Sorteren

Reviews over Cioccaro di Penango

Buitengewoon relaxen

Hans
    17-10-2012

Typisch Italiaans. Prima locatie met een lekker ruim en karakteristiek appartement . Heerlijk zeer uitgebreid Italiaans ontbijt met goede en gezellige verzorging. Schitterende omgeving vlak bij Moncalvo voor een gezellige borrel en lekker eten. Wil je het authenkie Piemonte verkennen dan is dit een prima vertrekpunt met de auto en om heerlijk te wandelen. Een keer eten in het restaurant is aan te bevelen. Echt Italiaans. Lekker eten en heerlijke wijnen.

sfeervolle prachtige plek om te vertoeven

rene
    23-6-2012

een oud klooster,kan het sfeervoller?Veel authentieke elementen zijn daarin bewaard gebleven.De omgeving een en al rust met mooi uitzicht.

Een prima accomodatie,kamers schoon,vriendelijk personeel en een uitstekend restaurant..Wel dien je te bedenken dat je volledig op de auto bent aangewezen,wil je (bijv. eens elders een terrasje pikken)

in een woord geweldig

Manuela Liebers
    15-9-2011

Prachtige appartementen en een geweldige ligging. Er is in deze omgeving nog geen massa toerisme te ontdekken. Dit is nog het echte Italie. Prachtige uitvalbasis om plaatsen als Asti en Turijn te bezoeken. Wij vonden het eten in het complex erg erg duur. Wel heel erg goed maar in de directe omgeving is het mogelijk om voor minder dan de helft heerlijk te eten. Ontbijt ook erg goed maar toch kostbaar.

Mooie locatie, gastronomie en relaxen

Brigitte
    8-7-2011

Wij waren hier in juni 2010. Met kindje van 1 jaar. Zeer gastvrije eigenaar en moeder. Heerlijk eten (de top in Piemonte). Goede wijn, ontbijt was heerlijk allemaal met eigen producten, zelfs de joghurt. Mooi en overzichtelijk zwembad. Rustige omgeving. Kortom relaxen. Appartement was met slaapkamer boven, maar voor ons geen probleem. Moncalvo ligt niet op 55 minuten, maar 5 minuten rijden.

mooi plek, vriendelijke mensen

M. de Jongh
    1-2-2010

We hadden een mooi appartement, heel authentiek, maar wel onpraktisch met kleine kinderen: woonkamer op 1e verdieping en slaapkamers 2e verdieping. Eigenaar is erg aardig. We gingen graag eten in restaurant. Helaas is in het doprje cioccaro niets te doen, zelfs geen koffie. Moncalvo ligt op ong. 55 km afstand, daar zijn 3 supermarkten en ook wel wat restaurants. De pizzeria in Moncalvo ziet er niet uit, wel heel lekker en ook goedkoop.

Cioccaro di Penango scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews