Appartement Casa Bellissima

Meer appartement info

29 reviews over Appartement Casa Bellissima

• 8Theo Smits17-09-2012

Aanradertje!

Toffe appartementen op een steenworp afstand van het Lago Maggiore. Alle voorzieningen voor een leuke vakantie zijn aanwezig. Het meer, het (in ons geval) mooie weer en leuke bezienswaardigheden in de buurt. Eigenlijk is een week te kort!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9eelco29-08-2012

net appartement op leuke locatie

Wij hebben een week doorgebracht appartement 4. Dit 2-4 pers. huisje is knus, maar netjes, modern, compleet en functioneel ingericht. De ligging op een heuvel bleek geen probleem en levert mooie uitzichten op het meer op! Parkeren in de buurt ging goed.

Ruimte was prima voor 2 personen, maar te klein voor 4 personen (toilet is alleen via slaapkamer op bovenverdieping bereikbaar en de slaapbank alleen worden uitgeklapt na verplaatsen van de tafel/stoelen in woonkamer). De verhuurder had hiervoor gewaarschuwd, maar vroeg desondanks een forse 4-persoons toeslag. Gelukkig was het lekker weer en leefden we buiten.

De mogelijkheid om af en toe een fiets uit het schuurtje te kunnen lenen was top, het weer, het meer en de omliggende natuur / bergen / dorpjes / strandjes en uitzichten waren schitterend. Overal zijn leuke restaurantjes en boulevards te vinden. Vanaf het app. sta je in 2 minuten bij het heldere meer.

Top vakantie gehad, het was prettig verblijven in casa belisima.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Bosman P.25-08-2012

Fantastisch huis

Het huis ligt op een mooie locatie en best centraal dichtbij een strandje, 10 min met de auto naar groot winkelcentrum, loopafstand naar goede restaurants aan de boulevard. In Feriolo is nog geen massatoerisme.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 8van den Hoogen13-08-2012

Mooi plekje

app casa bellissima in ferrilio was fantastische. het uitzicht op het meer was hèèl mooi, en de omgeving ook. Alles in het app. was net nieuw ... we hebben genoten.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Erna en Rieko26-07-2012

Fantastische plek!!

Heerlijk plekje met uitzicht op het meer. Mooie omgeving met leuke stadjes in de nabijheid als Stresa en Verbania.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Fam.Dekker16-07-2011

een echte Italiaanse vakantie

We hebben in appartement Casa Bellissima al een paar hele leuke vakanties gehad, zomer en winter. Het ligt in het kleine gezellige dorpje Feriolo direct aan het Lago Maggiore. Vanaf het appartement is het meer op ong. 3 min loopafstand. In de omgeving is genoeg te doen en te bezoeken zoals bijv. de Borromeo eilanden. Ook voor wielrenners/mountainbikers is het een ideale omgeving.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9stefaniejansen11-06-2011

Een echte Italiaanse vakantie

We zijn er ondertussen 2x in de zomer en 2x in de winter geweest, we hebben genoten van het appartement en de hele omgeving. Het meer is op 2 min lopen van het appartement, vinden we echt een pluspunt! Aan de boulevard s'morgens een lekkere espresso bij Bar Lago waar je s'middags en s'avonds een heerlijk ijsje kunt eten. Verder is er veel te ontdekken in de echte Italiaanse dorpen/markten dichtbij Feriolo. Omgeving is perfect voor wielrenners. We hebben voor dit jaar alweer geboekt.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Gerrit30-05-2011

super

rust en uitzicht kortom een geweldige vakantie en goede kamers

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 9Familie van der Vinne17-05-2011

Prachtige Italiaans vakantiehuis

Al 2 zomers en 1 winter met plezier in deze Italiaanse casa doorgebracht met de familie.Het meer, de bar en de bakker op een minuutje lopen. De korte stijle klim naar boven is een sportieve uitdaging

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

Appartement Casa Bellissima info