Camping Valle Romantica

Kleine hotelsWeer vandaag7°2°
Camping Valle Romantica
5,8

Omschrijving
Valle Romantica is een echte Italiaanse camping aan het Lago Maggiore. Verwacht hier dus geen Nederlandse gastvrijheid, alles gaat een beetje op z'n Italiaans. Groot pluspunt is de ligging aan een snelstromend riviertje waar de kinderen veel waterpret hebben. Je kunt wandelend naar het stadje Cannobio, waar meer mooie wandelroutes liggen.

Laatste review

Puberdochter had een leuke tijd. Mijn echtgenote en ik waren minder enthousiast en niet alleen door de geluidsoverlast van de grote groep jongeren om ons heen. Wij hadden vooral het idee dat ze hier veel geld aan toeristen willen verdienen. Omdat wij een grote caravan hebben moesten we 8 euro per dag extra parkeerkeerkosten betalen. Terwijl we voor een plek met auto hadden betaald. Verder was het restaurant twee dagen dicht, smoezelig sanitair, wc papier werd nooit bijgevuld en was er geluidsoverlast. De grootste teleurstelling was wel de reactie van het personeel op mijn valpartij door de net gedweilde vloer. Niemand schoot ten hulp of vroeg hoe het ging. Een behulpzame kampeerder heeft mij uiteindelijk naar de caravan ondersteund. Het dorpje en de plekken zijn wel leuk maar voor je rust, de Italiaanse keuken en gastvrijheid hoef je hier niet naartoe.

Kenmerken
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

151 reviews over Camping Valle Romantica in het Nederlands

Onvriendelijk personeel en luidruchtige gasten

Bas en Tessa,
14-10-2018

Grote tegenvaller

Timo,
13-10-2018

Oud sainitair, onaardig personeel, kleine plaatsen, duur. Kortom, alles wat een camping niet moet hebben voor een leuke vakantie.

Camping ondermaats, locatie top

Fam. Kortekaas,
13-10-2018

Wat een geweldige groene locatie in een prachtige omgeving. Het gedateerde vieze sanitair, zwembad waar je uitslag van kreeg en het arrogante personeel wisten toch nog onze vakantie te verpesten. Wij zijn 2 dagen eerder dan gepland vertrokken naar een naastgelegen camping.

Go4Holiday.nl

Geweldig! Volgend jaar weer.

miranda vels,
1-10-2018

Wij kunnen ons niet vinden in de onderstaande negatieve reviews. Bij aankomst op de camping werden wij gelijk geholpen door de man op de golfcar en de baas van de camping om de caravan op zijn plaats te zetten. Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad, en ja het is niet het nieuwste sanitair maar het was (op ons gedeelte) heel. 's Avonds niet altijd schoon meer maar het ligt ook aan jezelf hoe je het achterlaat. Het restaurant kun je goed eten en is niet al te duur. De camping op zich ziet er mooi uit en wordt goed onderhouden, de tuinmannen zijn de hele dag bezig. Het winkeltje kun je 's morgens lekkere verse broodjes halen en zijn hele vriendelijke mensen. Zwembad niet geweest maar ook geen klachten over gehoord. Dit zeker geen dure camping, wij hebben nog nooit zo'n goedkope camping gehad. Toscane betaal je veel meer. En wij hebben bij vertrek gewoon kunnen pinnen. Wij raden deze camping zeker aan! Volgend jaar weer!

Helemaal top👍

Gezin met 2 dochters uit Oldenzaal,
21-9-2018

Mooie camping, mooie omgeving, sanitair goed,aardig personeel,ik kom niet voor de eigenaar maar voor vakantie😀(zie andere reviews)lekker eten zowel op de camping als omgeving.

Zwembad goed👍Badmeester deed prima wat die moest doen .

Riviertje was heerlijk zowel om te bbqen als relaxen.

Kortom.... het was geweldig👍😀🍻🍗 tot de volgende x👋

Treurig

Tine Regent,
17-9-2018

We waren hier aan het einde van het seizoen en de medewerkers waren er duidelijk klaar mee. Ook de camping straalde een en al treurigheid uit. Restaurant al dicht. Misschien in het hoogseizoen beter, maar voor ons absoluut eenmalig!

De omgeving is echt mooi. Cannobio is een mooi plaatsje en er zijn ook hele mooie gebieden in Zwitserland. Het meer is ook mooi en er is echt genoeg te doen. .

De camping ziet er op plaatjes echt mooier uit dan in werkelijkheid. De omgeving van de camping is echter wel mooi.

Het zwembad is zo uit de tijd en zit vol met chloor. Hier kun je echt niet zwemmen. De badmeester was drukker met zijn telefoon en het in de gaten houden of je wel met badmuts (zo 2018!!!) ging zwemmen.

Mister Segway spande toch wel de kroon. Hoe arrogant kun je over een camping rijden op je segway. Personeel zit gewoon in caravans onder de vakantiegangers en zijn zeker niet klantvriendelijk. Gelukkig waren er ook wel vriendelijke medewerkers. De tuinman was elke dag aanwezig en altijd vriendelijk. Ook de oudere man en vrouw in het winkeltje waren zeer vriendelijk.

Gelukkig was het weer goed en zijn we er veel op uit geweest. 2 weken alleen op deze camping hadden we niet volgemaakt.

Deze camping voor ons nooit meer.

Mooie omgeving maar camping niet meer!

Hospitality proffessional,
5-9-2018

Prachtige omgeving en mooi groen. De camping is prima gelegen bij de rivier en op loopafstand via een mooi pad naar Cannobio ( 2km) naar het Lago.

Sanitair verouderd met kapotte wc potten en gele urinoirs. liever aparte ruimte voor de vuilnis ipv voor het sanitair gebouw.

Zwembad - veel chloor en alleen in te zwemmen met een brilletje en bijna niet open en parasols welke letterlijk uit elkaar vallen.

Restaurant hebben wij als goed ervaren. Eten kan beter maar voor een camping kan het er mee door.

Personeel op de camping hebben wij als aardig ervaren vooral de man op het golfkarretje ( algemeen dienst?)

Helaas is de grootste tegenvaller wel de eigenaar. Mr Sunshine op zijn Segway en zwarte zonnebril! Van hospitality nog nooit gehoord en zeker er niet op uit om gasten het naar de zin te maken. Het is ook alleen mogelijk om je verblijf cash te betalen! Mocht je in deze buurt komen.. ga dan deze camping voorbij!

Grote tegenvaller

Bjorn,
23-8-2018

Oa op basis van wat we hier over deze camping hadden gelezen waren onze verwachtingen hoog. Veel te hoog, zo bleek helaas. Zeer kleine plekken, oud en vuil saniatair, een volledig niet functionerend restaurant, onaardig personeel en een uber arrogante eigenaar.

Na 3 nachten hadden we het hier echt gehad, ondanks de boeking voor 1,5 weken, en zijn we weggegaan. Mijn vakantie is te kostbaar om hier mn tijd te voldoen.

Goede camping, mooie omgeving bij een mooi stadje.

van Doormalen,
22-8-2018

Camping met veel bloemen/struiken en bomen. Sommige plaatsen heel schaduwrijk, anderen helemaal niet. Sanitair prima en goed schoon met toiletpapier aanwezig. Zwembad is niet uitnodigend met alle restricties die er op het hek hangen, en sluit al m 17.00 uur. Rivier is prima , zeker voor kinderen, met hoge rotsen wara vanaf gesprongen kan worden in het water. Ligt net buiten het stadje aan een lange weg het dal in met diverse kleine oude plaatsjes eraan. Ook wandelen kan in de omgeving overal; wel uitdagend met veel trappen en hoogteverschillen. Eetgelegenheid op de camping zal wel okee zijn, maar wij hebben het in Cannobio gezocht. Ook een heel goed restaurantje aan de weg naar Cannobio ; 10 minuten lopen. Cannobio is mooi met een lange boulevard aan het Lago Maggiore, met heel veel eetgelegenheden. Ook in Cento Valli ( ca 25 km. is van alles te vinden. Ook een skilift met wandelgelegenheid. Mooie omgeving en mooie plaats .

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valle Romantica in Cannobio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valle Romantica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.