Camping Valle Gesso

ItaliëPiemontEntracque

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Valle Gesso voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 50 reviews
+20/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 50 reviews
  • 6.7Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

50 Reviews over Valle Gesso

• 7S.18-09-2019

mooie omgeving

Prachtig gelegen camping. Wij stonden op het terrassententenveld. Prima grote plekken jammer van de weg die er langs loopt, die hoor je echt wel. Naast en tegenover ons 4 huurtenten waar elke 2 dagen ander in zaten. Veel "vaste" caravans, geen last van ziet er alleen soms niet uit. Oude douchte gedeelte kan echt niet meer net zoals de bar/winkeltje. Nieuw sanitairgebouw prachtig maar helaas 2 zit wc (1 bij heren) welke bezet gehouden werden omdat dit de enige 2 ruimtes zijn waar je je prive kan wassen ipv douchen. Douchen met muntje € 1,00 ouder en kind kunnen makkelijk op 1 munt douchen. Voetbalveld en zwembad top! Omgeving ook top mooie bergwandelingen. En leuke dorpjes (Cuneo), ga voor pizza naar Entraque, rijdt deze voorbij richting skilift, heerlijk en goedkoop! Door de weeks vrij rustig in weekend stroomt het helemaal vol met Italianen. Voornamelijk Italiaanse bezoekers. Op zich genoten, maar geen 2e keer.

• 6Staat v/h sanitair
  • 3Palmeri Stefania16-08-2019

Vacanze pessime

Buongiorno noi siamo tornati questa mattina, pulizia piscina niente da dire ma per quanto riguarda i gestori poco garbati... E prezzi assurdi, persino chi viene ha trovarti la sera un paio di ore deve pagare coa nn so... Ma a parere mio sono strozzini nn ci torneremo più dimenticavo.. Bar squallido e pure caro.

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Jan01-08-2019

Prima camping in een mooie en nog rustige omgeving

Prima camping. Er is recent een nieuw sanitair-gebouw toegevoegd met alle voorzieningen. Het zwembad is mooi, maar het belangrijkste is de omgeving waar je hele mooie wandelingen kunt maken. De eigenaren geven tips over het type wandeling, de moeilijkheidsgraad, waar je het beste kunt parkeren, etc.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8DeBoompjes27-01-2019

Heerlijke camping, prachtig uitzicht in zwembad

Bergen bergen bergen, Koffie ijsje, bergen bergen. Zeer vriendelijke camping eigenaars. Het is heerlijk om hier in de bergen te wandelen, fietsen en te genieten van het zwembad en de Italiaanse koffie en ijsjes. Wij zijn al 4 maal op deze camping geweest.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7Joachim14-08-2018

Nice campsite for sporty families

Nice campsite with enough space, swimming pool and friendly staff. Located close to nice village Entracque in a spectaculair mountainess environment. Small shop with basics, no fresh groceries, bread in the morning.

• 3Eetgelegenheden
  • 8Mario28-08-2017

Due notti in tenda

È stata la nostra prima volta in campeggio quindi non ho termini di paragone. Nel complesso esperienza positiva soprattutto per i bimbi di 4 e 6 anni. Bagni belli e puliti nella struttura nuova. A mio parere il bar risente dei suoi anni e non è fornitissimo...In compenso piscina spaziosa con acqua limpida. Personale discreto e disponibile. Ci torneremo.

• 8Staat v/h sanitair

Gentile Mario,

ci fa piacere che la prima esperienza in campeggio sia stata positiva e che vi siate trovati bene da noi.

Vi aspettiamo con piacere la prossima estate!

Tanti saluti,

Manuela

• 8Martje Poeze21-08-2017

Prachtige omgeving

We zijn net terug van een heerlijke vakantie op de camping Valle Gesso. Het zwembad is prachtig, maar soms wel erg fris. Het dorpje is op tien minuten lopen vanaf de camping, waar je kunt genieten van een bakje koffie, heerlijk schepijs of je kleine boodschappen kunt halen. In de omgeving zijn veel wandelroutes met verschillende niveau's. Bij de receptie zijn gratis wandelkaarten te verkrijgen. Sommige plaatsen zijn erg krap, vooral in de laantjes. De plaatsen op de veldjes bieden voldoende ruimte om je tent/caravan/vouwwagen/camper kwijt te kunnen. Het is vooral een camping voor mensen die rust zoeken en van de natuur houden.

• 4maria16-08-2017

pessimo

a suo favore ha la meravigliosa valle gesso per tutto il resto mi accodo a tutti coloro che hanno lamentato indisponenza , problemi con l'anziana signora , bagni antichi, 10 barbecue x 100 persone pure non tutti utilizzabili... bar inquietante, parcheggio assurdo ecc...non state a rispondere ho letto tutte le vostre abilità ad attaccarvi ai vetri! dimenticavo i prezzi assurdi!!!!

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Manuela Dutto, Receptionist, 13-12-2017

Gentile Maria, solo due parole: educazione e rispetto per una famiglia che lavora sodo e con dedizione da anni. É evidente che le 12 postazioni barbecue sono sufficienti tutto l’anno tranne che per il giorno di Ferragosto, quando si sa, la tradizione vuole che si faccia la grigliata con gli amici. Infine, non ci risulta di essere così capaci di attaccarci ai vetri, piuttosto per ogni recensione negativa come la sua, potrebbero essercene 50 positive. Credo che possa convenire con noi che per lo più è una questione di gusti se un posto piace o meno, se quel posto incontra le sue aspettative o meno, se quel giorno lei è dell’umore di essere in un posto così o meno, o ancora se lei è con le persone giuste per apprezzare un certo tipo di struttura. Ciò nonostante, queste recensioni negative (in generale, non solo le nostre) sono spesso scritte per danneggiare una struttura piuttosto che per fare critiche costruttive, o per informare di come è un posto affinché futuri clienti possano scegliere consapevolmente. La ringrazio per avermi dato l’occasione di scrivere queste mie considerazioni, che, a suo gusto e sensibilità, potrà, o meno, apprezzare. Buona giornata, Manuela

• 9Niels Tausk07-08-2017

Heel fijn en vriendelijk.

Wij hebben genoten hier. Mensen zeer aardig, behulpzaam, service met humor, goed engels sprekend. Er is wel een groot verschil in de plekken, sommigen staan erg dicht op elkaar, de onze was heel goed. Geweldig wandel en klimgebied, zwembad fantastisch.

• 6Jenny06-08-2017

Tijd voor nieuw badhuis

Afgaande op de recensies hadden wij hoge verwachtingen van de camping. Het sanitair en de hygiene viel ontzettend tegen. Een van de twee badhuizen is klaar om te slopen. Qua aantallen hadden er drie badhuizen moeten zijn, de camping lijkt gegroeid maar het sanitair niet. Er zijn geen hokjes met wastafels dus geen privacy om je bijvoorbeeld te scheren. Dan moet je meteen een douche nemen (1€ per muntje) waarvan er voor de dames maar 5 zijn op de camping. Ik zag elke ochtend een schoonmaakster maar die had enkel een vaatdoek, emmer en mop bij, nooit schoonmaakmiddel. Het rook er nooit fris, het stonk zelfs. Een van de afwashokken was een noodgebouw waar we kakkerlakken tegenkwamen. Er liggen ook overal rubbermatjes in de afwasbakken die ronduit ranzig zijn. Samengevat hebben we wel genoten van de ligging en de omgeving maar deze camping schiet anno 2017 door het sanitair en de hygiene tekort.

• 5Staat v/h sanitair

Manuela Dutto, Receptionist, 13-12-2017

Dear Jenny, we are sorry that our toilet blocks didn’t meet your expectations. The campsite has two toilet buildings and some extra toilets/showers under the pools. One of the 2 buildings was built when the campsite was open, but the facilities inside have been completely renewed. Complete cabins with toilet, bidet and sink are located in the new toilet facility. We take hygiene and cleaning into very high consideration, because we care about our customers and we would like them to find clean facilities. That’s also what we expect from camp-sites when we go on holiday (out of season, of course!). The cleaning staff have been working very hard for the whole summer, starting from 7 a.m. to 10 p.m. Also, it is normal to find bugs in open air, and many of them belong to the same family as cockroaches (beetles). In the end, we are happy that you liked all the other facilities (pools, kid facilities, etc) and we thank you for your tipps anyway; they always help improving and we will insist more on cleaning staff next season. Kind regards, Manuela

Camping Valle Gesso info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar