Camping Isolinostersterster

7.3Goed

Italië, Piemont, Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore)

7.3Goed

• 5.4Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

• Aan zee
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Village Isolino in de Italiaanse regio Piëmont is een gezellige familiecamping aan het Lago Maggiore. Waterratten voelen zich hier meteen thuis dankzij het grote glijbanentoestel in het zwembad. Ook een ritje maken op een pony of het circus aanschouwen behoort tot de mogelijkheden. Of maak een boottochtje over het Lago Maggiore.

737 reviews over Camping Isolino

• 2019
    5P01-11-2019

Geen aanrader!

Met kinderen boven de 14 is deze camping niet geschikt. Gezellig na 21.30 uur voor je caravan te zitten kan bijna niet. Je wordt met dreigende sancties onbeschoft aangesproken. Voor 14+jeugd niks te doen. Erg grote camping met heel veel muggen. Niet erg grote plekken dicht op elkaar. Camping wel schoon. Bar / restaurant onvriendelijk en ongezellig. Ligging wel mooi direct aan het meer. Door drukte lang wachten op douche met een minimale straal.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8LH27-08-2019

Heerlijke camping met jonge kinderen.

We zijn twee jaar achter elkaar hier geweest met kinderen in de leeftijdscategorie van 5 tot 7 jaar in een Maxi comfort plus stacaravan. We zaten in het rechtse gedeelte van de camping, dit is meer het rustige gedeelte van de camping en niet zo groot als het linkse gedeelte. Daardoor heb je niet het gevoel dat de camping groot is. Doorlopen uit de laan en je staat al bij het meer, ook het zwembad was dichtbij. Schoon en leuk zwembad, helaas geen grote glijbaan voor de wat grotere kinderen. Bijna altijd wel een ligbed te vinden. Horeca zwembad is goed, restaurant en bar wat minder en niet heel gezellig, wel een mooi uitzicht. Animatie (ook Nederlands) vonden wij top geregeld, heel de dag door.

Bij het uitchecken bij de receptie wordt idd niet altijd heel vriendelijk gedaan, de vraag hoe is u verblijf geweest / ik hoop dat u een fijn verblijf heeft gehad wordt niet gesteld.

Al met al een top camping met jonge kinderen!

• 9Staat v/h sanitair

• 8Elise21-08-2019

Leuke en gezellige camping, mooie locatie

Wij hadden een stacaravan maxi deluxe en deze was ontzettend schoon, genoeg ruimte en staan op centrale en rustige plek. Onze dochter van 6 heeft zich uiterst vermaakt in het zwembad speeltuinen en leuke animatie. Ook nl talig. Ligbedjes en parasol ruim voldoende, geen handdoekje leggen nodig, altijd plek. Zwembad personeel is erg streng. Daardoor is t waarschijnlijk ook erg schoon. Maar veel te streng, wanneer een klein kind met zwemband het water in wil mag dit niet omdat er bijv een unicorn hoofdje aanzit. Betaalkaart werkt ideaal, alleen zorg zelf voor voldoende cash, want pinnen betaal je veel geld voor. Restaurent bar ok, maar zeker niet top. Omgeving prachtig, genoeg te doen. In de avond na 23.00 heerlijk stil. Voor pubers geen geschikte camping, voor gezin met kleine kinderen ideaal. Minpuntje is t gedeelte van de losse campeerplekken. Wat krap/druk en veel te grote campers. Zouden wij nooit boeken.

• 8M.A19-08-2019

Fantastische! Erg nette camping.

Wij hebben onwijs genoten! Prachtige camping op gouden locatie.

Wij zijn hier met jonge kinderen geweest (6&4), denk dat dat een ideale leeftijd is. Erg veel vermaak voor ze qua animatie, 3 keer per dag. Enigste wat wij misten zijn meer kleine speeltuintjes. Door de rond rijdende autos durfde wij de jongste niet vrij uit te laten gaan.

Eten in restaurant geen aanrader, daarvoor lekker naar omliggende dorpjes gaan.

Wij zaten in een stacaravan, erg schoon! Evenals zwembad en de camping opzich. Wordt veel tijd aan besteed, fijn is dat.

Wij hebben echt heel erg genoten op deze camping. Ook de ligging aan meer was echt een dikke plus punt.

• 8T.H16-08-2019

Mooie camping

Waren met 3 kinderen, de campings is groot. We zaten in het achterste gedeelte waardoor onze jongste zoon niet alleen naar de speeltuin kon. Er rijden veel auto's en een paar keer gezien dat het net goed ging. Plaats is echt klein... met passen en meten lukt het allemaal net. Sanitair is super schoon, fijne douches zonder tijdslimiet. Zwembad super leuk en uitzicht fenomenaal. Echt heel mooi.. Vanaf 23.00 uur moet het stil zijn op de camping, een bewaker fiets dan ook rond. Wij vonden dit heel fijn.. elke dag voetbaltoernooi, werd door de kinderen erg gewaardeerd. Restaurant (boven) is echt slecht. Voorgerecht kwam na het hoofdgerecht. Iedereen kreeg apart eten, niet handig met kinderen en niet gezellig. Personeel zou overal wel wat vriendelijker mogen. Zwembadpersoneel ook streng. Wel altijd een bedje beschikbaar. Al met al een fijne vakantie gehad, krachtige locatie maar voor ons is de camping te groot. Animatie doet erg hun best!

• 10Staat v/h sanitair

• 7Reina Jonge15-08-2019

Laatste jaar!

We komen al 6 jaar op isolino! Camping is netjes en goed onderhouden. Elk jaar veranderd er wel wat! Prachtig 👌 Altijd erg tevreden over de camping maar ook de omgeving. Onze oudste is 16 en de jongste 11. Twee meiden! Jong! En dus nu niet echt meer de leeftijd om al om half 10 hun bed in te gaan. Hier waren ze dit jaar dus erg streng in! Om 22.00 kwamen de beveiligers al melden dat ze zachtjes moesten doen terwijl je tot 23.00 geluid mag maken. De beveiligers behandelen je onbeschoft alsof we criminelen waren. Omdat we een gewone vraag hadden of iets niet wisten.Onze jeugd, werd onbeschoft behandeld. Dit was dit jaar echt verschrikkelijk!! Onze jeugd 14 + moest van de camping af om vertier te zoeken!

Dus TIP ! mocht je kinderen hebben ouder dan 13,14 jaar, zoek het dan niet op deze camping!

Voor ons was dit het laatste jaar. Op zoek naar iets nieuws!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Fam Heuts10-08-2019

Mooie camping!

Receptie erg onvriendelijk. Ketsen je heel snel af. Zowel bij in als uitcheck.Niet eens de vraag hoe ons verblijf was. Zwembad echt super!! Badmuts absoluut verplicht! Mag niks eten of drinken bij het zwembad. 2 badmeester 1 man 1 vrouw echt vreselijk staan er letterlijk om je maar af te snauwen. Animatie goed, heel leuk met de kids.Wel de show.s voor de kids aan de late kant 21:30

Iedereen krijgt een paycard, hiermee kun je in alle winkels,supermarkten betalen. Pinnen kan nergens. Pinautomaat aanwezig extra kosten per transactie €3,95

Heel veel muggen aanwezig, echt muggenspul meenemen.

Bar onder erg ongezellig, personeel is druk met elkaar bezig maar niet met de gasten. Dierenpark POMBIA een echte aanrader. Ijssalon op de camping Heerlijk en niet duur. Supermarkt duur maar hebben heel veel bekende dingen. 10 min rijden ben je bij een hele mooie grote Lidl. Kortom we hebben ondanks de kleine minpuntjes een heerlijke vakantie gehad

• 1Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Gwen10-08-2019

superfijne camping

Wij zijn hier 2 jaar op een rij met veel plezier geweest. Leuke camping in ieder geval voor gezinnen met kinderen in basisschool leeftijd. Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met het dagelijkse voetbaltoernooi en de animatie. Mooi zwembad, mooi strand en leuke speeltuintjes. Daarnaast is de omgeving het meer en de andere meren in de omgeving, de typisch Italiaanse dorpjes en de mooie natuur in de bergen zijn allemaal aanraders.

• 3Vreselijk07-08-2019

Vreselijke herriecamping

Wat een vreselijke herriecamping. Tot diep in de nacht is het 1 grote herrie. Vreselijk!!!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 8Fam Hartman05-08-2019

Fijne camping mooie ligging en voorzieningen

Mooie grote camping met alle bijbehorende voorzieningen. Prachtige lokatie aan het meer met zandstrand. Camping plaatsen zijn niet groot maar voor ons prima. Je bent wel afhankelijk van je buren gezien het niet uit maakt hoe je je kampeermiddel op de plaats neerzet. Vriendelijke mensen van de animatie en winkel. Zowel het sanitair als de plaatsen en straten werden goed schoon gehouden. Nadelen: het restaurant boven, niet gezellig en na elkaar geserveerd, snackbar waardig. Receptie mag wel iets vriendelijker bijvoorbeeld vragen of je een goede reis hebt gehad, vragen hoe het verblijf was of een goede reis wensen bij het uitchecken.. Dat hebben we gemist. Daarnaast de vele muggen maar daar kan de camping weinig aan doen omdat het aan een moeras grenst. Vroeg boeken als je een mooie plaats wil, de camping zit het hele seizoen vol.

• 4Eetgelegenheden

71 tips over Camping Isolino

• M.A, 19-08-2019

Reserveer een tafel bij Fiore di latte in Mergozzo. Echt onwijs lekkere pizza's.

Reserveren telefonische is helaas noodzakelijk, zitten altijd vol. voor zover wij weten doen ze niet aan take away.

• `Klomp, 24-01-2019

Indien je een boot meeneemt regel je registratie al in NL dit kan je van te voren aanvragen bij de camping, Als je er naar vraagt helpt de camping je ook om de boot in het water te laten en er weer uit te halen.

• gaby ghering, 29-06-2014

Ik miste zelf alleen een waterkoker en koekenpan. Het is raadzaam een groot laken of doek (incl klemmen oid) mee te nemen om de zon op de veranda wat te kunnen weren.
    Er zit geen pinautomaat op de camping. Voor €3,50 kun je de wasmachine incl wasmiddel gebruiken.

355 vragen over Camping Isolino

• Marco Marks, 07-12-2019

Temperatuur peuterzwembad in de maand augustus?

Aan de reizigers die er in de maand augustus zijn geweest!

Graag zou ik willen weten of de temperatuur in het peuterzwembad echt zo koud is als wordt beweerd. Wij gaan van 1 tm 15 augustus dan zou je zeggen dat het water in de maand ervoor al goed opgewarmd zou moeten zijn. Aangezien juli samen met augustus de warmste maanden in fendotoce zijn.

Ik hoor het graag!

Mvg Marco

• Mrt, 19-07-2019

Muggen

Kan iemand vertellen of er echt zoveel muggen zijn als wordt gezegd??

• Sannie, 19-07-2019

Badmuts

Kun je de badmutsen op de camping kopen? Zo ja wat kosten ze daar?

stefan, 04-08-2019

Ja dat kan, volgens mij zijn ze ongeveer een euro of 2 per stuk.

• RokenToegestaan

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Wasserette