Waanzinnig uitzicht op rustige landelijke camping

Review geschreven door Jeroen Hoekstra

Waanzinnig uitzicht op rustige landelijke camping

Jeroen Hoekstra,
5-9-2016

Je hebt bij camping Viora een waanzinnig uitzicht vanaf alle 11 plekken. Het is dus een kleine camping waar je vooral rust vindt. Je hebt ruime plekken die goed horizontaal zijn. Op sommige plaatsen heb je voldoende schaduw van bomen. Elke plek heeft sowieso een schaduw dakje van gaas. Wij vinden het echt een top camping. Uiteraard het waanzinnige uitzicht maar ook het goede sanitair en de rust. Rob en Monique hebben een top lokatie. Ze hebben 16 geitjes die op een groot vglooiend veld voor je tent grazen. Er is een klein zwembad waar je even af kunt koelen. Verder staan er appelbomen en andere fruitbomen. Wij zijn in 2010 voor het eerst geweest en dit jaar nog eens terug gekomen. Hetwas weer heerlijk! In de buurt kun je genieten van het authentieke Italiaanse leven. Mooie stadjes, de wijn streek van Barolo en mooie natuur. Op een uur rijden zit je in de bergen of ben je aan het strand van de bloemen riviera. Kortom een heerljke omgeving en een erg mooie landelijke rustieke camping met waanzinnig uitzicht over de heuvels en naar de Maritieme Alpen!