Géén boekingskosten

Camping Isolino

ItaliëPiemontFondotoce di Verbania (Lago Maggiore)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Isolino voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 724 reviews
+162/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 724 reviews
  • 7.1Staat v/h sanitair
  • 6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Village Isolino in de Italiaanse regio Piëmont is een gezellige familiecamping aan het Lago Maggiore. Waterratten voelen zich hier meteen thuis dankzij het grote glijbanentoestel in het zwembad. Ook een ritje maken op een pony of het circus aanschouwen behoort tot de mogelijkheden. Of maak een boottochtje over het Lago Maggiore.

755 Reviews over Isolino

• 7Edwin07-09-2021

Zwemwater

Zwembadwater/ douchen was steenkoud ondanks dat het hier een goede zomer was erg jammer.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Fam Niemans24-08-2021

Mooie camping

Mooie grote camping.Prachtig aan het lago magiore Verschillende strandjes waar de kinderen lekker kunnen spelen. Heerlijk water waar je ook in kan springen vanaf de speciale pier.Het zwembad is ook heel mooi. Onze kinderen vonden het alleen wel erg koud water. Maar als het heel heet is buiten dan wen je er wel aan. Helaas geen diep bad of geen bubbelbad met warm water. Dat misten ze.Animatie is enkel in Duits en Italiaans. Is hier een echte Duitse kolonie. Leuke kinderdouche’s en wc’s (niet in alle toiletgebouwen).Eten is niet heel best. Broodjes in de supermarkt niet duur en lekker !! Lidl ligt op kwartiertje rijden.Stresa is een leuke plaats en intra ook. Maar verder in de buurt misten we wel de stadjes zoals we dit in Toscane altijd hebben. Samengevat een mooie camping, heerlijk zwemmen in het meer en in het zwembad. Maar ze zullen zich zelf moeten amuseren

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Familie V24-08-2021

Prima

Wij verbleven in een tent van vacanseselect.Deze staan aan de rand van de camping. Hebben dus niet veel van de drukte gemerkt bij de tent.Wel hadden we 's nachts last van de weg langs de camping. Met oordoppen in prima geslapen.Veel Nederlanders met popiejopie gedrag bij het meer.Ligbedden bij het strand en zwembad zijn overvol.Animatieteam doet heel erg zijn best, ook voor tienersSanitair is netjes en maken ze zeer geregeld schoon.Omgeving is prachtig, er is genoeg te doen.Voor de omgeving gaan we zeker nog eens terug maar deze camping past niet goed bij ons. Vooral door het publiek wat er verblijft.Wij hebben niet van het restaurant gebruik gemaakt omdat er in de omgeving fantastische restaurants te vinden zijn waar het sfeervoller is.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Jethro24-08-2021

Top camping zonder doorloop naar omgeving

Geen bar of iets voor gezellig savonds met ouderen. Daarnaast niet komen met rubber boot , na 3 dagen vergunning op halen in het provinciehuis voor je bootkenteken kom je in aanraking met de waterpolitie, ze hebben hekel aan toeristen a Duitsers en Nederlanders, uiteindelijk vinden ze altijd een reden voor een bekeuring. Wij hadden er een van 200 euro met onze 8pk rubberboot die nergens op sloeg. Je bent gewaarschuwd!!

• 9Staat v/h sanitair
  • 4Erwin B.24-08-2021

Slechte klantenservice, geld weg.

Nadat we door familie omstandigheden in '19 niet konden komen mochten we in '20 niet naar Italië door covid. In '21 waren er alleen slechte plekken beschikbaar en zijn we ons geld kwijt want die aanbetaling is gewoon weg.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Familie Bekeman24-08-2021

Prachtige camping!

Voor de tweede keer hebben wij deze zomer genoten op Isolino. Wat een fijne, goed verzorgde camping. De kinderen vonden de speeltuinen geweldig. Bij het zwembad meestal voldoende ligbedden en dan is het genieten, met het prachtige uitzicht op het meer en de bergen. Een glijbaan zou wel een goede toevoeging zijn voor het zwembad, voor de iets oudere kinderen. Het restaurant was dit jaar helaas niet goed georganiseerd. Er waren lange wachtrijen, waarin zowel mensen stonden die hadden gereserveerd, als mensen die niet hadden gereserveerd, als afhalers, en er werd bijna niet omgekeken naar de rij, terwijl er wel lege tafels waren. Het eten en de ijsjes waren erg lekker! Wij vonden het systeem met de betaalpas prettig werken. Er is veel moois te zien in de omgeving van de camping (tip: Arona!). Enige tegenvaller was het weer: we hadden veel regen, onweer en het was vaak koud (eind juli). Volgende keer daarom toch iets zuidelijker in Italië.

• 8Staat v/h sanitair
  • 3Colette10-08-2021

niet voor herhaling vatbaar

Hele grote, drukke camping. Veel gillende kinderen, opdringerige animatie, alle bedjes bij zwembad en meer al zeer snel bezet. Op zich mooie ligging en leuk zwembad (wel ondiep). Restaurant en supermarkt prima. Stacaravan viel tegen. Zeer minimale keukeninrichting (slechte kwaliteit pannen bijv), geen wifi (ook niet na meerdere malen aangeven), last van mieren.Samengevat: geen waar voor je geld en te massaal naar onze zin.

• 9Maarten10-08-2021

Prima (wel massale) camping met 1 dik minpunt.

Stonden hier paar dagen. Dit is een groot en massaal resort, rustzoekers komen van een koude kermis thuis. Weet dat dus. Maar de voorzieningen zijn prima. Top koffie, goede pizza's, leuk restaurant, prima zwembad, best uitgebreide campingwinkel aardige mensen. Sanitair was schoon en netjes. Je staat aan het meer dus mooi uitzicht (als je er even heenloopt, want de meeste plekken hebben geen 'meerzicht' en er is een steiger waar je vanaf kunt springen. Minpunt voor appartementen en stacaravans kan zijn dan je met je veranda soms praktisch in de disco staat. Dat kan luidruchtig zijn. Grootste nadeel is hier dat je als bezoeker bij nog openstaande betalingen je paspoort moet inleveren.Moest ook ik. Dit soort gijzeling blijf ik extreem klant onvriendelijk vinden en vraag mij af of je dit zomaar mag doen. Met alle gegevens die ze hebben is het ook niet nodig. Dus camping prima, maar paspoort afpakken is weinig sociaal ik kom niet terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Lot04-08-2021

Drukke camping.

Isolino is ons tegengevallen. Prachtig aan het meer, maar je loopt niet even naar een plaatsje. Camping ligt een heel eind van de weg. Massale camping met veel drukte en lawaai. Zwembad ook erg vol. Onze kids genieten veel meer van een kleinere camping. Rijden veel auto’s.

• 4Monique Schultze24-09-2020

GILLEND NAAR HUIS...NOOIT MEER.

Wij hadden een appartementje gehuurd. Het is best tegen gevallen. We hadden op de website gezien dat we handdoeken in het verblijf kregen dus deze ook niet van huis meegenomen. Blijkt achteraf dat we per persoon 2 handdoeken kregen waar we een week mee moesten doen en zelf maar moesten uitwassen. We hebben dus maar zelf handdoeken gekocht. Ook wilde de receptie bij aankomst onze paspoorten innemen en terug geven als we na 2 weken weer weg gingen. Onder dwang moesten we eerst alles betalen en kregen onze paspoorten terug ( we hadden ook 500 euro al aanbetaald...) Voor kinderen is het een leuke camping maar om tot rust te komen is het zeer slecht. Gillende kinderen die met deuren gooien en stoelen door het appartement schuiven. Echt vreselijk. We hebben al een paar dagen bijna geen warm water dus afwassen doen we met een kereltje water en douchen gaat bijna niet meer. Ik ga maar niet klagen want de receptie communiceerd zeer slecht!!!!!!

• 1Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar