Camping Isolino

Weer vandaag3°-7°
Camping Isolino
7,5

Omschrijving
Camping Village Isolino in de Italiaanse regio Piëmont is een gezellige familiecamping aan het Lago Maggiore. Waterratten voelen zich hier meteen thuis dankzij het grote glijbanentoestel in het zwembad. Ook een ritje maken op een pony of het circus aanschouwen behoort tot de mogelijkheden. Of maak een boottochtje over het Lago Maggiore.

54 reviews over Camping Isolino in het Nederlands

Prima camping en mooie natuur.

Martijn,
18-8-2018

Op camping isolino hebben wij een fantastische tijd gehad. Het meer is fantastisch waterplanten ja dat klopt. Maar met water schoenen prima te omzijlen.

Het sanitair is absoluut niet te vergelijken met een 5 sterren camping in Nederland. En is inderdaad koud tijdens de piek uren. Maar het word wel bij gehouden.

Het eten en afhalen in het restaurant boven was prima en goed te eten. De gezelligheid ( tokkie gehalte) was er zeker maar absoluut niet storen eerder gezellig. De laatste kilometers naar de camping toe(70km) zijn wel pittig je doet er ook haast 2 uur over.

Het zwembad voldoet zeker aan de verwachtingen. En de plekken zijn prima. Wel een tip om te vragen of er een boom op je plek staat. Die kan nog wel eens in de weg staan.

Al met al na 5 jaar Nederlandse campings was het wel omschakelen naar een laantjes camping. Maar dat went snel.

We hebben op isolino een mooie vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2018

Eerste én de laatste keer...

Lisa Kosse-Hengstman,
20-8-2017

Mooie camping in een mooie omgeving maar wij komen niet terug... het meer is ontzettend vies, veel last van muggen, om 23:00u komt de security zeuren dat je stil moet zijn ( soms tot vervelends aan toe, terwijl je gewoon rustig zit te praten ), douches achterop de camping zijn 10x niks, helaas... En je moet wel houden van een beetje drukte. Sanitair wordt wel goed schoongehouden, animatie voor kinderen is super en de plekken zijn erg schaduwrijk! Voldoende supermarkten, eetgelegenheden en bezienswaardigheden in de buurt. Mottarone rodelbaan, Stresa, marktjes in de omgeving etc. Niet echt een geschikte camping voor mensen zonder kids, zoals wij. ( i.v.m heel veel huilende kindjes enz. )

Gereisd met partner in augustus 2017

Elk jaar weer genieten!

Mandy,
6-5-2017

Camping isolino ligt aan het prachtige lago maggiore. Hier kun je lekker varen of dobberen op je luchtbed met een heel mooi uitzicht. Ook zijn de stadjes eromheen goed te bereiken en gezellig om eens doorheen te wandelen of de markten te bezoeken.

De plaats van de tent is altijd netjes en schuin tegenover het douche/toilet gebouw. Erg fijn!

De douches zien er erg mooi uit. Echter hebben we meerdere keren koud water gekregen. Toen we dit aangaven werd er iets aangedaan.

De animatie is leuk voor jong en oud en er is voor kinderen genoeg te doen.

Een aanrader dus!

Mooie complete camping

Michel
27-9-2016

Wij hadden een prachtige plaats (nr 3), direct aan het meer. Sanitair is prima en goed onderhouden, enkel voor warm afwaswater moest je een beetje improviseren. We werden steeds erg vriendelijk geholpen aan de check in, in de winkel, restaurant.... Ligt wel beetje op het einde van de bewoonde wereld maar je kan met de bus naar de omliggende stadjes. Water in het zwembad was veel te koud

Gereisd met partner in september 2016

Super camping

Petra
18-9-2016

Camping Isolino is een super camping voor het hele gezin, wij zijn met zijn tweeen en vinden het super.

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijke camping direct aan meer

Maatje
5-9-2016

Wij hebben hier 14 dagen gezeten in het voorseizoen in juni. We hadden een bungalow B gehuurd. Prima huisje basic maar alles aanwezig, CV voor koude dagen en airco voor warme dagen. De camping was prima verzorgd, winkel, restaurant, zwembad, strand aan het meer ijssalon, zou hier zo weer naar toe gaan, wel veel muggen, dus muggenspray meenenemen, maar ja je zit aan het water, dus dat hoort erbij. Personeel was overal erg vriendelijk, was nog rustig op de camping, gewoon gezellig. Ligging heel gunstig, je kan ook zo trips naar Zwitserland maken, maar ook een dagje naar Milaan of in de buurt naar Sresa of Canobio. Kortom wij hebben genoten hier!!

Gereisd met partner in juni 2016

Kamperen in een mooie omgeving.

Happycampers2016
21-8-2016

Ligging: Mooie ligging, alleen niet op loop afstand van dorpjes.

Prijs/kwaliteit: We hebben bij een touroperator geboekt en voor een mooie prijs kunnen boeken.

Sanitair: In nette staat.

Eetgelegenheden: 1 restaurant en 2 barretjes voor snelle maaltijden, prima kwaliteit.

Kindvriendelijk: De camping is erg gericht op kinderen, kan me niet voorstellen dat kinderen zich hier niet zullen vermaken.

Zwembad: We hadden er meer van verwacht, erg klein voor zo een grote camping.

Gereisd met partner in juni 2016

Nooit Meer

Edward Schenk
15-8-2016

Wij zijn een week terug van camping Isolino maar voor ons nooit meer. De camping is op zich netjes maar wij waren blij dat we een Piazzo Large hadden gekozen, de normale plaatsen zijn echt klein maar dat zie je wel meer in Italië. De speelplaatsen en sportvelden zien er ook goed uit maar het systeem voor de Tennis werkt waardeloos. De banen kunnen niet gereserveerd worden en in het hoogseizoen is er altijd wel iemand aan het spelen. Wanneer je dan langs de kant gaat wachten is dat voor de spelers die aan het spelen zijn niet fijn. Wij hebben dit gemeld bij de receptie en gevraagd of ze geen reservering systeem in kunnen voeren maar de reactie die we kregen; ja maar wie moet dit dan bijhouden, ja wie dacht je ? Het afwaswater is iedere dag lauw tot koud en voor een camping van ruim boven de 50 euro voor twee personen mag je toch meer verwachten. Camping Isolino is een grote vakantiefabriek met maar een doel heel veel geld verdienen ten koste van alles. Wij hadden voor twee weken gereserveerd maar helaas kreeg ik in mijn vakantie een heel vervelende telefoontje dat totaal onverwacht mijn directe chef was overleden. Wij zijn daarom eerder naar huis gegaan om bij de crematie te zijn. Waar je dan niet op moet rekenen is enig inlevingsvermogen en begrip van Isolino; nee u kunt geen geld terug krijgen. De reden die men dan aangeeft; wij hebben deze plek voor u gereserveerd en we zijn niet zeker van inkomsten. De werkelijkheid is als je de slagbomen gepasseerd bent iemand anders al weer op staat te bouwen op jouw plaats; mooie dubbele inkomsten dus. We hebben dit ook bij onze buren op de camping gezien; die moesten helaas naar huis omdat de moeder van onze buurvrouw op de camping plotseling een riskante operatie moest ondergaan. Hier ook hetzelfde verhaal geen geld terug en dezelfde reden. Ze vertrokken zondag om 11.00 u en 12.00 u stond hier al weer een nieuwe kampeerder. Voor ons daarom geen camping De Mug/Isolino meer, een beetje begrip en inlevings vermogen mag wel.

Fantastisch kindvriendelijk

RO
1-6-2016

WiFi enkel in omgeving restaurant maar niet op staanplaats 63 terwijl dit nog geen 40 meter van restaurant af ligt. Water in zwembad koud en bodem van pizza is waardeloos in restaurant. Verder leuke en enthousiaste animatie, mooi en schoon zwembad. Schoon sanitair en prettige baby en peuter doucheruimte.

Gereisd met partner in mei 2015

Nooit meer.

Bertus
15-8-2015

Wat een verschrikkelijke camping. De Wifi was duur en werkte voor geen meter. Kreeg het geld niet terug. Ik had het meerdere malen gezegd. Ze zeiden dat het gemaakt werd. Maar dat deden ze niet. We zaten nota bene onder de wifi-paal. Ze waren ook niet behulpzaam naar mensen met problemen. Bovendien was er veel herrie op de camping. De omgeving stelt ook niet veel voor. Niet echt mooie uitstapjes kunnen maken in de omgeving. Ook waren er veel muggen daar. Het ergste vond ik nog dat de plek te klein was. Ik had vermeld dat ik een vouwwagen had van 6 bij 6 meter. Wat denk je : Ze geven je een plek van 5,5 bij 6 meter. Ik kon niet eens de luifel er aan zetten, want dan moest mijn auto buiten de camping gezet worden. Ze hebben daar last van hoogmoed. Ze denken : We krijgen de camping toch wel vol in het hoogseizoen. Mij zie je daar nooit meer.

Gereisd met partner in augustus 2015

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Isolino in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Isolino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.