Camping Eden (Glamping)

26 reviews over Camping Eden (Glamping) in het Nederlands

Kleine leuke camping

Bart
28-7-2018

Kleine camping met inderdaad zeer veel vaste staanplaatsen met zeer vriendelijke Italianen. Het zwembad is echt veel te klein, door de warme zomer was het er erg druk meer als verkoeling is het niet. Het meer is niet ideaal ook hier puur voor verkoeling geweest. Als je een leuk zandstrand wil hebben kun je beter naar Monvalle rijden. Openbaar strand gratis parkeren en een leuke koffiebar erbij. Personeel op de camping is super vriendelijk en behulpzaam. Voor ons was het een te kleine camping maar dat is persoonlijk.

net terug van 2 weken lago maggiore.

wij verbleven in een air lodge.

deze zag er tip top uit. enige nadeel was het kookplaatje (2 kleine pitjes achter elkaar)

camping eden is een kleinschalige gezellige camping met veel vaste plekken (Italianen)

de ligging aan het meer viel ons een beetje tegen. en de muggen, tsjaa dat weet je vantevoren.

wel adviseer ik om allergie pilletjes mee te nemen. ik kreeg de ene na de andere allergische reactie na een muggenbeet. vreemd aangezien in er in nl nooit last van heb gehad.

gezellige camping met uitstekende faciliteiten

Schitterende vakantie!

Niels
7-9-2017

Camping Eden is een kleine camping met 80% vaste (Italiaanse) gasten. De entree vanaf de grote weg is niet bijzonder fraai, maar vanaf het mooie receptiegebouw is het een erg mooie en nette camping. Wij verbleven in een lodgetent. Deze waren mooi gelegen op een plek met schaduw en zon. Voor ieder wat wils dus. De tent was super! Complete inventaris, goed sanitair en prima bedden.

Het meer is prima voor wat afkoeling, maar niet om de hele dag op het strand te liggen. Water is helder en lekker van temperatuur. Het zwembad is niet groot, maar voor onze dochter van 1 was het geweldig. Een kinderhand is snel gevuld! Zwembad werd netjes schoon gehouden.

In het restaurant kun je 's morgens broodjes halen en in de avond lekker dineren. in de weekenden wordt er van alles georganiseerd.

Het personeel op de camping is vriendelijk en erg behulpzaam. Je wordt netjes ontvangen en als er iets is helpen ze je netjes verder. Spreken overigens ook prima Engels.

In de omgeving ook van alles te beleven. Dagje Milaan, safaripark of met de boot het meer over om stadjes te bezoeken. Een aanrader is de kabelbaan in Stresa naar de top van de Mattarone.

Campeggio famigliare non troppo grande ma organizzato in ogni sua parte

Campeggio in ottimo stato pulito ed organizzato

Camilla levorato
5-9-2017

Campeggio famigliare non troppo grande ma organizzato in ogni sua parte

Geweldig voor herhaling

Gouke De boer
29-6-2017

Kleine camping met alle voorzieningen. Gast vrije en vriendelijke mensen. Geweldig mooie lodge tent ruim voorzien

Voorseizoen

Uwe Landerbarthold
28-4-2017

Camping is leuk, met overwegend veel Italianen. Honden zijn toegestaan, maar geen hondentoilet. Wil je vanuit de camping wandelingen maken is deze camping niet geschikt. Het restaurant is uitstekend, Stefano is de kok, erg vriendelijk en heerlijke pizza's.

Vriendelijke, gemoedelijke, schone camping

famJB
9-11-2016

Kleine, verzorgde, gemoedelijke camping met 80% vaste staanplaatsen Italianen. Dit zorgt voor een echt Italiaans sfeertje met heel veel Italiaanse kinderen. Vriendelijke receptie, heel behulpzaam bij info over uitstapjes en ook voor info naar dokter. Terrein wordt zeer goed onderhouden. Restaurant simpel, maar goede prijs/kwaliteit verhouding. 's Morgens lekkere broodjes voor weinig geld. Wij verbleven in stacaravan (splinternieuw met bij aankomst een goodybag! heel attent!) die inderdaad dicht op elkaar staan, maar geen last van gehad. Onze zoon heeft heerlijk gevoetbald met de Italiaanse kinderen. Tafeltennisbenodigdheden gratis te leen bij receptie. Beperkte animatie in het Italiaans, voornamelijk voor jonge kinderen. Klein, maar schoon rustig strandje, gemoedelijk sfeertje. Dorpje op loopafstand is niet idyllisch en bestaat uit veel leegstaande panden en grote supermarkten. In de buurt wel veel leuke Italiaanse dorpjes en markten. Veel te zien en te doen in de buurt oa. Aquapark, safaripark, klimpark, rodelbaan, natuurgebied, Milaan etc etc. Niet aan te raden met oudere kinderen en tieners. Wij hebben het heerlijk gehad, je loopt zo het strandje op, het dorpje in voor een heerlijk Italiaans ijsje en wat er niet is zoek je gewoon op met de auto. Maar ja, smaken verschillen. Wel veel muggen, maar goed spul te koop in de plaatselijke apotheek.

Smaken verschillen: voor ons nooit meer!

Miriam
6-9-2016

Het is een kleinschalige camping maar op de aankomstdag was of ieder kind en kleinkind van de Italiaanse vaste gasten aanwezig, of het hele dorp Dormelettol lag in het kleine zwembad of zat er om heen. De lust om in dit uitvergrootte toilet te gaan zwemmen was voor ons vergaan voor de rest van de week. Bovendien geen parkeerplaats te krijgen voor ons op dat moment. De dame aan de receptie was ook niet overmatig vriendelijk. Wij vonden het toen gelijk al niks meer. Toen maar even bij het strandje gekeken, maar omdat het water laag stond, was de aanlegsteiger (wat heet: een aantal aan elkaar gebonden pontons) drooggevallen en moest je als je het water in wilde door een laag slijk / modder heen. Ook geen succes dus...

Het chalet NeXT L-3 was wel mooi, goed voorzien van kookgerei, er zat airco in die het uiteindelijk wel goed deed.

Maar wij zijn na 3 dagen elders zwemmen en dagtripjes maken, afgehaakt terwijl we er de hele week zouden zitten.

Heerlijke camping!

Vivian Verlijsdonk
23-8-2016

Heerlijke 2 weken gehad in een prachtige lodgetent. Onze dochter van 2,5 heeft zich prima vermaakt in het zwembad, speeltuintje of het strandje. Strandje is gezellig! Er is idd ook een botenaanlegplaats maar die is aan de andere kant van het beekje. Het water is niet erg helder, veel zeewier maar om even af te koelen prima. Het restaurant was super, heerlijk eten voor weinig geld. Erg vriendelijke mensen, allemaal heel gemoedelijk en vrij. Helaas werd er in onze tent ingebroken (wielrenfiets weg en iPad) schijnbaar was er op dat moment een soort fietsendieven bende actief. Ricardo heet de eigenaar, heeft ons super geholpen met de hele afwikkeling ervan. De vele vaste Italiaanse gasten zijn erg vriendelijk. Voor wie niet in een mega glijbanenparadijs vol Nederlanders wil zitten is dit echt een fijne camping. Enig nadeel vind ik geen wc brillen op de toiletten en geen toiletpapier. Fijne, gemoedelijke camping waar je geen nummer bent maar een gast!

Camping Eden (Glamping) 7.63 10 26 .