Camping Isolino

7.6Goed

Italië, Piemont, Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore)

7.6Goed

• 5.9Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

• Aan zee
  • Kinderopvang
Meer camping info

Camping Village Isolino in de Italiaanse regio Piëmont is een gezellige familiecamping aan het Lago Maggiore. Waterratten voelen zich hier meteen thuis dankzij het grote glijbanentoestel in het zwembad. Ook een ritje maken op een pony of het circus aanschouwen behoort tot de mogelijkheden. Of maak een boottochtje over het Lago Maggiore.

637 reviews over Camping Isolino

• 9Fam. Beke20-05-2020

Fantastische camping

Wij verbleven hier in augustus met onze drie kinderen (6, 5 en 2) in een maxi de luxe stacaravan en hebben een heerlijke vakantie gehad. Wat een prachtige uitzichten vanaf de camping over het meer! De stacaravan is ruim en de overdekte veranda ook. ‘s Avonds heerlijk buiten gezeten. Met de muggen viel het mee. Veel te doen in de omgeving. Tip: ga de Mottarone op met de auto, en dan met de kabelbaan naar Stresa. Met de trein ben je vanuit Stresa ook zomaar in Milaan. We hebben van de 14 dagen 3 dagen slecht weer gehad. Het ging best tekeer. Zwembad is erg leuk voor kleine kinderen, maar grote glijbanen zijn er niet. Ook het meer is fantastisch; je bent er zo vanaf de stacaravan, en ook in de twee speeltuinen hebben de kids zich goed vermaakt. Heerlijke pizza’s afgehaald in het restaurant. Animatie geen gebruik van gemaakt, maar er werd veel georganiseerd. Helaas hebben we onze boeking voor 2020 geannuleerd. Dat is erg netjes afgehandeld.

• 9Eetgelegenheden

• 9Dc24-01-2020

Hebben alweer geboekt

Zeer leuke, nette camping! De animatie was top, de shows erg leuk en het personeel vriendelijk. Er rijden inderdaad veel auto’s op de camping en af en toe ging het maar net goed. Zelf rijden we ook met de auto op de camping, dus we doen hier ook zelf aan mee. Zwembad erg leuk en overzichtelijk voor de kleintjes. Het zwembad is op de meeste plaatsen niet heel diep en dus is het water ook snel op temperatuur. We hebben 1x pizza gehaald en dit was prima en betaalbaar. Ijssalon is top! Winkeltje erg duur, maar de supermarkten zijn niet al te ver rijden. Veel muggen maar met goede spray valt het echt wel mee. Airco aanzetten in de caravan werkt ook 😉. We verbleven in een maxi caravan met 3 slaapkamers. Airco top, caravan schoon en leuk terras. Wij vonden het personeel vriendelijk. Zelfs met uitchecken praatte de mevrouw Nederlands en was aardig. Uitzicht camping op meer: geweldig Wij hebben genoten en we hebben alweer geboekt voor 2020!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 2019
    5P01-11-2019

Geen aanrader!

Met kinderen boven de 14 is deze camping niet geschikt. Gezellig na 21.30 uur voor je caravan te zitten kan bijna niet. Je wordt met dreigende sancties onbeschoft aangesproken. Voor 14+jeugd niks te doen. Erg grote camping met heel veel muggen. Niet erg grote plekken dicht op elkaar. Camping wel schoon. Bar / restaurant onvriendelijk en ongezellig. Ligging wel mooi direct aan het meer. Door drukte lang wachten op douche met een minimale straal.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8LH27-08-2019

Heerlijke camping met jonge kinderen.

We zijn twee jaar achter elkaar hier geweest met kinderen in de leeftijdscategorie van 5 tot 7 jaar in een Maxi comfort plus stacaravan. We zaten in het rechtse gedeelte van de camping, dit is meer het rustige gedeelte van de camping en niet zo groot als het linkse gedeelte. Daardoor heb je niet het gevoel dat de camping groot is. Doorlopen uit de laan en je staat al bij het meer, ook het zwembad was dichtbij. Schoon en leuk zwembad, helaas geen grote glijbaan voor de wat grotere kinderen. Bijna altijd wel een ligbed te vinden. Horeca zwembad is goed, restaurant en bar wat minder en niet heel gezellig, wel een mooi uitzicht. Animatie (ook Nederlands) vonden wij top geregeld, heel de dag door.

Bij het uitchecken bij de receptie wordt idd niet altijd heel vriendelijk gedaan, de vraag hoe is u verblijf geweest / ik hoop dat u een fijn verblijf heeft gehad wordt niet gesteld.

Al met al een top camping met jonge kinderen!

• 9Staat v/h sanitair

• 8Elise21-08-2019

Leuke en gezellige camping, mooie locatie

Wij hadden een stacaravan maxi deluxe en deze was ontzettend schoon, genoeg ruimte en staan op centrale en rustige plek. Onze dochter van 6 heeft zich uiterst vermaakt in het zwembad speeltuinen en leuke animatie. Ook nl talig. Ligbedjes en parasol ruim voldoende, geen handdoekje leggen nodig, altijd plek. Zwembad personeel is erg streng. Daardoor is t waarschijnlijk ook erg schoon. Maar veel te streng, wanneer een klein kind met zwemband het water in wil mag dit niet omdat er bijv een unicorn hoofdje aanzit. Betaalkaart werkt ideaal, alleen zorg zelf voor voldoende cash, want pinnen betaal je veel geld voor. Restaurent bar ok, maar zeker niet top. Omgeving prachtig, genoeg te doen. In de avond na 23.00 heerlijk stil. Voor pubers geen geschikte camping, voor gezin met kleine kinderen ideaal. Minpuntje is t gedeelte van de losse campeerplekken. Wat krap/druk en veel te grote campers. Zouden wij nooit boeken.

• 8M.A19-08-2019

Fantastische! Erg nette camping.

Wij hebben onwijs genoten! Prachtige camping op gouden locatie.

Wij zijn hier met jonge kinderen geweest (6&4), denk dat dat een ideale leeftijd is. Erg veel vermaak voor ze qua animatie, 3 keer per dag. Enigste wat wij misten zijn meer kleine speeltuintjes. Door de rond rijdende autos durfde wij de jongste niet vrij uit te laten gaan.

Eten in restaurant geen aanrader, daarvoor lekker naar omliggende dorpjes gaan.

Wij zaten in een stacaravan, erg schoon! Evenals zwembad en de camping opzich. Wordt veel tijd aan besteed, fijn is dat.

Wij hebben echt heel erg genoten op deze camping. Ook de ligging aan meer was echt een dikke plus punt.

• 8T.H16-08-2019

Mooie camping

Waren met 3 kinderen, de campings is groot. We zaten in het achterste gedeelte waardoor onze jongste zoon niet alleen naar de speeltuin kon. Er rijden veel auto's en een paar keer gezien dat het net goed ging. Plaats is echt klein... met passen en meten lukt het allemaal net. Sanitair is super schoon, fijne douches zonder tijdslimiet. Zwembad super leuk en uitzicht fenomenaal. Echt heel mooi.. Vanaf 23.00 uur moet het stil zijn op de camping, een bewaker fiets dan ook rond. Wij vonden dit heel fijn.. elke dag voetbaltoernooi, werd door de kinderen erg gewaardeerd. Restaurant (boven) is echt slecht. Voorgerecht kwam na het hoofdgerecht. Iedereen kreeg apart eten, niet handig met kinderen en niet gezellig. Personeel zou overal wel wat vriendelijker mogen. Zwembadpersoneel ook streng. Wel altijd een bedje beschikbaar. Al met al een fijne vakantie gehad, krachtige locatie maar voor ons is de camping te groot. Animatie doet erg hun best!

• 10Staat v/h sanitair

• 7Reina Jonge15-08-2019

Laatste jaar!

We komen al 6 jaar op isolino! Camping is netjes en goed onderhouden. Elk jaar veranderd er wel wat! Prachtig 👌 Altijd erg tevreden over de camping maar ook de omgeving. Onze oudste is 16 en de jongste 11. Twee meiden! Jong! En dus nu niet echt meer de leeftijd om al om half 10 hun bed in te gaan. Hier waren ze dit jaar dus erg streng in! Om 22.00 kwamen de beveiligers al melden dat ze zachtjes moesten doen terwijl je tot 23.00 geluid mag maken. De beveiligers behandelen je onbeschoft alsof we criminelen waren. Omdat we een gewone vraag hadden of iets niet wisten.Onze jeugd, werd onbeschoft behandeld. Dit was dit jaar echt verschrikkelijk!! Onze jeugd 14 + moest van de camping af om vertier te zoeken!

Dus TIP ! mocht je kinderen hebben ouder dan 13,14 jaar, zoek het dan niet op deze camping!

Voor ons was dit het laatste jaar. Op zoek naar iets nieuws!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Fam Heuts10-08-2019

Mooie camping!

Receptie erg onvriendelijk. Ketsen je heel snel af. Zowel bij in als uitcheck.Niet eens de vraag hoe ons verblijf was. Zwembad echt super!! Badmuts absoluut verplicht! Mag niks eten of drinken bij het zwembad. 2 badmeester 1 man 1 vrouw echt vreselijk staan er letterlijk om je maar af te snauwen. Animatie goed, heel leuk met de kids.Wel de show.s voor de kids aan de late kant 21:30

Iedereen krijgt een paycard, hiermee kun je in alle winkels,supermarkten betalen. Pinnen kan nergens. Pinautomaat aanwezig extra kosten per transactie €3,95

Heel veel muggen aanwezig, echt muggenspul meenemen.

Bar onder erg ongezellig, personeel is druk met elkaar bezig maar niet met de gasten. Dierenpark POMBIA een echte aanrader. Ijssalon op de camping Heerlijk en niet duur. Supermarkt duur maar hebben heel veel bekende dingen. 10 min rijden ben je bij een hele mooie grote Lidl. Kortom we hebben ondanks de kleine minpuntjes een heerlijke vakantie gehad

• 1Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Gwen10-08-2019

superfijne camping

Wij zijn hier 2 jaar op een rij met veel plezier geweest. Leuke camping in ieder geval voor gezinnen met kinderen in basisschool leeftijd. Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met het dagelijkse voetbaltoernooi en de animatie. Mooi zwembad, mooi strand en leuke speeltuintjes. Daarnaast is de omgeving het meer en de andere meren in de omgeving, de typisch Italiaanse dorpjes en de mooie natuur in de bergen zijn allemaal aanraders.

Camping Isolino info

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Wasserette