Camping Isolino ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Martijn

Prima camping en mooie natuur.

Martijn,
18-8-2018

Op camping isolino hebben wij een fantastische tijd gehad. Het meer is fantastisch waterplanten ja dat klopt. Maar met water schoenen prima te omzijlen.

Het sanitair is absoluut niet te vergelijken met een 5 sterren camping in Nederland. En is inderdaad koud tijdens de piek uren. Maar het word wel bij gehouden.

Het eten en afhalen in het restaurant boven was prima en goed te eten. De gezelligheid ( tokkie gehalte) was er zeker maar absoluut niet storen eerder gezellig. De laatste kilometers naar de camping toe(70km) zijn wel pittig je doet er ook haast 2 uur over.

Het zwembad voldoet zeker aan de verwachtingen. En de plekken zijn prima. Wel een tip om te vragen of er een boom op je plek staat. Die kan nog wel eens in de weg staan.

Al met al na 5 jaar Nederlandse campings was het wel omschakelen naar een laantjes camping. Maar dat went snel.

We hebben op isolino een mooie vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2018