Appartement Casa Bellissima

Meer appartement info

29 reviews over Appartement Casa Bellissima

• 9Fam. Douma17-08-2015

TOPVAKANTIE!

Dit jaar 2 weken mogen verblijven in Casa Bellissima en geweldig genoten! Het weer was goed, de omgeving was goed en de mensen waren goed, al met al een vakantie zoals vakantie hoort te zijn. Wederom, net als vorig jaar was het weer prettig verblijven in het compleet ingerichte appartement met als uitkomst dit jaar, de geleverde ventilator!door de alleraardigste eigenaren van het appartement. Het varen, poging tot waterskiëen, snorkelen in het "koude meertje", shoppen, barbecuen, markt bezoeken, chillen aan het Mergozzomeer en uiteten, alles was LEUK! Echt een aanrader en wij gaan zeker nog eens!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Fam. Schram27-07-2015

Geweldige vakantie gehad in Casa Bellissima !

Na zo'n 20 jaar niet meer in Feriolo te zijn geweest, zijn we 2 jaar geleden met onze kinderen (toen 13 en 11) voor het eerst weer terug gegaan, dit keer in Casa Bellissima. We hebben 2 weken een prima vakantie gehad en het was zo goed, dat we dit jaar weer voor 2 weken zijn teruggegaan en we hebben weer een geweldige vakantie gehad!!! In het appartement zit alles in wat je maar nodig hebt en op het heerlijke terras zit je als een vorst. Geweldig uitzicht over het dorp en het meer en je hebt tevens voldoende privacy om van een heerlijke vakantie te genieten. Het is waar, het korte "klimmetje" naar het appartement is steeds weer een uitdaging, maar eenmaal boven geniet je er weer extra van. Tevens zijn de eigenaren zulke eerlijke en vriendelijke mensen dat wij niets anders kunnen dan dit appartement aan te raden als je op zoekt bent maar een prima appartement met een geweldig uitzicht, in een dorpje dat voor ons nog steeds één van het mooiste en uniekste is van het Lago Maggiore!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9esther26-05-2015

Prachtige locatie

Het huis ligt op een geweldige plek! Als je niet goed ter been bent of met kleine kinderen is het geen handige locatie ivm steile opgang naar het huis. De omgeving is super, veel mooie dingen te zien en te ondernemen! De plaats Feriolo is klein maar fijn!

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9L. Lub17-05-2015

Prachtig appartement op top locatie

Een leuk ingericht appartement en van alle gemakken voorzien. Het is schitterend gelegen met mooi uitzicht over het dorpje Feriolo, het Lago Maggiore en de bergen. Ideale plek voor leuke uitstapjes naar o.a. Milaan en de omliggende dorpjes. Wij waren er in de meivakantie en hebben een heerlijke, echt Italiaanse week gehad. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• 8R. Bove17-08-2014

Goed appartement in prachtige omgeving

Feriolo is een mooi dorpje voor een echte Italiaanse vakantie. De omgeving is ook geweldig mooi voor dagtochten. Het appartement is compleet ingericht, schoon en erg ruim.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10Natasja14-08-2014

Geweldige week!

Het keurig ingerichte appartement ligt mooi gelegen in het dorp Feriolo.Strand en eetgelegenheden op loopafstand en groot winkelcentrum op zo'n 10 min. rijden.In het appartement een zeer volledige infomap aanwezig met bezienswaardigeheden en 'to do' dingen.Veel gezelligheid en vertier gehad met eigenaren vh appartement en andere aanwezige gasten.Het varen was GEWELDIG en ook onze dochter heeft een superleuke week gehad!Zeker iets om nog eens weer heen te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Henk Hulsman06-08-2014

Mooi appartement, leuke locatie

Mooi uitzicht vanaf het terras, appartementen zijn goed uitgerust. Zeer leuke map aanwezig met allemaal info over de omgeving / restaurantjes / things to do

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Ronald15-10-2013

Super locatie

Prachtige ligging, compleet ingericht appartement. Horeca is top en volop aanwezig. Stresa is rijk aan cultuur samen met zijn eilanden. Het Orta meer om de hoek is ook prachtig. Uit eten en de ijsjes zijn beter betaalbaar dan in Nederland.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Fam Babois31-08-2013

Top huis op top locatie

Echt een fijne vakantie gehad! Het huis ligt zeer gunstig bij het lago maggiore. Tunneltje door en je ligt op het zandstrand aan het meer. Huis is comfortabel en van alle gemakken voorzien. Beheerders echtpaar is erg toegankelijk en geven je veel informatie over de omgeving. La dolce vita! Nou dat hebben we gemerkt! Feriolo is een prachtig plaatsje dat nog niet overspoelt is door massa toerisme, vonden wij persoonlijk erg fijn. De boulevard is s avonds mooi om te zien. Lekkere restaurantjes genoeg in de omgeving. Voor ons een echte aanrader! Krijg je geen spijt van!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Fam Groen16-06-2013

Erg leuk appartement

Het appartement is erg schoon en knus ,waren hier met z,n vieren 2 volwassenen en twee kinderen van 15 en 11 Omgeving is erg mooi prachtig uitzicht ,en een heel gezellig haventje met boulevard Heerlijk gegeten in een paar restaurantjes in de omgeving en veel bezienswaardigheden gezien in de omgeving Kortom een topvakantie

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Appartement Casa Bellissima info