Camping Isolino

Camping Isolino
7,5

69 tips over Camping Isolino

jolanda, 16-9-2018
Pizza halen bij pizzaria Vivaldi bij de rotonde vlakbij de camping, veel lekkerder dan de pizza’s op de camping. Ijs bij de ijssalon bij de rotonde is ook heerlijk !
Inge, 29-8-2018

Voor een ruime plek, reserveer een large plus plaats.

Supermarkten lidl en esselungo op 10 min rijden (camping rechtsaf, rotonde rechtsaf).

Leuk om te bezoeken:

riviertje san Bernardino beach, mooi, stenen, dammetjes bouwen, watervalletjes. Neem wel waterschoenen mee, 10 min vanaf camping.

Markt in Luino.

Mottarone, mooi uitzicht, rodelen, kabelbaan.

Sansiro stadion Milaan viel tegen, korte route in stadion, entree €17.

Boottocht langs de eilandjes.

Neem luchtbedje mee voor in/bij 't meer.

Magda, 16-11-2017
We hebben de campingplek aan t meer genomen met zicht op water... zeker aan te raden !

We hebben een aantal aanbieders voor Isolino voor je op een rij gezet:

Traveller1980, 4-9-2016
Huur een bootje en ga het meer op! Cannobio leuke plaats.
Martèl, 14-8-2015

Restaurant boven de bar geeft een groter assortiment dan beneden aan de bar.

In het hoogseizoen is een airco (max 10 uur per dag) wel aan te raden (die hadden wij niet)

In de omgeving: De trein door de bergen in Domodossola en een bezoek aan Milaan (1:15 uur rijden)

Erik, 11-8-2015
Het safaripark in Pombia is erg leuk voor een dagje met de kinderen. Met de cabinelift in Macagnaga naar een hoogte van 2900mtr waar op plekken nog sneeuw ligt. Wel bij helder weer doen.

robbertboon, 26-7-2015
Hapje eten bij het meer van Mergozzo (10 min.), uitstapje naar het meer van Orta (30 min.)
huijinkjansen, 23-7-2015
Orta san Guilio is écht een aanrader. Super mooi plaatsje aan Lago d'Orta. Klim naar boven (20 kapellen) is pittig maar eenmaal boven écht de moeite waard. Mooi park en prachtige uitzichten.
huijinkjansen, 20-7-2015
Rodelen op Mottarone. Cannobio en Strasa zijn leuke plaatsjes. Verbania viel erg tegen. Milaan met auto en metro zéker doen! Natuurlijk de eilandjes bezoeken (Iso Madre niet geweest maar schijnt niet veel aan te zijn). Boodschappen bij Iper Coop, daar is meer dan alles. Rotonde richting Gravelona T. Je ziet het dan vanzelf aan linkerhand. Voor lekkere pizza rijd even maar Mergozzo, Vecchio Olmo. Heerlijke pizza met mooi uitzicht over het meer.
Rm van leeuwen, 4-2-2015

Ga echt een keer naar het national park. Echt zo adembenemend mooi!

Wij zijn een aantal keren gewoon ergens afgeslagen en de bergen in gereden, geweldig!

We hebben een aantal aanbieders voor Isolino voor je op een rij gezet: