Hotel La Spiga

Laatste review

Super relaxed hotel.

Anton van de Logt,
29-7-2016

Wat een fijn, prettig en relaxed hotel. Wordt gerund door een echte Italiaanse familie. Mooie ruime kamers. Onze kamer had geen eigen balkon, maar grote gemeenschappelijke balkon lag naast onze kamer.

Ruim voldoende (gratis) parkeerruimte. Goede en gratis WiFI verbinding op de kamer.

Prima restaurant, waar je ook heerlijk buiten op terras kunt eten. Dat geldt ook voor ontbijt.

Hotel ligt wel een beetje afgelopen, op loopafstand is er niet te doen en ook geen restaurants en/of café. Dinsdag is rustdag in het hotel, wel ontbijt, maar verder wordt je wel een beetje aan je lot overgelaten.

Wij hebben 's-avonds met de familie naar Italië bij het EK voetbal gekeken en dat was al een belevenis op zich.

Kortom, aanrader !

Super relaxed hotel.

Anton van de Logt
29-7-2016

Kortom, aanrader !

We hebben hier genoten. Alles was perfect, perfecte kamer met een super balkon, enkel een bed dat kraakt. Toen we wegreden hadden we al heimwee. Op onze laatste avond bracht de eigenaar ons een blad vol lekkernij op de kamer. Super gastvrij, zelfs het personeel lag s middags aan het zwembad met een glas wijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Spiga in Cherasco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Spiga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.