Reviews over Ceva

Een rustige, mooie basic vakantielocatie.

Sander,
    27-9-2018

Afgelopen zomer voor de tweede keer het houten huisje gehuurd. Wederom genoten van de rustige omgeving. Het laatste stukje onverharde weg is uitdagend maar de beloning is het dubbel en dwars waard. Je hebt veel privacy en een basic uitrusting. Dit past helemaal bij de sfeer van dit huisje en eigenlijk ook van de andere. Het zwembad is lekker om in af te koelen. Er is eerder gezegd dat het niet schoon zou zijn maar het wordt dagelijks gereinigd. De insecten haal zelf even weg, op die plek zelfs een bijna meditatieve handeling.

Je kunt hier heerlijk tot rust komen en ontspannen en binnen 1,5-2 uur rijden is veel te zien. Volgend jaar komen we weer terug

Topplek en goede zorgen!

Tom,
    18-8-2018

Hele fijne centrale plek in prachtige rustige omgeving! Jaap en Ingrid zijn er als je ze nodig hebt.

bijzonder mooie plek

Frits en Marijke,
    5-7-2018

Wat een fijne plek om te vertoeven, en wat een uitzicht. Jaap en Astrid zijn ook geweldig en aardig :-).

Heerlijk rustig, ook aanrader voor de racefietser

Mijke en Marcel,
    11-9-2016

Wij hebben een kleine week doorgebracht in het 'tweede huisje' van Casa Vigna. Het uitzicht over de heuvels is schitterend en het is heerlijk rustig. Je zit echt midden in de natuur. De racefietsen waren mee en we hebben een paar van de door Casa Vigna met GPS uitgezette routes geprobeerd. Zo kom je op plekken waar je anders nooit zou komen. De omgeving is echt een aanrader voor (race)fietsen. Afwisselende en uitdagende routes met flinke klimmetjes van tot de 18%, verlaten landweggetjes, schitterende vergezichten en overheerlijke espresso's op de terrasjes.

Het verblijf was prima geregeld. Van alle gemakken voorzien. Geen wifi (maar dat maakte het juist extra rustig), broodservice en goede tips van Jaap en Astrid. Het zwembad hebben we niet geprobeerd maar zag er heerlijk uit voor afkoeling na een warme dag.

Vakantie op een unieke sfeervolle plek!

Jaap en Karin,
    31-7-2016

In een typisch Italiaanse omgeving ligt het mooie vakantiehuis Casa Vigna wat aan alle verwachtingen voldeed. Het uitzicht is adembenemend. De eigenaren zijn fantastische gastvrouw/gastheer en voegen met hun hartelijke en persoonlijke benadering echt iets toe! De ligging in de oude wijngaard is heerlijk en rustig. Lekker afkoelen in het zwembad na een dag de mooie omgeving verkend te hebben. Wandel- en fietsmogelijkheden genoeg en ook een dagje strand is met 35 min rijden makkelijk te doen. Ceva is een karaktervol stadje wat je echt even moet verkennen. Nog echt Italiaans en niet overlopen met toersiten, dat sprak ons zeer aan.

Casa Vigna, eigenaar, 12-8-2018
    Bedankt voor de recensie en vooral voor de mooie racefiets route's die je ons hebt gegeven; veel van onze gasten rijden nu met veel plezier 'jullie' rondjes!
Ceva scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews