Camping Isolino ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Inge

Mooie omgeving, leuke camping!

Inge,
29-8-2018

2 weken met (vrij grote) vouwwagen op de camping gestaan. hadden een large plus plaats, zijn ruime plekken aan knappe laantjes. Nadeel is dat je auto bij de plek moet staan. Er staan veel bomen, maar als je het een beetje uitmeet past het prima, de bomen zorgen ook voor (fijne) schaduw.

Het meer aan het "grote" strandje was prima en ja er zijn waterplanten. Er werd bijna elke dag geharkt en opgeruimd door de mannen vd camping.

Het sanitair is prima, schoon. Maar op spitsuren soms koud water.

Het is een grote camping, maar merk je niet heel veel van.

De animatie is enthousiast, in meerdere talen. Er is genoeg te doen en georganiseerd, het avondprogramma is wat laat voor de kleinere kinderen.

zwembad is schoon en netjes, Badmuts verplicht, het water is wat koud.

campingwinkel is duur, maar de ijsjes in de ijssalon waren prima qua prijs.

Na 22.30 uur reed bewaking rond, en was 't stil.

Miste wel wat meer speeltuintjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018