Camping Isolino ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Klomp

Mega Camping . Super locatie aan het meer.

Klomp,
24-1-2019

Grote camping. Maar merk je eigenlijk weinig van. Als je echt een rustzoeker bent moet je hier niet zijn. wij hadden een plek nabij het strandje. Betaal je wel wat meer voor maar is het wel waard. We hadden ook de boot mee. Prima service van de camping als je er naar vraagt helpen ze ook je boot in en uit het water. Dat laatste hadden we zeker hulp bij nodig aangezien het water wat was gezakt. Als je een boot meeneemt regel wel z.s.m een registratie. Dit heeft bij ons bijna vier dagen geduurd. Tegenwoordig moet dit gemaild worden maar je krijgt hier slecht reactie op. Advies vraag in NL al het registratieformulier aan bij de camping . `En mail dit alvast door. Je kan ook het formulier bij ze aanvragen nautica@provincia.verbania.it . Zwembad is leuk voor kleine kinderen voor de wat grotere wat saai. Wij hebben hier echt een top vakantie gehad. Als je goed uit eten wilt is stressa wel aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018