Appartement Residence Alice

Tonen op kaart

49 reviews over Appartement Residence Alice

• 8Karin en Wim24-07-2019

Een echte aanrader !

Mooi ruim appartement voorzien van airco , rustig gelegen aan een klein pleintje. Ligging vlakbij het Laggo Maggiore met een heerlijk rustig strandje met bedjes en een barretje. Ook de supermarkt ligt om de hoek. Op de bijbehorende camping kun je lekker pizza eten of 's avonds gezellig wat drinken. Een boottocht over het Lago is zeker een aanrader en een bezoek aan Stresa is ook de moeite waard. Voor een schitterend uitzicht op het meer kun je met de kabelbaan vanuit Stresa naar Alpiland Mottarone. Verder is het stadje Arona erg leuk om te bezoeken, dit is ook een leuk stukje om te fietsen er is een mooi fietspad langs het Lago.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2017
    9Paul31-07-2017

Erg goed

Vriendelijk personeel, mooie appartementen, erg schoon en netjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

8Peter01-08-2016

Was weer lekker

Net zoals de voorgaande keren was de locatie weer prima. Alles werkt, is schoon en wordt zeer goed onderhouden. Zeer vriendelijk personeel.

Enige waar we ons aan geïrriteerd hebben is het gedrag van sommige andere gasten. Voor ons niet meer in juli, teveel Nederlanders.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Hermien07-10-2015

prima accommodatie

Zeer tevreden! + : appartement mooi, netjes en comfortabel, ruim terras, voldoende en schone huisraad, aangenaam uitzicht (appartement met zicht op binnenplein vragen!), rustig, warenhuis op 2 minuten slenterafstand, zwembad met voldoende ligbedden (€ 3/ligbed), veel te bezoeken op korte rijafstand; - : onmiddellijke omgeving wanneer je het terrein verlaat (drukke verkeersweg, wel geen geluidshinder op het terrein), 'strand' aan meer is niet erg aantrekkelijk, badmuts in zwembad verplicht, slaapbank in living kraakt en piept.

Gereisd met partner in september 2015

• 5sandra31-08-2015

residentie is OK (maar campinggedeelte is pover)

apt (6p) ruim genoeg en netjes (wij waren met 4p). Airco werkt goed, maar redelijk luid. Ons apt had uitkijk op het mooie pleintje, appt. aan de achterkant minder interessant uitzicht. Povere WIFI (6 EUR/week). Zwembad is geen topper, badmuts verplicht. Residentiedomein is héél rustig, Lago Maggiore op 100m. bereikbaar met pasje. Bescheiden strandje+bar, pedalobootjes, strandbedjes en parasol te huur (2 bedjes+parasol 8 EUR/halve dag). Ondiep water (ideaal voor kleintjes). Naastgelegen campinggedeelte is pover (vooral het deel met de vaste standplaatsen, nl. italianen die er hun vaste (dikwijls ook onderkomen) stek hebben... Als ik hierdoor wandel (om vb naar zwembad te gaan), word ik er niet happy van. In de residentie is hier evenwel niets van te merken, maar het haalt mijn beoordeling wel naar beneden. In stadje Dormeletto is niets te beleven. Stresa (20min. rijden) wel mooi en levendig 's avonds. Milaan, Isola Bella zijn aanraders.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Marloes14-08-2014

Mooie plek

Nette appartementen in een leuk hofje vlakbij het meer. Absoluut geen last van de bijgelegen camping. Bakker om de hoek. Het dorpje zelf weinig te beleven. Arona vlakbij gelegen meer te beleven.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8meneer Riel19-05-2014

Leuk appartement

Het apparetement keek uit op een fonteintje in een grote tuin. Van de naastgelegen camping hebben wij absoluut geen last gehad. De supermarkt op 1 minuut loopafstand ( beschreven op Zoover) bestaat niet meer. Er is aan de overkant van de weg wel een hele goede bakker, ook het restaurent PanPan is niet verkeerd.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Fam. Van Schijndel23-08-2012

Mooi en netjes complex

We hadden een 4 persoons appartement geboekt. Het is een 2 kamer appartement en een badkamer. 1 grote slaapkamer en de woonkamer. Jammer dat er niet een slaapkamer meer was, nu moesten de kinderen op een slaapbank slapen die in de woonkamer stond. Wil je wel een aparte slaapkamer erbij, dan moet je een 6-persoonskamer boeken. Maar dit is dan weer veel duurder. Het appartement is wel heel netjes. Het complex is gebouwd naast de camping. Goed afgesloten. Alleen bereikbaar met een pasje. Heel fijn was het strandje dat er bij was gelegen, op zo'n 50 mtr afstand. Een restaurant op de camping met een kleine kaart maar verder wel prima. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Eric Deuss07-08-2012

Mooi appartementen complex

Mooie appartementen, gebouwd rondom een centraal gelegen fonteintje met enkele speeltoestellen. Huisjes op binnenring leuk uitzicht op fonteintje, buitenring minder goed uitzicht ( struiken, hekwerk, auto's ) Huisjes zijn goed onderhouden. Was- droogmachine in apart gelegen gebouw, waar ook stenen BBQ's staan met picknickplaats met luifel en meubilair. Op app. complex te weinig speeltoestellen. Op nabij gelegen camping klein zwembad, meer speeltoestellen voor de kinderen, leuk restaurantje met typisch Italiaanse bediening. Camping hoofdzakelijk "vaste" caravans met diverse bouwstijlen. Camp. + app. gelegen op loopafstand van het meer, met twee strandjes ( 1 voor comlex, 1 voor locals ), strand loopt geleidelijk aan dieper, zeer prettig voor jonge kinderen. De strandjes zijn gescheiden door riet. Dormelletto niks bijzonders, geen boulevard. Park is aan het renoveren c.q. vervangen b.v. wasgelegenheid en huisjes op de camping. Algemene indruk is 4 sterren waard. ( Nederlandse norm ! )

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7viola12-07-2012

mooi appartement

appartementen zijn goed ingericht en schoon. Arona is op 4 km en is een leuk stadje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

2 tips over Appartement Residence Alice

• viola, 12-07-2012

Nadeel er zitten hiet erg veel muggen.

• Fam. Van Schijndel, 23-08-2012

Arona en Stresa zijn mooie plaatsjes om te bezoeken,

1 vraag over Appartement Residence Alice

• franny001, 09-01-2011

taxi vervoer

Wie weet er hoe duur de taxi's zijn bijvoorbeeld om van Residence Alice naar het plaatsje Stresa te komen?

viola, 12-07-2012

nee