Castagnole delle Lanze

Reviews over Castagnole delle Lanze

Supervakantie, zeker met kinderen

Niels Schelvis,
    16-12-2008

Bijzonder uitgerust voor kinderen van 0-16 jaar. Veel speeltoestellen, mooi zwembad en voor de hele kleintjes alles te leen: kinderbedje, kinderstoel, babybadje, aankleedkussen, serviesgoed etc etc. De omgeving is prachtig. Veel rust en dichtbij de mooie wijngaarden van Barolo en Barbaresco en de Piemontese keuken is fantastisch. Ook voor de sportieveling voldoende vertier: hiken, biken en zelfs iets verder weg raften en kanoën. Hierdoor is het een veelzijdige bestemming voor zowel de culinaire genieter, de sportieve vakantieganger als gezinnen met kinderen. Wij hebben genoten, ook zeker van de gastvrijheid van de familie van der Linden. De pizza-avond was onvergetelijk. Hadden we in eerste instantie niet zo'n zin in een 'avondje entertainment', daar zijn we van teruggekomen. In een gezellige en ongedwongen sfeer waren de pizza's overheerlijk (echt de beste ooit gegeten!) en hebben we vervolgens 3 weken lang meegedaan met deze gezellige gebeurtenis. Toppertje!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008
Castagnole delle Lanze scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews