Camping Isolino ***

Review geschreven door Phae Van Hutten

Mwah.... niet ons ding

Phae Van Hutten,
17-11-2018

Mooie omgeving maar niet rondom de camping. Je moet echt ietsjes verder rijden om te kunnen genieten van de omgeving. De camping is loeidruk. Hutje-mutje op elkaar. Ik schrok daar echt van. Twee speeltuinen maar de speeltuin met de glijbanen is te heet om lekker te spelen. Sanitair valt tegen. Douches waren nooit echt schoon. Als je om 23.30 nog zit te kletsen wordt je bij het minste geringste geluid gesommeerd stil te zijn maar als er groepen mensen na het stappen lallend over de camping lopen na 3.00 is de bewaker nergens te bekennen. Meerdere malen last van gehad. Kinderen hebben het naar hun zin dus daarom hebben we deze plek gedoogd maar ik kom hier niet meer!! Toch zullen er genoeg mensen zijn die het prima naar hun zin zullen hebben. Sommige mensen kwamen hier voor de 13e keer! Ijssalon prima.... restaurant BAGGER! Friet droop van het oude frituurvet!! Pizza's okay maar duur!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Volgende reviewVolgende