Camping Isolino ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Susanne

Goede animatie, volop sport, geweldig met boot!

Susanne,
18-8-2018

Als je houdt van sporten zit je hier goed. Elke dag is er spinnig, yoga, bbb, aquagym etc. De animatie is enthousiast en er wordt van alles georganiseerd. De campingplekken zijn niet heel groot, maar voor ons prima. Ik vind het sanitair ietwat verouderd, maar wel schoon.

Het Lago Maggiore is prachtig. Het water nodigde mij niet uit om te zwemmen. Met luchtbedje prima! Een boot mee is geweldig. Je mag ook hard varen op het meer. Nadeel van Isolino vind ik toch wel dat het afgelegen ligt. Je kan met de fiets naar Veriolo (erg leuk, omdat daarheen fietspad heen loopt. Verder vind ik het te druk om te fietsen.

Dat het heel veel mensen heel goed bevalt mag duidelijk zijn. Vele gezinnen komen hier jaar in, jaar uit. Aardige mensen ontmoet, maar wanneer je geen tattoo hebt, ben je wel een uitzondering. Niet mijn type mensen. Ondanks dat hebben we heerlijke weken gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018