Camping Italia Lido

42 reviews over Camping Italia Lido

• 2018
    4Jonkman13-08-2018

Voor ons niet weer!!!

We hadden een plek op het achterste gedeelte van de camping. Dit zijn echt geen mooie plekken. Toilet gebouw is heel erg verouderd. Er zijn twee douches bijaan gezet opgetrokken uit plaatstaal. Echt armoedig!! Vooraan is het daarentegen wel aardig mooi. Redelijk toiletgebouw. Wel moet je toiletpapier meenemen. Strand-zwembad-restaurant wel goed. Jammer dat de camping er armoedig uitziet door alle vaste gasten, die hun caravan hebben uitgebouwd.

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Factanonverba02-08-2018

Mooie eenmalige ervaring met het lago maggiore

Een leuk, gezellig camping. Goedkoop en smaakvol restaurant alleen niet aan te bevelen om allemaal een andere maaltijd te nemen de gerechten worden niet gelijk gereserveerd. Dus kan je niet gelijk/samen eten. Zwembad is aangenaam alleen jammer van de strenge eigenaar die voornamelijk let op Nederlanders en Duitsers. Een groot min punt is dat bij het voetbalveld/ achterste gedeelte van de camping een soort woonwagenkamp zit (dit zie je niet terug bij de site waar we boekte) camping is dus veel groter dan gedacht. Vol met italianen die in het weekend komen en dan is het ook een heel stuk drukker/luider. Animatie is alleen gericht op Italianen en mevrouw van de animatie zou ook niet haar best doen om Nederlanders of Duisters erbij te betrekken. Voetballen mag ook alleen op het veld als je je bal laat rollen ergens anders krijg je op je kop ook weer vooral bij NL-er. Oh ja en vreselijk veel muggen je wordt levend op gegeten door ze.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Fabienne27-07-2018

prima

Een gezellige camping voor leeftijden van jong tot oud. Je kan goedkoop eten in het restaurant van de camping. De camping heeft een mooie ligging aan het water en beschikt over een zwembad. Echter vonden we de hygiene van het sanitair gebouw matig.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Marian15-08-2017

supercamping!

echte Italiaanse familie-camping. De Campingbeheerders/personeel doen hun uiterste best om de gast het naar de zin te maken. zeer vermakelijk animatie-team en heerlijk en goedkoop eten in het restaurant .Het ontbijt kan je kopen bij de bar en is supervers.Er heerst een gezellige sfeer op de camping en een goede mix van gasten , van jong tot oud is er te vinden.In de omgeving is er voldoende te zien en te doen(vergeet vooral niet om Milaan te bezoeken). Aan het meer was het goed toeven met uitzicht op de voorbij varende boten en heerlijk helder water, met een drijvend zwembad, wat wil een mens nog meer?

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 6Poepeltje15-07-2017

Niet hondvruendelijk en slordig. Wel zeer vruendel

Deze camping ligt wel mooi aan het meer, maar helaas omdanks hun website waarop op de home page staat hondvriendelijk.....is dit totaal niet het geval. De kosten per hond zijn 5 Euro per dag en daar voor mochten ze niet in het meer zwemmen of op het strandje komen, continue aan de Mijn zitten op de kleine kampeer plaats. de honden zone waar ze uitgelaten konden worden kon een klein hondje net een draai maken. Dus waarom ze dit op Hun website plaatsen....ik kan geen andere reden be denken dan geld. Kinderen betalen ook ditzelfde bedrag per dag maar krijgen daarvoor een meer een zwembad een voetbal veld een speeltent douches wcs en aandacht. Verder een slordige camping met kleine plekken.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Jolanda Smale04-08-2016

Fijne week gehad.

Erg vriendelijke eigenaren. Mooie lodgetent (incl. toilet en douche ) met uitzicht op t water en we konden onze boot de hele week aan de steiger leggen, ideaal! Goed restaurant! Erg rustige camping voor de kinderen maar in combinatie met een week Gardameer helemaal goed!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Jetty01-08-2016

Onverwachts goed!

Camping Italia lido was een onverwachte verrassing! Wij, ouder echtpaar, waren absoluut niet van plan om aan één van de drukke meren te gaan staan in het hoogseizoen. Per ongeluk namen we de verkeerde afslag en waren het rijden met onze camper even zat. De dichtstbijzijnde camping was al snel gevonden en bleek aan het meer te liggen. Tot onze verbazing was er plaats en werden we door zeer vriendelijke medewerkers naar onze plek gewezen waarna de eigenaar zelf ook nog even kwam checken of we wel goed stonden. Byzonder gastvrij en behulpzaam! Één nacht geboekt om de volgende dag weer gauw verder te kunnen! Dat zijn er 4 geworden en geen minuut spijt van gehad! Eigenaar en zijn vrouw plus staf doen er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Pendelservice naar Arona is handig en gaat wanneer jij dat wilt. 5 euro pp. Retour! Grazie mille, Antonio, tu moglie e staff!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 7Moo14-08-2015

Tegenvaller

Zonde aardige eigenaars en personeel ook schone camping goed sanitair en eetgelegenheid maar ligging van de camping slecht Door de vele uiteenlopende recensies wisten we niet zo goed wat we moesten verwachten na om het meer te zijn gereden hebben wij besloten om daar niet te blijven en toch naar het gardameer te rijden Wij hadden een Camping plaats was wel ruim en was ook totaal niet druk niet zoals wij het gewent zijn strand foto's zijn heel erg gephotoshop staat een flatgebouw en botenhuis wat niet op foto's staat is ook maar heel klein water met veel waterplanten en bootjes ook is de weg naar de camping een ramp en een discotheek op de zaterdagavond aan de overkant ..zonde ...maar NOOIT meer snap nu ook niet waar de hele goede reacties vandaan komen

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 4Anne-Marie 30-07-2015

Nooit meer, wat een saaie camping

Ontzettend vriendelijk personeel, super goed eten voor weinig geld, dit is ook het enige positieve wat ik er over kan zeggen! Kleine staan plaatsen, je zit op de buren hun lip! Strand is heel klein, honden mogen d'r niet op, hiermee moet je naar naastgelegen strand wat vol schelpen en stenen ligt, hier worden ze doodongelukkig van want doet heel pijn aan de pootjes! Sanitair word slecht bijgehouden, ook te weinig douche en wctjes, animatie slaat echt nergens op, ook niet echt uit nodigend coor kinderen, elke avond t zelfde en overdag zit de animatie uit hun neus te eten zo enthousiast zijn de kinderen hier! Waardeloos dus maar goed, wat wil je voor die prijs, staanplaats is erg goedkoop

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Peter van tilburg23-07-2015

Waar je nog klant bent!

Heerlijke kleine camping, inderdaad Italiaans maar daar ga je ook naar toe toch!? Eigenaars weten echt wat een klant is, boot in t water en eruit voor €10, heb wel 5 of 10 voddige meegemaakt. Kan vanaf hier twee kanten langs Lago. Eten is prima voor super prijzen, pizza voor 5 tot 6 EURo en heerlijke koffie voor 1,20€ waar vindt je dat nog!? De huisjes te boeken zijn nieuw en niet zo benauwd als een stacaravan. Heel veel gewone mensen zonder blablablabla als gasten. Echt een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Camping Italia Lido info

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine