Camping Isolino ***

Review geschreven door Dilene

Aanrader

Dilene,
18-9-2018

Leuke camping aan het meer en een groot zwembad. Voor de kinderen een apart zwembad met een groot glijbanentoestel.

Water wel wat koud.

Wij huurden een maxi de luxe, 3 slaapkamers en 2 badkamers. Leuke veranda. Via alle Nederlandse sites was alles volgeboekt maar via de site van de camping was dit nog te boeken.

Duidelijk te merken dat het hoogseizoen voorbij was en de oudere kinderen weer naar school gingen. Er was alleen nog animatie voor kleinere kinderen. Voor ons prima!

De eerste week was de minidisco bijvoorbeeld om 20.30, de week erna om 19.45.

Bij het zwembad voldoende ligstoelen en geen last van muggen gehad.

Leuke plaatsjes in de omgeving. Stresa is een aanrader. Boottocht naar de Borromeïsche Eilanden is ook de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018