Reviews over Castel San Pietro

Grote teleurstelling vanwege wespen

maria,
    16-8-2012

We hadden ons erg verheugd om hier onze vakantie door te brengen. De sfeer, ligging, kleinschaligheid en met name het zwembad met apart kinderbad sprak ons erg aan. Des te meer was het voor ons een grote teleurstelling toen bij aankomst bleek dat bij het zwembad zich elke dag honderden wespen verzamelden om te drinken. Hierdoor was het vrijwel onmogelijk om relaxed aan hier te zitten met kleine kinderen. Op de dag van aankomst werd al een ander kindje door een wesp gestoken. Verder prima lokatie.

Mooie locatie, goed eten, vriendelijke mensen!

masja,
    21-8-2011

Wij zijn hier 2x op vakantie geweest, en hebben een heerlijke tijd gehad.

Mensen zijn erg vriendelijk en hebben er heerlijk gegeten.

De eerste keer dat wij daar waren hadden we een appartement gelegen naast de receptie.

Dit was een heerlijke plek met schitterende inrichting.

De tweede x hadden we een appartement gelegen aan de achterkant aan de weg, ook deze was erg mooi.

Het enige nadeel is dat er 's avonds veel muggen zijn en je bijna niet buiten kan zitten.

Wij hadden de tweede x klamboes meegenomen.

Zeker de moeite waard om mee te genieten van de bbq en de pizzaavond!

SUPER!!

T vdw,
    10-8-2010

Volgende keer zeker weer! Geweldige locatie, echt een mooi stukje Italie.

Castel San Pietro scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews