Camping Valle Romantica

154 reviews over Camping Valle Romantica in het Nederlands

Niks aan

G. het Hart
17-8-2018

Wij komen al jaren in Italië, maar zo’n slechte ervaring hebben we nog niet gehad. Onze plek was zo klein dat er niet op gebbqed kan worden en je kon ook niet lekker voor de caravan zitten, want dan brak het zweet je uit. Auto moet op de plek, dat ziet er ook zo ongezellig uit. Geen vriendelijke mensen, er kon geen groet vanaf. Omgeving is mooi, maar te toeristisch. Eens en nooit weer.

mooie camping, gastvrijheid kan stuk beter!

Fam van Horssen
15-8-2018

camping is prachtig qua natuur en mooi aangelegd. De plekken zijn klein maar wel afgescheiden door groen. Wij huurden een sta caravan. Deze was redelijk schoon, een aantal zaken waren niet goed onderhouden. de airco voldeed perfect en als er iets was kwam er snel iemand om het op te lossen. Wat de camping te winnen heeft is de houding van sommig personeel. De eigenaar die met zijn eeuwige zonnebril op op zijn segway rondrijdt maar niemand groet. Restaurant chaotisch en de dame kil en gehaast. Verdere personeel op de camping zelf zoals de klusjesmannen en tuinmannen vriendelijk. Omgeving is prachtig. Het plaatsje Cannobio leuk om te bezoeken, ook kun je in de omgeving prachtige dingen zien zoals natuurgebied Val Grande. Varen op het Lago Maggiore is een aanrader, we hebben een bootje gehuurd voor schappelijke prijs. Op de camping genoten van zwembad en het riviertje is top!

Niet naartoe

Italië-lover
14-8-2018

Erg veel muggen, vies sanitair, ons-kent-ons mentaliteit. En erg prijzig. Zijn veel betere campings in de omgeving.

Geen leuke camping

Paula
12-8-2018

Zelfs voor Italiaanse begrippen hele kleine plekken. Regels zijn zéér streng. Vieze wc’s. Stadjes in de omgeving erg leuk, dus zoveel mogelijk van de camping weg en leuke dingen in de buurt ondernemen. Mijn kinderen vonden het zwembad niet fijn omdat het pijn aan hun ogen deed.

Prachtige afgelegen camping

Thomas Hooiveld
11-8-2018

Heel mooi gelegen camping in een smalle vallei langs een prachtige rivier. Dat, en het feit dat Canobbio (leuk stadje met veel horeca) op loopafstand van de camping ligt is het hoogtepunt. Veel andere bezienswaardigheden rond het schitterende meer zijn namelijk best wel een eindje rijden, Canobbio ligt redelijk afgelegen. Toch uitstekend vermaakt, voornamelijk door het prachtige bos en het heerlijke geluid van de rivier dat constant aanwezig is. Loop ook zeker even naar het kerkje stroomopwaarts!

Geweldige camping!

Mascha Mosch
9-8-2018

Prachtige, groene camping met gezellig restaurant en prima kampwinkel! Wij hadden een prachtig plekje voor onze ruime tent en bijzettent (365). De rivier is prachtig zowel aan de voorzijde als aan de achterzijde van de camping. Wandelen door de rivier naar het kerkje met kloof, schitterend. Wandelen naar Cannobio is zeer goed te doen en lekker door het bos. Wij hebben genoten! Je hoeft de camping niet af. Het sanitair was schoon, douches fris, maar met ruim 30 graden buiten prima. Wij komen zeker nog eens terug!

Mooi zwemmeertje, sta-caravan redelijk

J.Dubelaar-Derksen
7-8-2018

Leuke camping, wij zaten in een sta-caravan. Caravan was redelijk schoon, hoekjes in badkamer etc kapot en verroest, kussens op de bedden zijn prut, matrassen oké. Luxaflexje in keuken verroest en beschimmeld. Goedwerkende airco! Pakketje met afwasmiddel, handdoek/theedoek, vaatdoekje lag klaar. Groot nadeel : de openingstijden vh zwembad. (10.00-12.30 en 13.30-17.00) dat het tussen de middag dicht gaat vind ik in het hoogseizoen vreemd evenals de zeer vroege sluitingstijd van 17.00! Badmeester zit aan de waterkant, hij zat en vloot af en toe. Zwembanden/drijvers, eten en badslippers niet toegestaan bij/in het zwembad. Alleen schaduwplekken onder 1 van 8 parasols....die plekken waren altijd bezet. Dame in het restaurant chagrijnig en niet vriendelijk. Reageert niet wanneer je belt voor een ijsje oid. Zwemmeertje/rivier super en echt een pluspunt vd camping! Winkeltje klein maar ruime keuze. Elke ochtend verse broodjes.

Un vero paradiso naturalistico

Ile
7-8-2018

Abbiamo soggiornato qualche giorno presso il Campeggio Valle romantica, posto stupendo immerso nella natura con le montagne circostanti.

Il Campeggio é un vero giardino botanico ed é il posto perfetto per chi cerca relax e natura, si scoprono sempre angoli segreti.

Lo Staff é stato sempre cordiale e amichevole, di sicuro torneremo!

Perferkter Urlaub

mario
7-8-2018

Wunderschöner Campingplatz am Cannobino Fluss gelegen. Freundliches Personal, sehr hilfsbereit! Saubere Sanitäranlagen obwohl der Platz fast voll war! Sehr gute Pizza im eigenen Restaurant. Werden mit Sicherheit zurückkommen!

Nooit meer!

SW
6-8-2018

Op een prachtige plek aan een riviertje vind je een vreselijke camping. Het lukt de eigenaren om van een top locatie een plek te maken waar je met piepende banden moet wegrijden. Met het gedrag van een gemiddelde dictator maken ze het leven van de vakantiegangers zuur. Niets kan, alles moet. Maar wel volgens hun bizarre regels. Het badmutsen-verplicht zwembad is daarnaast zo volgegooid met chloor dat je er amper kunt zwemmen. Het sanitair stamt nog uit de jaren 70. Een echte NO GO!

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valle Romantica in Cannobio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valle Romantica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Valle Romantica scoort een 7.12 uit 10 op basis van 154 reviews.