Een plek waar je tot rust komt

Review geschreven door Vakantieganger

Een plek waar je tot rust komt

Vakantieganger
4-9-2014

Een heerlijke camping met een prachtig uitzicht.

Wij bleven regelmatig een hele dag op de camping omdat het er gewoon zo fijn is. In de omgeving is heel veel te doen. Moniek heeft van alles kaarten en is super behulpzaam. Wij hebben ook nog veel tips van andere campinggasten gekregen.

Het enige nadeel vonden wij dat je overal met de auto heen moet. Maar dat wisten we van tevoren en dat hadden we er wel voor over omdat de camping zo'n fijne plek is.

Het zwembad is lekker om in af te koelen en om daarna lekker even in de appelboomgaard te bivakkeren. Wij hebben ons heel erg thuis gevoeld bij Moniek en Rob en missen de mensen, de plek en de geitjes.

Het was een heerlijke vakantie.