Prachtig! Zeker en vast voor herhaling vatbaar.

Camping Viora

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Wiljan en Letteke

Prachtig! Zeker en vast voor herhaling vatbaar.

Wiljan en Letteke
2-9-2014

Puur genieten van ultieme rust, natuurlijke schoonheid en gastvrije bescheidenheid. Camping Viora is een pareltje. Zelden vonden we zo'n fijne plek om van onze rust te genieten. Passie is een werkwoord: Rob en Monique hebben met hard werken,veel zorg en aandacht een plek gecreëerd. Puur en bescheiden als ze zijn zou je bijna vergeten hoe bijzonder het is om hier gast te mogen zijn en te genieten van je vakantie. De kleinschaligheid maakt het persoonlijk en bijzonder. Een aanrader voor mensen die de hectiek van alledag willen loslaten om te genieten van laDolce Vita: Italië op z'n mooist.