Sorteren

Reviews over Castagnole delle Lanze

idylisch, rustig, vriendelijk, leuk

ikke
    13-10-2008

Dit was de eerste keer dat we geen hotel boekten maar een vakantiehuisje/kamer.

Je mag dit niet zien als een hotel, want dat is het niet. Het is een familie die kamers verhuurt.

Isabelle, de eigenaares, runt de zaak samen met haar moeder.

Het is er verzorgd, en zoals de vorige beoordeling reeds vermelde, heb je echt geen last van de trein die er enkele maal per dag voorbijrijdt aan een slakkegangetje.

Het zwembad is inderdaad aan de kleine kant, maar je boekt uiteraard geen dergelijke vakantie om dan baantjes te gaan trekken... zwembad in deze context is bedoeld om te relaxen en af te koelen en is dan ook meer dan adequaat.

Eén minpuntje: de douche's zijn véél te klein. Als je een bmi hebt van meer dan 25, dan moet je je door de schuifdeuren van de douche wringen om erin te raken...

Voor de rest geen minpunten. Je kan er de keuken gebruiken (op voorhand af te spreken, geen microgolfoven), en de familie is gezellig, meegaand en zeer klantvriendelijk!

AANGENAAM EN KLANTVRIENDELIJK

Anneke en Dolf
    10-8-2008

Het hotel ligt aan de rand van het dorp aan een spoorlijntje waar het treintje enkele keren per dag zachtjes (zonder overlast) langsrijdt. De accommodatie is zeer schoon, verzorgd ingericht en de gastenkamers worden dagelijks bijgehouden. Het onbijt is goed: dagelijks vers fruit, zelfgemaakte jams, diverse broodsoorten en beleg. De familie is vriendelijk en attent. Het hotel is omgeven door een mooie tuin. Het schone zwembad is niet groot maar voldoende om af te koelen.

Het enige minpuntje was de waterbesparende douchekop die, behalve een zuinig straaltje, aan vervanging toe was.

Castagnole delle Lanze scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews