Camping Viora

Camping Viora
8,9

81 reviews over Camping Viora in het Nederlands

Heerlijke camping in een mooie omgeving

Fenne
16-4-2015

Camping Viora was voor ons een fantastische keuze om een week vakantie in de omgeving Piemonte door te brengen. Het is een plek waar je echt tot rust kunt komen en kunt genieten van heerlijk eten, wijn, de omgeving en de prachtige kleine dorpjes in de buurt met hun gezellige marktjes. Ook de Middellandse zee en Turijn zijn redelijk in de buurt, leuk voor een dagtripje.

Het sanitair is groot en heel proper, perfect (zeker vergeleken met andere italiaanse campings). Het is ook super dat je elke dag vers brood kunt bestellen op de camping, en dat er lekker een afkoel-zwembad staat. Ook het contact met andere campinggasten is snel gemaakt voor degenen die dat leuk vinden, dat heeft onze vakantie een leuk extraatje gegeven. Bij de campingeigenaren kun je altijd terecht voor informatie, hulp, of gewoon een praatje.

Heerlijke plek met wonderschoon uitzicht

Ton Nijland
7-12-2014

Een heerlijke, rustige tentencamping met vriendelijke eigenaren, in een rustige streek met een prachtig uitzicht op de heuvels en bergen. Een van de mooiste plekken uit onze lange tentkampeerervaring.

Lekkere wandelingen en uitstapjes naar leuke dorpjes in de heuvels van Langhe en mooie wijnstreken met heerlijke wijnen.

En niet te vergeten de lichtshow door vuurvliegjes 's-avonds.

Paradijs voor rustzoekers/stellen!

José
14-10-2014

Wij als stel zonder kinderen vonden deze camping een verademing. Rust, veel mooie wandelingen te doen, geweldige dorpjes met charmante trattorias. Het echt Italië zonder overspoeld te worden door gezinnen/toeristen. Je hebt een grote plek voor je tent op een terras met prachtig uitzicht op de geiten. Opbouwzwembadje voor de afkoeling. Hier kom je tot rust! Hele goede gastvrouw! Top!!!

rust, ruimte en uitzicht

Jeroen van der Veen
9-9-2014

Prachtige camping in een onontdekt deel van de Alpi Maritimme. Camping ligt heerlijk rustig in de heuvels. Prachtig uitzicht! Ook nachts: wat een sterrenhemel! Waar hoor je nog het geroep van de bosuilen? Hier dus.

Rob en Monique zijn geweldige gastheer en -vrouw. Erg behulpzaam. Wij hadden autopech, Rob en zijn zoon hebben de reparatie perfect voor ons geregeld.

Heerlijke douches en prima schoon sanitair.

Heerlijke rust en magnifiek uitzicht

Frits en Mienke
8-9-2014

Een prachtige plek om te genieten van rust en uitzicht. We mochten ruim een week genieten van de gastvrijheid van Monique en Rob. Zij richten zich op rustzoekers en hechten aan een mooie uitstraling. Het zwembadje is - zoals ook op de website staat vermeld - bedoeld voor een verfrissende afkoeling. Het sanitair is prima en heel schoon. Tja, en dat dan de auto verderop geparkeerd moet worden, namen we graag voor lief. En was ook beter voor de koppelingsplaten! Rob bracht met alle plezier aan het eind van de vakantie onze bagage naar boven met hun eigen auto. We voelden ons meer dan welkom.

Een plek waar je tot rust komt

Vakantieganger
4-9-2014

Een heerlijke camping met een prachtig uitzicht.

Wij bleven regelmatig een hele dag op de camping omdat het er gewoon zo fijn is. In de omgeving is heel veel te doen. Moniek heeft van alles kaarten en is super behulpzaam. Wij hebben ook nog veel tips van andere campinggasten gekregen.

Het enige nadeel vonden wij dat je overal met de auto heen moet. Maar dat wisten we van tevoren en dat hadden we er wel voor over omdat de camping zo'n fijne plek is.

Het zwembad is lekker om in af te koelen en om daarna lekker even in de appelboomgaard te bivakkeren. Wij hebben ons heel erg thuis gevoeld bij Moniek en Rob en missen de mensen, de plek en de geitjes.

Het was een heerlijke vakantie.

Prachtig! Zeker en vast voor herhaling vatbaar.

Wiljan en Letteke
2-9-2014

Puur genieten van ultieme rust, natuurlijke schoonheid en gastvrije bescheidenheid. Camping Viora is een pareltje. Zelden vonden we zo'n fijne plek om van onze rust te genieten. Passie is een werkwoord: Rob en Monique hebben met hard werken,veel zorg en aandacht een plek gecreëerd. Puur en bescheiden als ze zijn zou je bijna vergeten hoe bijzonder het is om hier gast te mogen zijn en te genieten van je vakantie. De kleinschaligheid maakt het persoonlijk en bijzonder. Een aanrader voor mensen die de hectiek van alledag willen loslaten om te genieten van laDolce Vita: Italië op z'n mooist.

Fantastische vakantie

Ineke
31-8-2014

Camping Viora ligt op een geweldige plek, schilderachtig mooi uitzicht.

Wij stonden op het bovenste terras, dus hadden prachtig zicht over de vallei.

De accommodatie is sober, maar netjes verzorgd, zeker het sanitair.

Monique is behulpzaam in geven van tips, bezienswaardigheden, lekkere restaurantjes in de buurt en ze verzorgde iedere ochtend vers brood.

Rob is wat op de achtergrond en stil, maar stond wel iedere ochtend vroeg het sanitair en zwembad schoon te maken.

Het klopt dat je wel goed ter been moet zijn omdat de camping op een stevige heuvel ligt. Wij vonden het gratis sporten.

Zwembad is klein, maar prima om in af te koelen.

Wij hebben twee weken op de camping gestaan en ons geen moment verveeld.

Het uitzicht was prachtig

Petra en Pim
17-8-2014

Wij hebben 5 nachten verbleven op camping Viora. Na de verhalen op de website wilden we in eerste instantie langer blijven, Helaas was het al volgeboekt. Achteraf vonden we 5 nachten genoeg. De omgeving was prachtig, leuke dorpen en wandelmogelijkheden, wijn te proeven en lekker eten. De kampeerplaatsen waren allemaal mooi en ruim en met mooi uitzicht. Het sanitair was heel schoon. Voor een volle camping waren 2 toiletten en 2 douches wel wat weinig.

We zijn door Monique wel vriendelijk ontvangen maar met haar man hebben we geen enkel contact gehad, Dat vonden we een beetje vreemd.

Deze camping is niet geschikt voor mensen die niet goed te been zijn, Naar de auto lopen was een hele klim, wat inderdaad wel iets heeft. Wel van te voren goed checken of je niks bent vergeten, anders wordt het goed voor je conditie. Wij hebben echter geen echt hartelijk contact gevoeld met de eigenaren. Ook de vele regeltjes, die overigens niet onredelijk waren, voelden af en toe wel wat beklemmend.

rustieke plek voor de echte kampeerders

mieke kiebert
8-7-2014

Wat een mooi uitzicht op de besneeuwde alpen. Mooie ruime plekken. Er is genoeg te zien en te doen in de sprookjesachtige omgeving. We hebben enkele prachtige wandelingen gemaakt. Rob en Monique waren bescheiden en heel behulpzaam. Er was een fantastisch restaurant in Paroldo en een goede pizzeria in een ander plaatsje vlakbij. De andere kampeerders zochten ook rust en natuurschoon. Aardige rustige mensen. Alba was een mooie stad om te bezoeken. Zowel naar de auto als naar het mooie toiletgebouwtje moest je een helling op en af. Geen probleem, goed voor de conditie.(we zijn 70 jaar) we komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Viora in Cuneo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Viora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.