Vakantiehuis Casa Vigna

• 9.6Inrichting
  • 9.2Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

13 Reviews over Casa Vigna

• 10Jaap en Karin25-05-2021

Opnieuw volop genoten in de Piemonte!

Hoewel we voor de derde keer in Casa Vigna waren genoten we weer volop van de prachtige Piemonte in wandelingen en racefietstochten. Waar je ook wandelt of fietst je ziet altijd de - nu besneeuwde - Alpen. Ook de Ligurische Alpen hebben we verder verkend. Gastvrijheid staat hier bovenaan. De accommodatie (Witte Huis of Cantina) is heerlijk met een fenomenaal uitzicht. De toegangsweg is verhard en flink verbeterd. De rust en ruimte (zeer Covid-safe) waren weer overweldigend. Voor natuurliefhebbers een waar feest. Het eten is er zalig en Jaap maakt zelf heerlijke wijn en regelt broodjes, verse eieren en zelfgemaakte worst. In de Cantina is alles aanwezig. We hebben deze keer zelfs gekookt op de houtkachel! Covid sneltests voor de terugreis zijn mogelijk in Ceva. Ceva is een gezellig stadje. Nog geen temperatuur voor ons favoriete strand in Bergeggi, maar we komen terug. Het is altijd te kort... Bedankt Astrid en Jaap!

• 9René06-09-2020

Heerlijke plek voor een geslaagde vakantie

Van 25-8 2020 tot 7-9 -2020 Hele leuke tijd gehad bij Jaap en Astrid Mooie en hele rustige plek vanwaar we wandelingen en tourtochten hebben gemaakt Leuke en gezellige plaatsjes en heerlijk gegeten Jaap is een bevlogen man en verteld graag .

over zijn wijn 🍷 de omgeving en heeft veel tips we hebben samen met Jaap gekookt in zijn kook hut waar die je vol passie en zijn zelf gemaakte producten laat kennismaken met de Piemontese keuken kortom Heerlijke tijd fantastische plek gezellige mensen geslaagde vakantie Sandra en René

• 10Jolien en Hanneke26-08-2020

Héééééééééééérlijk!

Wij hebben een fantastische week gehad in en rondom Casa Vigna. Wat een bijzonder plekje. Het huis is fijn, het terras is prettig, het zwembadje precies groot genoeg voor de nodige verkoeling, het terrein is paradijselijk en het uitzicht werkelijk prachtig. De toegangsweg is echt geen enkel probleem. Niet steil, wel hobbelig, maar daar kan een auto best tegen. Jaap en Astrid zijn enorm gastvrij. Staan voor je klaar als je ze nodig hebt, altijd in voor een praatje maar geven ook alle ruimte om in alle rust van hun paradijsje te genieten. Kortom, een droomplek! (Niet verder vertellen hoor ;-) )

• 9Harrie Munnik12-08-2020

Erg goed.

Mooie omgeving, rustig, zeer vriendelijke Nederlandse gast heer en -vrouw. We hebben onze vakantie hier verlengd, omdat het zo goed beviel.

• 10Jaap, Karin en Roos04-08-2020

Genieten en je thuis voelen op een sfeervolle plek

Casa Vigna,..na 4 jaar weer terug voor een week vakantie, in het prachtige Piemonte. En weer was het voor herhaling vatbaar! Een hartelijke ontvangst door Jaap en Astrid, de Nederlandse eigenaren. Wij hebben gelogeerd in het witte vakantiehuis, onze dochter (bijna 17 jaar) in het houten huisje. Boeket veldbloemen en fles zelfgemaakte wijn met geschreven welkomstkaartje op tafel , zo persoonlijk. De huisjes zijn heerlijk schoon, en van alles voorzien. Het uitzicht vanaf het terras is prachtig. Wanneer het donker wordt, dansen de vuurvliegjes door de wijngaard, en wordt je stil vd prachtige sterrenlucht. Er is genoeg te doen in de omgeving, met de auto naar schattige kleine dorpjes, de zee (40 min. rijden), mooie routes voor de liefhebben van racefietsen, en ook de voor de wandelaar zijn er in de omgeving prachtige wandelingen te maken. Geen toerisme, geen drukte, alleen maar genieten op deze heerlijke plek! Jaap & Astrid, Bedankt!!

• 9Sander27-09-2018

Een rustige, mooie basic vakantielocatie.

Afgelopen zomer voor de tweede keer het houten huisje gehuurd. Wederom genoten van de rustige omgeving. Het laatste stukje onverharde weg is uitdagend maar de beloning is het dubbel en dwars waard. Je hebt veel privacy en een basic uitrusting. Dit past helemaal bij de sfeer van dit huisje en eigenlijk ook van de andere. Het zwembad is lekker om in af te koelen. Er is eerder gezegd dat het niet schoon zou zijn maar het wordt dagelijks gereinigd. De insecten haal zelf even weg, op die plek zelfs een bijna meditatieve handeling. Je kunt hier heerlijk tot rust komen en ontspannen en binnen 1,5-2 uur rijden is veel te zien. Volgend jaar komen we weer terug

• 9Tom18-08-2018

Topplek en goede zorgen!

Hele fijne centrale plek in prachtige rustige omgeving! Jaap en Ingrid zijn er als je ze nodig hebt.

• 6A21-07-2018

Piemonte is prachtig, nooit meer bij Casa Vigna

Ligging en dan vooral uitzicht is prachtig. De onverharde weg naar beneden vond ik vreselijk, dit is echt iets wat op website vermeld zou moeten worden. Het is echt back tot basic op vakantie , ook dat staat nergens vermeld op website. Broodjesservice? Elke morgen een broodje uit de diepvries .... Het zwembad zat vol met beestjes, logisch, maar werd helaas niet schoongemaakt of afgedekt `savonds. De info map die je krijgt is zeker niet up to date, erg jammer. Jaap is geweldig enthousiast en staat altijd voor je klaar als je een vraag hebt. Er zijn veel verbeterpunten en dan is het een geweldige plek om je vakantie door te brengen!

• 9Frits en Marijke05-07-2018

bijzonder mooie plek

Wat een fijne plek om te vertoeven, en wat een uitzicht. Jaap en Astrid zijn ook geweldig en aardig :-).

• 9Mijke en Marcel11-09-2016

Heerlijk rustig, ook aanrader voor de racefietser

Wij hebben een kleine week doorgebracht in het 'tweede huisje' van Casa Vigna. Het uitzicht over de heuvels is schitterend en het is heerlijk rustig. Je zit echt midden in de natuur. De racefietsen waren mee en we hebben een paar van de door Casa Vigna met GPS uitgezette routes geprobeerd. Zo kom je op plekken waar je anders nooit zou komen. De omgeving is echt een aanrader voor (race)fietsen. Afwisselende en uitdagende routes met flinke klimmetjes van tot de 18%, verlaten landweggetjes, schitterende vergezichten en overheerlijke espresso's op de terrasjes.

Het verblijf was prima geregeld. Van alle gemakken voorzien. Geen wifi (maar dat maakte het juist extra rustig), broodservice en goede tips van Jaap en Astrid. Het zwembad hebben we niet geprobeerd maar zag er heerlijk uit voor afkoeling na een warme dag.

Vakantiehuis Casa Vigna info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij