Appartement Casa Bellissima

Meer appartement info

29 reviews over Appartement Casa Bellissima

• 2018
    9M.A. Heuvel05-11-2018

De accommodatie én de omgeving zijn fantastisch!

Mooi gelegen met uitzicht op het Lago Maggiore! Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Duidelijke communicatie van de eigenaren door middel van "bijzonderheden van het huis" met tips van bezienswaardigheden in de omgeving. Je bent binnen 5 minuten, te voet, in het dorp Feriolo, alwaar je direct kunt genieten van het Lage Maggiore en het strand. In de gehele omgeving is veel te doen en te zien. We hebben van daaruit 5 meren rondom bezocht. Vanaf de Mottarone (Stresa) kun je er al 4 zien liggen. Geweldig!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10gezin14-08-2018

fantastisch

Een prachtig appartement, midden in het prachtige, gemoedelijke italiaanse vakantiedorpje, met alles wat je nodig hebt voor een heerlijke vakantie dichtbij!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Jannie en Evert05-08-2018

Fantastische vakantie!

Prachtig appartement! Uitzicht was geweldig omdat het iets hoger ligt. Via een steil paadje kom je uit bij het appartement. Binnen enkele minuten loop je naar het dorpje via een tunneltje onder de weg. Feriolo is een heel leuk dorpje en ligt aan het Lago Maggiore. Er zijn verschillende restaurantjes! Wel even reserveren op zaterdag, want dan gaan de Italianen uiteten en is alles vol! Er is genoeg te doen en beleven in de omgeving. We komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Carla von Liebenstein14-08-2017

Heel mooie plek!

Prachtig gelegen met uitzicht op Feriolo, de Alpen en het Bella Lago Magiorre ! Rustige plek met mooi terras en via supersteil hellinkje ( goed voor de conditie) ben je in twee minuten op strandje, boulevard en bij de winkel. Drie fijne restaurantjes aan het water! Omgeving echt Italië, niet te druk ( zelfs in hoogseizoen) en veel leuke plekjes dichtbij om te bezoeken. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Fam. Zwamborn24-07-2017

Mooie locatie

Leuk appartement in een mooie omgeving in een gezellig dorp. Lekker snel bij het meer. Een heerlijke hangmat en genoeg te doen in de directe omgeving.Wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Henri en Gerda Martens10-08-2016

Mooi appartement,leuk terras,locatie heel mooi

Een mooi appartement(2),dat weggetje is inderdaad wel steil maar went wel naar een paar keer maar wordt goed vermeld door de Fam.Laarman,zit alles in wat je nodig bent voor je vakantie het terras lekker ruim en geweldig uitzicht op het dorp het meer en de bergen wat nooit verveeld,en inderdaad de informatiemap die er aanwezig is hebben we veel gebruik van gemaakt staat veel info in,de omgeving geweldig,Stresa een leuke plaats en markt,maar zijn nog veel meer leuke plaatsjes in de omgeving,naar Isola Bella geweest echt mooi om te zien vooral de tuin bij het paleis, al met al een leuke vakantie gehad een echte aanrader zijn een week geweest maar is tekort om de vele dingen te bekijken die er zijn.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Fam. den Hartog31-07-2016

Heerlijke vakantie!

Het appartement heeft een prachtig uitzicht over Feriolo, de bergen en het Lago Maggiore. Het is niet groot maar omdat je veel buiten bent is dat niet zo erg. We vonden de matrassen wat zacht en dat het bed tegen de muur staat niet handig. De slaapkamer met het stapelbed is erg klein en daardoor benauwd. Een hor in het raam zou uitkomst bieden want deze kan nu niet open i.v.m. de muggen. Handig dat er een wasmachine is. De tuin voor het huis is erg leuk en de hangmat ligt heerlijk! We hebben het super gezellig gehad met de andere gasten. Lekker dicht bij het meer en veel te doen in de omgeving. Het klimmetje naar het appartement is best een uitdaging maar goed voor de conditie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9P. Wilmink27-05-2016

Het was hier fantastisch,geweldige tijd gehad

Het appartement is knus,gerieflijk en schoon. Goeie matrassen.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 8A.Wilmink27-05-2016

Super!

Fantastische omgeving !Appartementen waren zeer schoon en knus ingericht.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9amber-hekman07-09-2015

Hartstikke gezellig

In de eerste week van augustus ben ik samen met 5 vriendinnen in Appartement Casa Bellissima geweest. Wij hebben hier een super gezellige week gehad. Het appartement had genoeg ruimte voor ons zessen en alles wat we nodig hadden zat erin, als we toch nog iets extra's nodig hadden, konden we dit zonder problemen krijgen.

De ligging van het appartement is ook erg mooi, het heeft een prachtig uitzicht. Het ligt ook vlak bij het meer, wat erg prettig is om even een duik te nemen. Het meer is ook een leuke plek om even lekker rond te varen. Het dorpje Feriolo is zelf ook gezellig en er is genoeg te zien. wij zijn nog een paar keer met een bootje rond het meer gevaren en naar een paar andere stadjes geweest, die overigens prima bereikbaar zijn.

Al met al hebben wij met ons zessen een prima vakantie gehad. We hadden het erg gezellig en we hebben genoeg te doen gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Appartement Casa Bellissima info