Camping Viora

78 reviews over Camping Viora in het Nederlands

Subliem en uniek.

Anton en Karin Bakker
25-10-2017

Prachtige omgeving, geweldig goede camping,fijne en hartelijke campinghouders.

Rob en Moniek zijn in positieve zin uniek.

Rust en prachtig uitzicht

HANNEKE
29-7-2017

Viora biedt wat het zegt te bieden. Rust, een prachtig uitzicht, ruime plekken. Gewoon geweldig.

Het kleine zwembadje was er biet meer. Dat was wel jammer. Rob en Monique maken het verblijf prettig. Gewoon gezellig, niet te familiair, no nonsense. We kregen een extra koepeltentje in bruikleen.

Oude reviews (archief)

Waanzinnig uitzicht op rustige landelijke camping

Jeroen Hoekstra
5-9-2016

Je hebt bij camping Viora een waanzinnig uitzicht vanaf alle 11 plekken. Het is dus een kleine camping waar je vooral rust vindt. Je hebt ruime plekken die goed horizontaal zijn. Op sommige plaatsen heb je voldoende schaduw van bomen. Elke plek heeft sowieso een schaduw dakje van gaas. Wij vinden het echt een top camping. Uiteraard het waanzinnige uitzicht maar ook het goede sanitair en de rust. Rob en Monique hebben een top lokatie. Ze hebben 16 geitjes die op een groot vglooiend veld voor je tent grazen. Er is een klein zwembad waar je even af kunt koelen. Verder staan er appelbomen en andere fruitbomen. Wij zijn in 2010 voor het eerst geweest en dit jaar nog eens terug gekomen. Hetwas weer heerlijk! In de buurt kun je genieten van het authentieke Italiaanse leven. Mooie stadjes, de wijn streek van Barolo en mooie natuur. Op een uur rijden zit je in de bergen of ben je aan het strand van de bloemen riviera. Kortom een heerljke omgeving en een erg mooie landelijke rustieke camping met waanzinnig uitzicht over de heuvels en naar de Maritieme Alpen!

Rustig gelegen camping in prachtige omgeving div trips in een straal van 50 km. Ga je voor rust natuur en stilte dan is dit een Een prima plek, voor ons persoonlijk achteraf te rustig Plaatsen zijn prima , sanitair netjes maar twee douches/toiletten op circa 24 personen is krap, wordt 1 x per dag keurig schoon gemaakt . Min punt is echt de toegangsweg naar en op het terrein zeer stijl en verhard met kiezels. Naar beneden gaat, naar boven met je auto is echt een uitdaging waar div. campinggasten moeite mee hadden. Zoals de site aangeeft op de camping zijn geen extra voorzieningen ( behoudens een klein zwembad goed voor de afkoeling) een en al rust. Als het je aanspreekt prima. Wij gaan voor iets meer faciliteiten , gastvrijheid en afwisseling. Algemeen beeld: afstandelijke niet gastvrije eigenaar, middelmatige camping.in prachtige omgeving.

Leuke camping

K
18-8-2016

een camping met een fantastisch uitzicht, en veel dingen te doen in de omgeving. Camping is goed onderhouden en alles ziet er netjes uit. Fijn dat er een zwembad(je) aanwezig is voor de nodige verkoeling na een dag in de auto zitten. Het is erg leuk dat iedereen die hier kampeert een tent heeft, dat heeft toch een speciaal sfeertje.

Het enige nadeel dat wij ondervonden was dat het een behoorlijk eind naar de toiletten is vooral s'ochtends hadden we er moeite mee om weer bij de tent te komen. En ook om bij de auto te komen is het nog een behoorlijke klim omhoog. ( Als je thuis komt heb je een goede conditie en getrainde kuiten)

Een dag naar Turijn met de trein is een aanrader

ook zou ik een dag strand bij het kustplaatsje Noli niet overslaan.

De ultieme favoriet!

Krista Jansen
15-8-2016

Onze favoriete camping heeft ook dit jaar niet teleurgesteld. De rust, de prachtige plekken, het uitzicht; alles is geweldig hier. Het is alleen een beetje stijl...

Het eten bij Da Lele, en in Alba, en in Barolo zijn redenen om naar Piemonte te gaan.

We komen zeker terug, niets kan dit overtreffen b

Prachtige omgeving

Chris
13-8-2016

De terras camping is klein en om de plek en het sanitair te bereiken heb je een goede conditie nodig. De 11 plekken zijn ruim en prachtig gelegen. De uitgebreide website verteld niet dat de auto bovenaan de parkeerplaats moet blijvenen dat je daarvandaan bijna 500 meter over slechte pad naar beneden moet lopen. De auto mag wel gebruikt worden bij het uit en inladen maar moet wel tegen een stootje kunnen, door het losse grint en de stijle helling is het een aanslag op je auto. De eigenaren stralen niet uit het campingleven leuk te vinden. Jammer van de locatie is dat je alles met de auto moet doen. De dichtsbijzijnde dorp is een uur lopen. De omgeving heeft veel mooie plekken en ook een dagje torino is per trein goed te doen.

Heerlijk tot rust komen op fantastische plek

Edith Boekraad
1-8-2016

De camping ligt prachtig en de plekken zijn stuk voor stuk top. Alles is mooi aangelegd en verzorgd inclusief de voorzieningen. De rust iop de camping is compleet.

elke ochtend lekker brood. Verder geen voorzieningen maar daar hebben wij geen last van gehad.

Bijzondere plek met fantastisch uitzicht!

Harry en Patricia
30-7-2016

Heerlijk rustige terrasplekken, fantastisch uitzicht op de bergen en het dal.

Prima verzorgd sanitair, heel schoon, lekker zwembad(je).

Eigenlijk alles wat je nodig hebt om tot rust te komen.

Je moet wel goed ter been zijn om naar de parkeerplaats te lopen.

Er is voldoende te doen in de omgeving als je het niet vervelend vindt om de auto te pakken.

Heerlijk eten en authentieke plaatsjes.

Prachtige, rustige camping

Wim en Jacolien
24-7-2016

De camping ligt prachtig in de bergen met daardoor schitterend uitzicht. Ruime plekken waar je gemakkelijk al je spullen kwijt kunt. Elke plek is voorzien van schaduw, de ene meer dan de andere.

Keurig sanitair. Geen overbodige luxe, maar precies wat je nodig hebt. Zwembad voor de nodige verkoeling op warme dagen. Goede broodservice en niet duur. Wifi gelegenheid. Behulpzame eigenaren die en mooi pakketje met informatie hebben samengesteld over de omgeving.

Na deze vakantie goed getrainde kuiten, want van en naar de auto moet je flink berg op en af. En ook naar het toiletgebouw. Maar dat heeft ook wel z'n charme.

Houdt er rekening mee dat om de omgeving te ontdekken je veel moet rijden. Genoeg te doen in de omgeving. Gelegenheid om te wandelen en fietsen, shoppen, heerlijk eten en leuke bezienswaardigheden. En prachtige natuurlijke omgeving.

Wij hebben twee weken enorm genoten! Voor iedereen die een lekker rustige camping zoekt in een mooie omgeving is dit zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Viora in Cuneo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Viora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Viora scoort een 9.02 uit 10 op basis van 78 reviews.