Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.4Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Village Isolino in de Italiaanse regio Piëmont is een gezellige familiecamping aan het Lago Maggiore. Waterratten voelen zich hier meteen thuis dankzij het grote glijbanentoestel in het zwembad. Ook een ritje maken op een pony of het circus aanschouwen behoort tot de mogelijkheden. Of maak een boottochtje over het Lago Maggiore.

We hebben de beste aanbieders voor Camping Isolino voor je op een rij gezet:

738 Reviews over Isolino

• 6BRD05-10-2022

Aardig verblijf

Stacaravan gehuurd via de touroperator. Stacaravan was best klein, zeker als je minder weer treft wat vaak in september is aan het Maggioremeer. Hele dag binnen zitten is een drama dan. Zwembad was net niet bevroren zo koud, wel goed schoon en goede bewaking door de vele badmeesters. Personeel was niet overal even vriendelijk, receptie overigens wel goed en duidelijk. Restaurant is niet veel bijzonders, afhaalgelegenheden is rommelig, personeel is wat afstandelijk en kan de druk niet aan en begrijpen buiten Italiaans vaak moeilijk iets. Camping oogt verder netjes, elke avond is er tussen 19:30 en 20:30 uur nog animatie voor de kinderen in de grote hal vooraan de camping, daarna is het stil op de camping. Het stikt er wel van de muggen (die je niet hoort vliegen) en veel wespen gehad, maar dat is overal zo door de steeds warmere zomers. Ga je bij het zwembad liggen of een ijsje halen heb je al gelijk 3 wespen bij je. Verder aardig gehad.

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 6Audry29-08-2022

Nooit meer, net een Nederlands dorp.

Tja wat zal ik zeggen.... Ik ga de camping niet afzeiken maar wij waren er niet tevreden over. Bij het inchecken krijg je een blauw pasje daar kun je geld opzetten en ermee betalen overal op de camping ook in het winkeltje. Je krijgt ook een klein wit kaartje erbij dat is tevens je batch is om met de auto de camping op te komen dat ons niet werd verteld. Luidruchtig op de camping veel kleine kinderen waarvan wij de indruk kregen dat ouders de kinderen niet onder controle kregen.. In het zwembad moet je een badmuts op die kun je kopen in het winkeltje. Er is geen water bij de plaats wel stroom, voor een waterkraan moet jezelf zorgen. Dit hebben we doorgegeven aan de receptie maar de dame snapte niet wat we bedoelde. Vervolgens kwam er iemand van de staff om te kijken en deed vervolgens niks we hebben daarna maar zelf een koppelstuk eraan vast gemaakt voor water. Het meer is fijn en lekker warm. Wij komen niet meer terug, te druk.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8R&C18-08-2022

Leuke vakantie

Wij verbleven 2 weken in het Trilo Lago appartement met onze 2 kids van 7 en 4 jaar. Mooi verblijf. Alles was aanwezig, ruime kamers. Helaas deed het koelsysteem het 4 dagen niet. Waardoor het mega warm was. De receptie zei steeds opnieuw dat er de volgende dag een monteur zou komen. Na 4 dagen deed die het eindelijk weer. Vervolgens ging de lift stuk. En werd ook niet snel gemaakt. Het eten op de camping is mwha. In het restaurant krijgt niet iedereen tegelijk z’n eten. Pizza’s komen later. Bij het zwembad mag je niet eten. Dan moet je echt speciaal naar de bar. Het meer is een hele leuke plek met de steiger waar je vanaf kan springen. Leuke omgeving, genoeg dorpjes om te bekijken! Verbania en Stresa zijn heel leuk. Helaas een aantal dagen regen gehad… maar dat weet je ook nooit van te voren. In iedergeval een leuke vakantie gehad!

• 8Patricia15-08-2022

Heerlijke camping

We waren hier met een kind van 6 en 14 en ze hebben zich allebei goed vermaakt. Animatie deed erg zijn best. Zwembad mooi maar wel ondiep. Vonden wij prima overigens. Supermarktje prima assortiment. Brood was niet geweldig. Ligt voorverpakt in de rekken. Personeel chagerijnig en doen moeilijk als je wilt pinnen. Prijzen zijn oke. Restaurant is echt ondermaats. Eten niet best en komt in delen. Pizza was al op toen pasta nog moest komen. Hier kunnen ze echt in verbeteren. Al met al een fijne camping waar wij zeker nog een keer terugkomen

• 3Eetgelegenheden
  • 8Suzan14-08-2022

Verzorgde en vriendelijke camping

Voor het eerst naar het lago maggiore en na het lezen van sommige reviews toch met gemengde gevoelens naar deze camping. Gelukkig nergens voor nodig. De camping is erg goed verzorgd, op soms wat kapotte bedjes op het strandje na. Alles lijkt net gerenoveerd en ziet er goed uit van bar, tot zwembad etc. De bar is wat sfeerloos maar voor een drankje prima in orde. Wij hebben het restaurant niet geprobeerd, maar hoorde om ons heen dat het geen aanrader is. Volop keuze in de buurt, take away of lunch bij de bar is overigens prima. Voor het brood hebben wij gebruik gemaakt van de bakker 20 minuten lopen of 4 minuten met de auto. Supermarkt voorziet prima in wat je nodig hebt, wel wat duurder, ipercoop op 10 minuten rijden. Betaalpassen hebben wij alleen gebruikt voor de kids, super handig hoeven ze niet met een pinpas op pad. Al met al zeker een aanrader, niet te grote camping waar voor ieder wat wils iets te doen is!

• 8Jolanda13-08-2022

Prima camping in prachtige omgeving

Wij waren voor het eerst op Isolino en zijn positief verrast. De omgeving is ronduit prachtig en de camping zelf mooi aangelegd met mooie paden en beplanting. Zwembad is super voor kids tot max een jaar of 8. Niet te koud, maar de zomer was hier uitzonderlijk warm. Restaurant was niet best, afhaal en bar daarentegen prima met schappelijke prijzen. Ja je moet even wachten, dat heb je in hoogseizoen toch? Campingplekken zijn klein maar dat is Italië. Animatie doet enorm zijn best voor nodige vermaak. Wij komen vast eens weer!

• 8Abe Bosma02-08-2022

Prima camping, maar kunnenbest nog wat verbeteren.

Met onze dochter 2 weken aan het meer gestaan, prima plekje maar wij stonden naast het riet, wat dit jaar droog stond i.v.m. De lage waterstand. Dus rond 16.30 uur kwamen de steek muggen en zelfs zo veel dat de kaarsen en smeersels niet meer werkte. Gelukkig na de eerste week wat meer wind en in de nacht wat regen met onweer. Sanitair in onze hoek oud maar wel schoon. Horeca, Jezus wat slecht. Personeel was onbekwaam en je moest in de rij voor de kassa voor een drankje te bestellen, vervolgens met het bonnetje naar de bar. Echt onbegrijpelijk, wat hadden ze daar meer kunnen verdienen. Restaurant was het zelfde qua personeel en de pizza was al op als de rest zijn eten kreeg. Campingwinkel is van een echtpaar wat eigenlijk het liefste geld verdiend en dan wel contant, tenminste daar vroegen ze elke keer om en dat met oud brood en duur. Verder leuke camping met uitstapjes naar de eilandjes voor de camping of even naar Milaan.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Renate van Vliet27-07-2022

Genoten

Heerlijke vakantie achter de rug mijn man en kinderen, 19, 17 en 13 jaar. Veel te doen op de camping en het uitgaanscentrum leven buiten de camping kwam de 2e week van onze vakantie ok op gang. De jongens willen volgend jaar allemaal terug. Dat zegt genoeg. Ook hebben wij mooie stukjes in de natuur opgezocht. Het meerwater was op sommige plekken erg warm. Leuke mensen bij de animatie. Restaurant is geen aanrader. De eerste waren al klaar met eten toen de laatste nog op hun eten moesten wachten. Afhaal eten is wel erg goed. Oud brood te koop in het winkeltje op de camping. We zijn daardoor bij de supermarkt brood gaan halen. Op 4 km afstand. Dit mocht de pret niet drukken

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Ron22-07-2022

Groot, veel voorzieningen, mooie zwembaden

Grote camping direct aan het Lago Maggiore, veel voorzieningen, prachtige zwembaden die vanwege de geringe diepte (1,00 m) wel erg voor kleine kinderen zijn en ook niet erg koel, wat met 34 graden buiten wel prettig was geweest. Niet voor je rust gaan, wij bleven maar een nachtje en hadden het er prima naar ons zin.

• 8Natasja20-07-2022

Heerlijke vakantie

Wat een super camping. Prima ontvangen en een prachtige plaats met zicht op het meer (daarvoor moet je een staplaats Lago boeken).

Sanitair super netjes en heerlijk kunnen douchen. Gezellig en druk zwembad met ligbedden. Elke dag wel een plekje kunnen vinden, maar dan scheelt het dat ik maar 1 of 2 stoelen nodig had. Bar is wat ongezellig, maar restaurant boven is prima. Winkeltje heeft een uitgebreid assortiment, waardoor je eigenlijk niet van de camping af hoeft.

Wel jammer dat de camping ver van het openbaar vervoer ligt, waardoor je zonder auto (wij waren met een camper) “vast” zit op de camping.

Enige pech die wij hadden, was dat er dit jaar in heel Italië enorm veel nare muggen zitten en zeker bij het meer vierden die zich bot op onze lijven. Dat was dus vanaf zonsondergang binnen zitten.

We hebben onze aanvraag voor 2023 alweer ingediend!

Camping Isolino info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar