Camping Isolino ***

Review geschreven door R. Vos

Mooie vakantie.

R. Vos,
29-8-2018

Mooie camping, echter wel kleine plekken, staan dicht tegen over elkaar en dicht naast elkaar.

Caravans en tenten mag men op de plek zetten zoals men dat wil, en dit lijkt toch enigszins slordig.

Sanitair heel goed, altijd warm water, toiletten schoon, douches schoon. Erg veel waterplanten, maar personeel doet er alles aan om deze uit het meer te halen. Erg vriendelijk personeel bij receptie. Mooi zwembad. Wij hadden uitzicht op het meer en dit was prachtig. Ook rondgevaren met rubberboot met motor op het meer, dit is een aanrader. Veel gezien in de omgeving. Mooie dorpjes maar winkels gaan s'avonds al vroeg dicht rond een uur of acht. En ik mis de levendigheid in de stadjes.

Het eten op de camping vind ik echter wat minder, ga dan de camping af en zoek een leuk restaurantje aan het water.

Verder een prachtige vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018