Camping Isolino ***

7,9

642 reviews over Camping Isolino in het Nederlands

Voor ons niet meer

Lonneke, 25-1-2018

De omgeving is prachtig en zeker een aanrader. De camping is een perfecte uitvalbasis voor uitstapjes maar wel erg massaal. Er is gedurende een groot deel van de dag veel lawaai vanwege de verschillende activiteiten. Het zwembad is mooi maar ook bij het zwembad een groot deel van de dag harde muziek en enthousiaste annimatie medewerkers die zich graag laten horen via de omroepinstallatie. Wij zaten direct achter de kinderarena. We konden elkaar op de veranda van het mobilhome nauwelijks verstaan. Vanaf 23.00 uur is het stil. Het meer is prachtig en lekker om met een luchtbed te dobberen. Helaas veel stekelige planten in het meer waardoor zwemmen niet echt lekker is. Voor deze prijs kun je echt wel wat beters krijgen. Voor ons niet meer dus!

Fantastisch! We hebben genoten.

E.Veenman, 28-11-2017

Ten eerste een dikke duim voor de animatie! Wat een lange dagen maken hebben hun. Maar ze gaan er altijd voor de volle 100 % voor.

Het zwembad is ook super leuk voor de kinderen. Het badpersoneel is helemaal niet streng. Je moet je gewoon aan de regels houden wat logisch is lijkt me.

Het ijs is overheerlijk. Het campingwinkeltje is wel duur, maar dat is het bij iedere camping volgens mij. Wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad. Een geweldige vakantie!

Geweldige plek

Magda, 16-11-2017

Netjes, goed onderhouden, heel vriendelijk personeel, ... alleen wat overdreven dat je in t (koude) zwembad een badmuts aan moet die ze daar in de supermarkt verkopen

t Eten was geen hoogvlieger meer best ok

Prima

Esmee, 30-9-2017

2de jaar, eerste jaar in een sta caravan, tweede jaar met eigen tent.

Animatie is super! Zwembad leuk maar echt koud.

Plek was echt zwaar shit. We hadden een large plus maar of het ook echt 80m2 was?

Geen schaduw, veel zon en het was echt warm. En te krap.

Het zwembad is schoon en netjes, alleen is daar het animatie team aanwezig, super leuk maar

Er schreeuwt (ja echt) de hele tijd iemand door de microfoon met echt harde muziek, om wat te zeggen moet je dus ook

Schreeuwen. Het zwembad is dus druk, wel veel voorzieningen dat is voor de kinderen geweldig.

Daarin tegen s'avonds super leuke mini disco. Eten is lekker op de camping, broodjes ochtends was niet zo.

Hele leuke camping

W, 22-9-2017

Heel leuk voor jongere kinderen. Fijn zwembad, leuk strandje, goede accommodatie. Niet heel veel in de nabije omgeving maar met de auto zijn er voldoende plekjes om te bezoeken.

Leuke camping

Hilde, 30-8-2017

Eerst en vooral wil ik bedanken voor de tip hier van het Mergozzomeer. Wat een zalige plek ! Het is er rustig en het water glashelder en zalig van temperatuur. Want het was echt niet te doen om in het meer aan de camping te zwemmen. De planten hingen aan je voeten en de ondergrond voelde heel slijmerig.

In het zwembad op de camping was het altijd eerst even sterven van de kou, maar daarna was het wel ok. De badmuts waar ik eerst wat tegenop zag, bleek reuze mee te vallen. Je merkt niet meer dat je dat op hebt. Het werd in het zwembad na de middag wel altijd heel druk, vooral omdat er veel met ballen gespeeld werd. Dan was het Mergozzomeer echt een verademing. Mijn kinderen vonden de fonteinen in het zwembad heel leuk.

Ik vond het heel praktisch dat alles dichtbij was. We zaten op twee stappen van de supermarkt en het zwembad.

Het restaurant was ok. Niet overheerlijk zoals de camping vorig jaar (Union Lido tegen Venetië). Maar vriendelijke, hardwerkende obers. Het tiramisu-ijs en de piadina's waren heel lekker. De broodjes in de supermarkt zijn ook lekker. Mooi aanbod qua beleg, vlees, groenten en fruit. Ik begrijp echter wel niet waarom je daar niet met een bankkaart kan betalen (maar ik was hier gewaarschuwd, dus ik was er op voorzien). In de restaurants kan je wel met creditcard betalen en er is ook een bankautomaat op de camping.

Wij hebben enkele leuke uitstappen gemaakt : naar de Mottarone. Prachtig uitzicht vanop deze berg. Je kan er met de auto naar toe of met de kabelbaan. Boven is er een rodelbaan. Met de boot naar de Borromeïsche eilanden. En heel leuk was het Safaripark. Er zijn niet alleen dieren, maar ook enkele pretparkattracties en shows. In Verbania, Bavena en Stresa kan je gezellig eten aan het water.

Wij hebben dit jaar niet veel last gehad van de muggen. Zalig ook dat het van 23u tot 8u volledig stil is op de camping. Onze stacaravan was nieuw en mooi ingericht. Enkel de badkamer was wat krapjes. Je moest zo wat over de wc springen om in de douche te geraken. Maar voor de rest was die prima.

Heerlijke vakantie in een prachtige omgeving!

Fam. de Jong, 29-8-2017

Camping Isolino is een gemoedelijke, gezellige camping in een prachtige omgeving. Niet te massaal en dat maakt het voor onze kids en ook voor ons erg aantrekkelijk. Het zwembad is prima, nadeel is wel dat je een badmuts moet dragen. Verder zijn de faciliteiten prima! De animatie is erg leuk en we hebben echt heerlijk gegeten in het restaurant. Het meer en de omgeving zijn echt prachtig. Het enige nadeel is de hoeveelheid waterplanten in het meer. Er zijn veel bezienswaardigheden in de buurt: De Boromeo eilanden zijn zeker een bezoek waard en vanuit Stresa de berg op naar de rodelbaan is ook echt een aanrader! Wij hebben genoten en komen volgend jaar zeker terug!

Leuke camping

Fan dokter, 28-8-2017

Net terug van 3 heerlijke weken . We zijn dit jaar voor de 2de keer terug gekomen na isilinio, jammer was dat dit jaar het meer erg vies was. En we in het begin van onze vakantie erg veel last van de security hebben gehad. Om 23 uur kwam hij er weer aan tot dreigends toe met zijn zaklampen vol op ons gericht dat ging een paar avonden achter elkaar. Ik vind dit niet normaal en hebben daarom ook een klacht ingediend. Daarna geen last meer gehad van de security prima opgelost door de camping . Inderdaad zijn er veel muggen maar als je je goed inspuit blijven ze wel weg. Genoeg te doen voor de kinderen op de camping animatie is goed. Geweldige omgeving. Dus al met al prima camping we komen vast is een keertje terug.

Ontzettend genoten, echte aanrader

Lonneke, 21-8-2017

Camping Isolino heeft een goede ligging, direct aan het meer (zandstrand!) met prachtig uitzicht en tussen de bergen/mooie natuur. Je loopt zo in je zwembroek vanuit je plek het meer in. De bungalows met bovenverdieping voor de kinderen en een ruim grasveld erom heen zijn ruim. Het zwembad is leuk (voldoende ligbedjes) en het water is niet koud. Het animatie team zet zich goed in. Leuke speeltuintjes. De winkel op de camping heeft prima producten (lekkere gevarieerde broodjes) en de ijsjes in de ijssalon zijn heerlijk. Het eten op de camping is echt prima. Super lekker zijn de pizza's. In de omgeving kun je de markten opzoeken of met de kabelbaan naar de rodelbaan gaan in Stresa. Je kunt 's avonds lopen of met de fiets naar het dorpje 2.5 km verderop waar je heerlijk aan het water kunt eten.

Ik kan geen nadelen opnoemen, zo fantastisch daar!

We zijn na 3 jaar op zoek naar een vergelijkbare camping (aan het meer) in Noord Italie met een huisje/bungalow.Iemand tips?

Heerlijke vakantie gehad

Vakantiegangers, 21-8-2017

Wij verbleven in een Maxi Prestige stacaravan, deze was goed onderhouden en schoon wel klein maar dat weet je van te voren.

De stacaravans waren redelijk ruim opgezet zeker vergeleken met het camping gedeelte. Vergeet je anti muggen spray niet!

De supermarkt was prima voor verse broodjes en wat kleine boodschappen, voor grotere boodschappen is de nabij gelegen Lidl een aanrader. Schepijs was heerlijk en absoluut niet duur.

Restaurant boven is een aanrader, mooi uitzicht, vriendelijk personeel, speelplek voor de kinderen en eten is goed.

Beneden is het eten ook prima maar meer voor even snel.

Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad, voldoende ligbedjes ook al kom je om 11 uur.

Animatie was leuk voor de kinderen wel jammer dat het schema elke week hetzelfde is, als je dus 2 weken of langer verblijft zijn er steeds dezelfde activiteiten.

Absoluut een aanrader met kleine kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Isolino voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Isolino in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Isolino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Isolino scoort een 7.89 uit 10 op basis van 691 reviews.