Camping Viora

Camping Viora
8,9

81 reviews over Camping Viora in het Nederlands

Heerlijk tot rust komen op fantastische plek

Edith Boekraad
1-8-2016

De camping ligt prachtig en de plekken zijn stuk voor stuk top. Alles is mooi aangelegd en verzorgd inclusief de voorzieningen. De rust iop de camping is compleet.

elke ochtend lekker brood. Verder geen voorzieningen maar daar hebben wij geen last van gehad.

Bijzondere plek met fantastisch uitzicht!

Harry en Patricia
30-7-2016

Heerlijk rustige terrasplekken, fantastisch uitzicht op de bergen en het dal.

Prima verzorgd sanitair, heel schoon, lekker zwembad(je).

Eigenlijk alles wat je nodig hebt om tot rust te komen.

Je moet wel goed ter been zijn om naar de parkeerplaats te lopen.

Er is voldoende te doen in de omgeving als je het niet vervelend vindt om de auto te pakken.

Heerlijk eten en authentieke plaatsjes.

Prachtige, rustige camping

Wim en Jacolien
24-7-2016

De camping ligt prachtig in de bergen met daardoor schitterend uitzicht. Ruime plekken waar je gemakkelijk al je spullen kwijt kunt. Elke plek is voorzien van schaduw, de ene meer dan de andere.

Keurig sanitair. Geen overbodige luxe, maar precies wat je nodig hebt. Zwembad voor de nodige verkoeling op warme dagen. Goede broodservice en niet duur. Wifi gelegenheid. Behulpzame eigenaren die en mooi pakketje met informatie hebben samengesteld over de omgeving.

Na deze vakantie goed getrainde kuiten, want van en naar de auto moet je flink berg op en af. En ook naar het toiletgebouw. Maar dat heeft ook wel z'n charme.

Houdt er rekening mee dat om de omgeving te ontdekken je veel moet rijden. Genoeg te doen in de omgeving. Gelegenheid om te wandelen en fietsen, shoppen, heerlijk eten en leuke bezienswaardigheden. En prachtige natuurlijke omgeving.

Wij hebben twee weken enorm genoten! Voor iedereen die een lekker rustige camping zoekt in een mooie omgeving is dit zeker een aanrader!

Schitterende plek, gastvrije ontvangst

Janke Nederstigt
17-7-2016

We kwamen hier voor de eerste keer, maar zijn zeker van plan terg te komen. Het is een lekker rustige camping, het feit dat er geen caravans kunnen komen sprak ons erg aan evenals het aantal plekken. De omgeving is schitterend evenals het uitzicht vanuit de tent.

Enige kleine minpunt is de afstand vanaf de bovenste plek naar het sanitair

Prachtig gelegen camping, welkom gevoel mist

Susan en Anton
16-7-2016

Prachtig gelegen camping! Schitterend plekken. Sprookjesachtig uitzicht. Niets dan lof over de locatie!

Helaas mist het 'welkom gevoel' door de eigenaren. Verwacht niet de warme Italiaanse gezelligheid. Gastvrijheid ontbreekt. Voor ons helaas een reden om niet meer naar deze camping terug te keren.

Heerlijk verblijf in landelijke omgeving Piemonte

Pieter en Anneke
2-7-2016

De rust en ruimte op de kleinschalige camping en in de directe omgeving, zijn geweldig. Mooie kampeerplaatsen met allen een fantastisch uitzicht en eigenaren die er - op hun eigen bescheiden wijze - alles aan doen het hun gasten naar de zin te maken. Een plek voor rustzoekers met in de directe omgeving echter leuke authentieke Italiaanse plaatsjes om te genieten van de marktjes, keuken en wijnen waar Italië om bekend staat!

Prachtige kleine camping

A.Mezger
1-7-2016

Prachtige kleine rustige camping met een fantastisch uitzicht.Ruime plaatsen met schaduw.Prima uitvalsbasis om de Langhe te verkennen De webside is zeer compleet.Wij hebben hier 2 weken een heerlijke tijd gehad Eigenaars zijn zeer behulpzaam.Anne en Henk

Prachtig

Arjan en Marion
30-6-2016

Een heerlijke camping in een prachtige streek. Vanuit je tent 'a million dollar view'.

Rust, ruimte en een prachtig uitzicht.

Marleen en Egbert
26-6-2016

Een fantastische kleinschalige camping met prachtige uitzichten over de bergen.

Eigenaren Rob en Monique die er alles aan doen om je het naar de zin te maken.

Ruim opgezette plaatsen voor de tent in een hele rustige omgeving. De omgeving is prachtig om in te wandelen.Niet al te ver weg leuke restaurantjes om te eten. De wijngebieden richting Alba zijn ook zeker de moeite van een bezoek waard. Zo ook de basiliek Santuario di Vicoforte die je aan de binnenkant kunt beklimmen tot 75 meter hoogte(tot aan het dak) een hoogtepunt!

Ook de Middellandse Zee is niet ver weg om een heerlijk dagje aan het strand te liggen of de schilderachtige kustplaatsen te bezoeken.

Kortom een ideale vakantieplek in Italie.

Eigenaren doen hun best om je een vakantiegevoel te geven. Leuke tips. Leuke eetgelegenheden op korte afstand rijden. In de buurt is van alles te beleven als je van authentiek Italie houdt.

Wat mij betreft een aanrader voor iedereen die van gewoon kamperen houdt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Viora in Cuneo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Viora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.