is gedurende een groot deel van de dag veel lawaai vanwege de verschillende activiteiten. Het zwembad is mooi maar ook bij het zwembad een groot deel van de dag harde muziek en enthousiaste annimatie medewerkers die zich graag laten horen via de omroepinstallatie. Wij zaten direct achter de kinderarena. We konden elkaar op de veranda van het mobilhome nauwelijks verstaan. Vanaf 23.00 uur is het stil. Het meer is prachtig en lekker om met een luchtbed te dobberen. Helaas veel stekelige planten in het meer waardoor zwemmen niet echt lekker is. Voor deze prijs kun je echt wel wat beters krijgen. Voor ons niet meer dus!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldige plek

Magda,
16-11-2017

Netjes, goed onderhouden, heel vriendelijk personeel, ... alleen wat overdreven dat je in t (koude) zwembad een badmuts aan moet die ze daar in de supermarkt verkopen

t Eten was geen hoogvlieger meer best ok

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Heerlijke vakantie in een prachtige omgeving!

Fam. de Jong,
29-8-2017

Camping Isolino is een gemoedelijke, gezellige camping in een prachtige omgeving. Niet te massaal en dat maakt het voor onze kids en ook voor ons erg aantrekkelijk. Het zwembad is prima, nadeel is wel dat je een badmuts moet dragen. Verder zijn de faciliteiten prima! De animatie is erg leuk en we hebben echt heerlijk gegeten in het restaurant. Het meer en de omgeving zijn echt prachtig. Het enige nadeel is de hoeveelheid waterplanten in het meer. Er zijn veel bezienswaardigheden in de buurt: De Boromeo eilanden zijn zeker een bezoek waard en vanuit Stresa de berg op naar de rodelbaan is ook echt een aanrader! Wij hebben genoten en komen volgend jaar zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie verzorgde camping.

Otje,
1-8-2017

Een super camping voor gezinnen met kinderen. Veel animatie. Erg vol en druk. Kleine plaatsen. Alles goed verzorgd. Indien je van een grote camping houdt dan is dit een prima optie. Veel muggen maar dat is een bekend iets voor het Lago Maggiore.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Isolino in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Isolino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.