Hotel Agriturismo Podere La Piazza

HotelWeer vandaag30°19°
Hotel Agriturismo Podere La Piazza

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Podere La Piazza voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Agriturismo Podere La Piazza in het Nederlands

Lieflijk hotelletje

Johan Verhelst
27-7-2013

Hebben hier op onze doorreis naar het zuiden verbleven in de familiekamer (2 kamers gescheiden door tussendeur). Kamers en badkamer zijn heel netjes en ruim. Het koelkastje voor eigen gebruik was een leuk extra. Het ontbijt is vrij eenvoudig en elke dag hetzelfde maar voor een kort verblijf is dit zeker geen probleem. Het zwembad met ligzetels én het prachtige uitzicht zijn gewoonweg fantastisch!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agriturismo Podere La Piazza in Costigliole d'Asti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agriturismo Podere La Piazza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Agriturismo Podere La Piazza scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.