Camping Valle Romantica

Camping Valle Romantica
5,8

12 tips over Camping Valle Romantica

Martin, 12-8-2017

Zorg dat je altijd veel euro muntstukken in de portemonnee hebt.

Het is in dit deel van Italië overal betaald parkeren met contant muntgeld, parkeren met de pinpas kennen ze hier (nog) niet.

Op de camping is het handig voor de broodjes.

Voor de heen- en terugreis is het handig om muntgeld bij je te hebben als je naar de wc moet.

Het kan ook handig zijn om wat Zwitserse franken mee te nemen voor parkeren in bijvoorbeeld Locarno, sommige parkeerautomaten kennen wel euro's maar niet allemaal.

Familie Rietbergen, 9-5-2016
prachtige wandelroutes naar het dorp
Burger, 18-8-2015
Tennisbaan huren bij de lokale tennisclub. Daarna een potje minigolf en een ijsje eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Valle Romantica voor je op een rij gezet:

Anne en Gerhard Poorthuis, 15-7-2015
Jammer, dat je voor WiFi zoveel moet betalen. Bij Info in Cannobio is WiFi gratis
srietje, 11-5-2015
De wandelpaden rondom Cannobio zijn zeer de moeite waard en prachtig aangelegd
Erwin, 1-9-2014
Er rijdt een toeristenbusje ieder half uur vanuit het centrum naar de camping waar je voor 1 euro op mee kan rijden. Perfect, lekker wandelen naar het dorp 30 minuten (met twee kleine kindjes 4-6) prima te doen uiteten in het centrum en met de bus in 5 minuten terug! Super!

Jan , 19-8-2014

Bezoek het plaatsje Cannobio en ga lekker flaneren over de boulevard.

Neem je wandel schoenen mee. Mooie wandelroutes.

Wies Smeets, 9-9-2013
Ligt op goede loopafstand van Cannobio , mooi plaatsje aan het Lago Maggiore. De omgeving is prachtig. Zeker de moeite waard.
jon.ragetli, 31-8-2013
Wandelpad van Traffiume naar Cavaglio. Eeuwenoud, met half vergane kapelletjes, en landschappelijk mooi gelegen.
de haasjes, 25-8-2012
Restaurant Grotto St. Anna (vrijwel naast de camping).

We hebben een aantal aanbieders voor Valle Romantica voor je op een rij gezet: