Camping Isolino

Weer vandaag3°-7°
Camping Isolino
7,5

Omschrijving
Camping Village Isolino in de Italiaanse regio Piëmont is een gezellige familiecamping aan het Lago Maggiore. Waterratten voelen zich hier meteen thuis dankzij het grote glijbanentoestel in het zwembad. Ook een ritje maken op een pony of het circus aanschouwen behoort tot de mogelijkheden. Of maak een boottochtje over het Lago Maggiore.

107 reviews over Camping Isolino in het Nederlands

2008

Goede kindercamping

P Schouten
15-10-2008

Wij zijn hier in juli geweest, helaas hebben we slecht weer getroffen.

De camping is erg leuk, alleen zijn de plekken wat klein. Wij kregen in 1e instantie een veel te kleine plek (gereserveerd), de volgende dag hebben we zelf een grotere plek uitgezocht die nog vrij was. Ondanks dat ze bij de balie hadden aangegeven vol te zijn was deze plek toch vrij.

Sanitair is goed, en je hoeft nooit ver te lopen. We hebben prima Pizza in het restaurant gegeten. Het winkeltje is vrij prijzig, maar er zit een grote supermarkt in de buurt.

Het zwembad is nu al top, alleen niet diep. Maar voor kids tot 12 jaar is het prima met een geweldig uitzicht. Animatie is ook prima, de kinderdisco elke avond is leuk voor de kleintjes.

Al met al weinig negatiefs over deze camping. Je moet wel van de 'drukte' houden en geen rustige camping verwachten. Wij willen nog wel eens terug, alleen hebben we pech gehad, met 2.5 week slecht weer.

Gereisd familie in juli 2008

Volgend jaar weer!!!

Ronald, Monique, Kimberly en Dani
27-9-2008

Geweldige vakantie gehad! Alles was naar ons zin, alleen het weer was af en toe wat minder. We hadden ook de boot mee en dat ging allemaal goed. Goede trailer mogelijkheden en prima ligplaats. Niet te ver van het mooie zandstrand. De weg naar de camping toe is prima te rijden, alleen snap ik niet waarom ze die weg niet asfalteren.

Zwembad was ook goed met mooi uitzicht op het meer.

Ja volgend jaar zijn we er zeker weer en nu ga ik niet zo snel voor een 2e keer naar dezelfde plaats.

Gereisd familie in augustus 2008

we voelden ons mteen weer thuis

annie talsma
21-9-2008

wij zijn voor der tweede keer op isolino geweest, omdat we alle vijf wel weer naar deze camping wilden. we hadden ook nog toevallig dezelfde buren als vorig jaar! het was voor ons een beetje als thuis komen. het was weer net zo gezellig en leuk als vorig jaar, alleen het weer werkte niet altijd mee. maar dat mocht de pret niet drukken!

Echte kindercamping

Loura
16-9-2008

Zaterdag teruggekomen van Isolino. Helaas hebben we veel slecht weer gehad (onweer, hagel, echte hoosbuien), maar gelukkig ook nog een paar dagen zon. We zaten in een 6-pers. stacaravan, maar die is voor 6 personen echt wel te klein, zeker met slecht weer (waren met onze kleine van 8 maanden). Wij zaten vlak bij het theater/Arena, maar hebben weinig last gehad van de animatie. Er is de hele dag door animatie, voor volwassenen en voor kinderen (al was die van ons te klein). Een gezellige drukte. Ook met het slechte weer hadden ze animatie, met vervangende activiteiten. Ook in de 2e week van ons, toen er geen animatie meer zou zijn volgens de boeken. Als je voor je rust komt moet je niet naar deze camping gaan, het is niet voor niets een familiecamping.

Het zwembad is niet groot (volgend jaar beter), maar naar mijn mening voor iedereen geschikt. Nadeel is de verplichte badmuts, maar dat is ook wel weer hygienisch (als mensen hem tenminste goed op doen!).

Een perfecte vakentie gehad

Yvo
6-9-2008

Met het gezin twee weken op de camping geweest. Met gemengde gevoelens zijn we naar de camping gegaan vanwege de negatieve beoordelingen. Op de camping aangekomen hebben we hier helemaal niets van gemerkt. Zeer leuek vakantie gehad. Het animatieteam was erg leuk met de kinderen bezig. De afhaal pizza is zeker een aanrader.

Gereisd familie in september 2008

Keurige camping en het sanitair vond ik ook keurig schoon. De mensen zijn ontzettend vriendelijk ook in de omgeving van de camping. Het animatie-team vonden wij niets. Elke avond weer playbacken, zij hebben er zelf meer lol van dan de gasten! Het zwembad is niet veel, je mag er niet drinken,eten, geen luctbed in het zwembad, niet duiken, eigenlijk mag je er alleen adem halen!!! Ook voor kinderen vanaf 6 jaar is het niet veel, want het is overal ondiep. Het weer is onvoorspelbaar. Aangezien je tussen de bergen zit, wij hebben heel veel bewolking en regen gehad. Het meer is trouwens fantastisch!!!

Gereisd familie in augustus 2008

wij vonden het echt een top-camping, volgend jaar gaan we er weer heen. kinderen tot en met 15/16 jaar kunnen zich prima vermaken. Het A-team is echt super TOP!!!!!! deze mensen zijn de hele dag bezig met en voor de kinderen met veel muziek en dansen, sport, Echt een hele grote pluim voor hen!!! Na 0.00 uur is er absolute rust op de camping. het strand bestaat vooral uit zand en gras en het water is schoon. 1 nadeel is dat de campeerplekken best klein zijn, met een grote sleurhut kan je dus wel eens een probleempje hebben.

De omgeving is mooi en er zijn in de buurt veel bezienswaardigheden.

een vakantie op deze camping is voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in augustus 2008

Massale maar leuke camping.

Marike Meijer
21-8-2008

Leuke camping maar ook erg massaal; wij houden meer van een kleinere, knussere camping.

Mooie omgeving, mooie supermarkt, het restaurant is matig, wel aardig personeel. Er is heel veel te doen voor kinderen. Alleen zwembad is in vergelijking met de camping erg klein maar, zie hier onder. Het sanitair is top! echt schoon en zelfs een kinderruimte!

Wij stonden met onze tent op een topplaats; naast het meer!

Volgend jaar komen er nog wat nieuwe dingen:

(gelukkig) - Een nieuw zwembad met wildwaterglijbaan.

- fitnessplaats

Verder een prima camping, vooral met kinderen!

Leuke Camping

FR@ Helma Marloes (9) Thom (6)
18-8-2008

Leuke camping. Vorig jaar op Continental geweest dus je gaat wel vergelijken. Isolino komt wat rommeliger over.Plek waar wij stonden was niet goed aangeduid waardoor er nog wel eens misvertand kan ontstaan over wie nu op ziens plek staat.Wij stonden iets wat tussen 2 caravans gepropt (maar ja het was niet anders) Het zwembad is echt voor kleine kinderen daar entegen is het meer perfect en leuk. Restaurant op de camping vonden wij ee drama (maar je hoeft er niet te eten dus dat hebben we na 1 x ook niet meer gedaan). De weg naar de camping heeft wel wat lekker stof (hoort er toch bij). Inderdaad best wel veel muggen en helaas de laatste week wat onstabiel weer (net als vorig jaar in de zelfde periode) Veeel heel veel regen gehad wat een reden is om volgend jaar toch maar een stukje verder te rijden. Al met al prima geweest.

prima camping

Anja en Ad
17-8-2008

Na alle negatieve berichten, kwamen we toch op Isolino terecht. De plaatsen zijn inderdaad wat aan de kleine kant. Maar verder is alles ons mee gevallen. Ook het eten bij het restaurant was prima en niet duur. Onze kinderen van 15 en 17 hebben zich prima vermaakt en gingen inderdaad 's nachts met een hele groep naar Vivaldi (net buiten de camping). Wel jammer dat de bewaking zo steng is als ze nog wat praten op het strandje. het animatie-team was super, petje af! Kampwinkel is ook goed en de pizza's zijn zeker niet diepvries, maar heerlijk vers klaargemaakt (behalve een kant en klare bodem).

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Isolino in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Isolino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.