Camping Viora

Camping Viora
8,8

81 reviews over Camping Viora in het Nederlands

wauw! wat een heerlijke vakantie!!

Rianne
8-7-2014

Wat een mooie vakantie hebben wij gehad! We kwamen voor rust en hebben dat ook zeker mogen ervaren. De camping is heerlijk rustig gelegen en wordt goed onderhouden. Het naar de appelboom lopen voor wifi heeft ook iets heel erg moois en geeft je echt het gevoel even weg te zijn van het "drukke" thuis door niet continue op internet te zitten/kunnen bij de tent. Het sanitair was echt heel netjes en schoon. De eigenaren Rob en Monique zijn erg vriendelijk, geïnteresseerd en behulpzaam en staan altijd klaar om te helpen of tips voor bezienswaardigheden te geven. De grindweg naar beneden met de auto vonden wij erg meevallen, en ik ben zeker geen held met dit soort dingen. Het naar je auto toe moeten lopen heeft ook wel weer wat en het zorgt ervoor dat de camping rustig blijft en je kunt genieten van de stiltes en het mooie uitzicht! Alleen maar lovende woorden voor deze camping en omgeving! Kortom we hebben een fantastische week gehad! Bedankt!

Echt rustiek kamperen.

Piet en Marleen van den Bos
5-7-2014

We hebben 6 nachten op Camping Viora gestaan. Erg gastvrij ontvangen door Rob en Monique die ons met raad (folders, tips) en daad bij hebben gestaan. Prachtig gelegen, rustige camping met goed onderhouden, ruime plekken. Goede en altijd schone sanitaire voorzieningen. En als klap op de vuurpijl WIFI onder de appelboom. Voldoet helemaal aan de omschrijving op de site. Echt een aanrader voor rustzoekers, wandelaars en sportieve fietsers.

Een pareltje

Annemarie
29-6-2014

Een pareltje, zo zouden wij deze camping willen noemen. Je vindt er rust en ontspanning in een prachtige omgeving. De omgeving biedt alle gelegenheid tot inspanning, er is veel te zien, je kunt er prima fietsen, wel heel zwaar en wandelen. Het sanitair is prima en schoon. Tja je moet wel enigszins goed ter been zijn om hier te verblijven. Rob en Monique zijn uiterst behulpzaam, vriendelijk en niet opdringerig. De sfeer op de camping vonden wij heel plezierig.

Geniale plek voor prachtig uitzicht en rust!

derekteur
24-5-2014

Een prachtige plek met rust. Rob en Monique zijn heel behulpzaam en weten ook de leuke plekjes in de buurt. Wij werden voorzien van allerlei informatie. Het sanitair is in uitmuntende staat, kan niet anders zeggen. De onverharde weg is geen weg die wij Nederlanders gewend zijn maar is zeker te doen. De omgeving is prachtig! Uiteraard is het net wat je verwacht van een vakantie of camping, maar wij hebben ons zeer zeker vermaakt! Aanrader!

In juli zijn we naar Camping Viora geweest. Wat de locatie betreft, de camping is heerliijk rustig en ver weg van alles afgelegen, dat weet je op voorhand en moet je dus op voorbereid wezen. De plaatsen zijn voldoende ruim, en ja, je auto moet je bovenaan laten (behalve bij in- en uitladen) en dat is even wandelen, maar meer dan 6 minuten is dat niet. Allemaal geen probleem. Sanitair was ook prima in orde en het zwembadje bood aangename verkoeling.

Wat mij echter wel wat stoorde was dat ik een beetje passie/toewijding miste bij de eigenaars. R & M zijn vriendelijke mensen, maar camping houden was niet het A-plan bij hun verhuis naar Italië en dat merk je aan kleine dingen. Zo werd gezegd dat ze vers brood zouden voorzien 's morgens indien er voldoende animo was, en die was er zeker bij andere klanten, en toch kon je enkel (niet zo'n lekkere) afbakbroodjes kopen. Ik had het gevoel dat elke keer als je iets vroeg dit wel mogelijk was, maar dat het altijd 'ongelegen kwam'. Spijtig.

Geweldig uitzicht en heerlijk rustig

Marianne
4-9-2013

Heerlijk rustige kleine camping met fantastisch uitzicht vanaf elke plek en voor Italiaanse begrippen ruime plaatsen. Het gebied is prachtig met genoeg schattige stadjes en wandelgelegenheid door het mooie heuvellandschap en tussen de wijngaarden. Zwembadje is voor afkoelen dikke prima. Sanitair mag met volle camping iets schoner gehouden worden. Campingeigenaren zijn zeker behulpzaam waar nodig, maar stralen niet uit dat ze er enorm veel plezier in hebben. Op de camping is veel informatie over de omgeving te vinden en er is een broodjesservice. Vooral geschikt voor mensen zonder kinderen, er zijn geen speelvoorzieningen en toen wij er waren was er 1 gezin met kinderen in de basisschoolleeftijd, maar die hadden geen andere kinderen om mee te spelen.

Geweldig voor rust en schoonheid!

sabine
21-8-2013

Ontzettend mooie plek voor een camping met eenvoudige, maar perfect onderhouden voorzieningen. een avontuurtje om met de auto beneden en vooral weer boven te komen, maar dat vonden wij juist leuk. Bij warme dagen lekker afkoelen in het zwembadje. leuk contact met de eigenaren, Rob en Monique die alle moeite hebben gedaan om onze vakantie te laten slagen. kortom, een camping naar ons hart. De camping is precies zoals alle informatie op de site aangeeft.

Sabine en Martin

Een paradijsje!!!

Sebastiaan en Nina
12-8-2013

Heerlijk rustige kleine camping in een prachtige landelijke omgeving. De ruime plekken hebben stuk voor stuk een adembenemend uitzicht over het dal en de maritieme alpen in de verte. In de omgeving is het prachtig fietsen en wandelen. Verschillende charmante slaperige dorpjes in de omgeving, die nog niet zijn overspoeld door toeristen. Diverse restaurantjes met streekgerechten (de Trattoria in Paroldo is echt een aanrader) en veel boerderijen waar men eigengemaakte wijn, kaas, noten, paddestoelen en ander lekkers kan kopen. De eigenaren doen er alles aan om het verblijf aangenaam te maken. Op elke plek is een soort afdakje getimmerd voor de nodige schaduw. Toen we autopech kregen hebben Rob en Monique ons veel geholpen met oa bellen, vertalen, een bevriende garagehouder optrommelen, boodschappen etc. Rob en Monique: nogmaals heel erg bedankt voor de fijne tijd bij jullie op de camping en voor jullie behulpzaamheid. We vonden het echt bijzonder hoe jullie voor ons klaarstonden!

Overrated in meeste reviews

Hans M
10-8-2013

Zeker, een mooie locatie. En het sanitair is van zeer goede kwaliteit, en zeer schoon. .

Maar de staanplaatsen zijn onder enige schaduw, wat in Piëmonte in de zomer een behoorlijk nadeel kan zijn. En wat sommige mensen leuk vinden, een "wandeling van 2 minuten" naar je auto, is om te beginnen aanzienlijk meer dan 2 minuten, over een erg steile onverharde weg die in een tamelijk slechte staat verkeert. Wat meer stoort is dat je geacht wordt daar uitsluitend met je auto gebruik van te maken bik aankomst en vertrek. Boodschappen of andere spullen met auto tot aan tent brengen: berisping van de eigenaar. De camping is feitelijk ongeschikt om er met de auto te verblijven, en onmogelijk om zonder auto te komen. Veel mensen dwepen in hun commentaar met de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de eigenaren: ik voelde meer een zeker wantrouwen, en voelde me niet welkom. Zonder daar overigens aanleiding toe te geven.

Monique, Beheer, 11-8-2013

U bent vergeten te schrijven dat u niet gereserveerd en aanbetaald had en onze camping gebruikte als doorreis camping naar toscane . U wilde op een plek staan met de boom die al bezet was door gasten en kon dus niet. U vrouw was hier niet blij mee en ook niet met de enige plek die we nog hadden. Op dat moment had u gewoon kunnen besluiten verder door te reizen aangezien niets gereserveerd was. Ik heb u gewezen op de openbare veld met schaduw 5monder u plek. Die u inderdaad niet mag gebruiken voor u auto ook vanwege veiligheid. U wist waar de in en uitlaad plek voor de auto was (10m van uw plek). U heeft netjes uitleg gekregen als u een vraag had zoals oa de route die u wilde rijden incl de kaarten. Welke hulp u miste is mij een raadsel. Onze camping ligt nu eenmaal in de bergen dan mag je geen vlakke rechte wegen verwachten.

De fout ligt niet bij ons maar helemaal bij u zelf. Onze camping voldeed duidelijk niet aan uw maatstaven terwijl onze website duidelijke info geeft wat u kunt

Heerlijke camping

Maarten
7-8-2013

Ligging: De ligging is prachtig. De camping ligt op een helling, wat betekent dat je wel redelijke hoogte verschil moet overbruggen om van de een naar de andere kant van de camping te komen. De camping ligt zeker niet in een toeristische omgeving. Het maakt dat je een afstand moet overbruggen een leuk plaatsje aan te doen. Er is in de omgeving voldoende te doen, maar houd er wel rekening mee dat je een afstand moet overbruggen. Het is een prima omgeving om te fietsen, rustige en goede wegen. De nachten koelen heerlijk af,

Kindvriendelijk: Neen

Eetgelegenheden: Op de camping worden geen producten verkocht en er wordt geen eetgelegenheid aangeboden. Je kan wel brood bestellen.

Gastvrijheid: De eigenaren doen ontzettend hun best om een ieder naar het zin te maken. WiFi wordt aangeboden in de achtertuin van de eigenaren. Het is niet de bedoeling om je karretje naast je tent neer te zetten. En de weg is voor een normale auto moeilijk begaanbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Viora in Cuneo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Viora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.