Camping Isolino

• Onvoldoende: 1 - 5

Leuk voor een jaartje..

Hans
23-5-2018

Camping ver weg van openbare weg. Mooi zwembad. Kleine staanplaatsen. Horeca viel kwalitatief erg tegen. Kinderanimatie super!

mooie omgeving! leuk met kleine kindertjes

Kimber
19-4-2018

Erg leuke camping! mooi zwembad! alleen jammer voor wat grotere kinderen geen leuke glijbaan.

wij hadden een stacaravan, maar schrokken vooral van de staan/kampeerplekken.. heel erg op en in elkaar!

heerlijk strand, leuke dorpjes in de buurt, en op de camping heerlijk eten... ook genoeg te doen voor kleine kindjes, speeltuintjes etc.

in de buurt is het ook leuk om een dagje te gaan rodelen.

kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad!! omgeving is ook erg mooi....

Heerlijke camping!

Mandy
16-4-2018

Heerlijke camping aan een prachtig stukje van het Laggio Maggiore. Het enige nadeel is dat er het een vrij rustige omgeving is met niet veel te doen op loopafstand. Animatie is top, zwembad is heerlijk, zeker voor kleine kinderen.

Restaurant boven op de camping is een aanrader. Mooi uitzicht en lekker eten met een kleine binnenspeeltuin voor de kinderen. Al met al zeker de moeite waard!

Geweldig

Sabine
28-2-2018

Vond de betrokkenheid van het personeel super...altijd tijd voor een praatje leuke tips en 1 van.onze bedden was niet goed en het werd meteen verholpen super.

Voor ons niet meer

Lonneke
25-1-2018

De omgeving is prachtig en zeker een aanrader. De camping is een perfecte uitvalbasis voor uitstapjes maar wel erg massaal. Er is gedurende een groot deel van de dag veel lawaai vanwege de verschillende activiteiten. Het zwembad is mooi maar ook bij het zwembad een groot deel van de dag harde muziek en enthousiaste annimatie medewerkers die zich graag laten horen via de omroepinstallatie. Wij zaten direct achter de kinderarena. We konden elkaar op de veranda van het mobilhome nauwelijks verstaan. Vanaf 23.00 uur is het stil. Het meer is prachtig en lekker om met een luchtbed te dobberen. Helaas veel stekelige planten in het meer waardoor zwemmen niet echt lekker is. Voor deze prijs kun je echt wel wat beters krijgen. Voor ons niet meer dus!

Fantastisch! We hebben genoten.

E.Veenman
28-11-2017

Ten eerste een dikke duim voor de animatie! Wat een lange dagen maken hebben hun. Maar ze gaan er altijd voor de volle 100 % voor.

Het zwembad is ook super leuk voor de kinderen. Het badpersoneel is helemaal niet streng. Je moet je gewoon aan de regels houden wat logisch is lijkt me.

Het ijs is overheerlijk. Het campingwinkeltje is wel duur, maar dat is het bij iedere camping volgens mij. Wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad. Een geweldige vakantie!

Geweldige plek

Magda
16-11-2017

Netjes, goed onderhouden, heel vriendelijk personeel, ... alleen wat overdreven dat je in t (koude) zwembad een badmuts aan moet die ze daar in de supermarkt verkopen

t Eten was geen hoogvlieger meer best ok

Prima

Esmee
30-9-2017

2de jaar, eerste jaar in een sta caravan, tweede jaar met eigen tent.

Animatie is super! Zwembad leuk maar echt koud.

Plek was echt zwaar shit. We hadden een large plus maar of het ook echt 80m2 was?

Geen schaduw, veel zon en het was echt warm. En te krap.

Het zwembad is schoon en netjes, alleen is daar het animatie team aanwezig, super leuk maar

Er schreeuwt (ja echt) de hele tijd iemand door de microfoon met echt harde muziek, om wat te zeggen moet je dus ook

Schreeuwen. Het zwembad is dus druk, wel veel voorzieningen dat is voor de kinderen geweldig.

Daarin tegen s'avonds super leuke mini disco. Eten is lekker op de camping, broodjes ochtends was niet zo.

Hele leuke camping

W
22-9-2017

Heel leuk voor jongere kinderen. Fijn zwembad, leuk strandje, goede accommodatie. Niet heel veel in de nabije omgeving maar met de auto zijn er voldoende plekjes om te bezoeken.

Leuke camping

Hilde
30-8-2017

Eerst en vooral wil ik bedanken voor de tip hier van het Mergozzomeer. Wat een zalige plek ! Het is er rustig en het water glashelder en zalig van temperatuur. Want het was echt niet te doen om in het meer aan de camping te zwemmen. De planten hingen aan je voeten en de ondergrond voelde heel slijmerig.

In het zwembad op de camping was het altijd eerst even sterven van de kou, maar daarna was het wel ok. De badmuts waar ik eerst wat tegenop zag, bleek reuze mee te vallen. Je merkt niet meer dat je dat op hebt. Het werd in het zwembad na de middag wel altijd heel druk, vooral omdat er veel met ballen gespeeld werd. Dan was het Mergozzomeer echt een verademing. Mijn kinderen vonden de fonteinen in het zwembad heel leuk.

Ik vond het heel praktisch dat alles dichtbij was. We zaten op twee stappen van de supermarkt en het zwembad.

Het restaurant was ok. Niet overheerlijk zoals de camping vorig jaar (Union Lido tegen Venetië). Maar vriendelijke, hardwerkende obers. Het tiramisu-ijs en de piadina's waren heel lekker. De broodjes in de supermarkt zijn ook lekker. Mooi aanbod qua beleg, vlees, groenten en fruit. Ik begrijp echter wel niet waarom je daar niet met een bankkaart kan betalen (maar ik was hier gewaarschuwd, dus ik was er op voorzien). In de restaurants kan je wel met creditcard betalen en er is ook een bankautomaat op de camping.

Wij hebben enkele leuke uitstappen gemaakt : naar de Mottarone. Prachtig uitzicht vanop deze berg. Je kan er met de auto naar toe of met de kabelbaan. Boven is er een rodelbaan. Met de boot naar de Borromeïsche eilanden. En heel leuk was het Safaripark. Er zijn niet alleen dieren, maar ook enkele pretparkattracties en shows. In Verbania, Bavena en Stresa kan je gezellig eten aan het water.

Wij hebben dit jaar niet veel last gehad van de muggen. Zalig ook dat het van 23u tot 8u volledig stil is op de camping. Onze stacaravan was nieuw en mooi ingericht. Enkel de badkamer was wat krapjes. Je moest zo wat over de wc springen om in de douche te geraken. Maar voor de rest was die prima.

We hebben een aantal aanbieders voor Isolino voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Isolino in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Isolino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Isolino scoort een 7.9 uit 10 op basis van 695 reviews.