Camping Valle Romantica

125 reviews over Camping Valle Romantica in het Nederlands

Heerlijk

Tinka
18-1-2018

Wij zijn hier 2 keer geweest in 2012en 2009 onze jongens waren toen 8 en 12 en3 jaar later waren we er weer.nu ze 17 en 20 zijn willen ze zo weer . Dat zegt wel wat .. van jongens die de rest van de jaren naar de Spaanse kust zijn geweest.

De plaatsen zijn heeel krap maar als je vaker komt weet je waar je kunt staan maar t’s wel passen en meten.

T’s prachtig onderhouden en ligt super inderdaad douchen kan koud zijn dus zorg dat je op tijd of heel laat doucht.eten deden wij in cannabio bij swifi ,een top plaats heerlijk sfeervol .al met al een aanrader ondanks dat wel aan de prijs is en kleine plekken .

Super mooi gelegen camping

Kops
16-1-2018

De camping ligt aan een riviertje dat uitmondt in het prachtige lago maggiore. Wat een mooie omgeving! Kinderen (7 en 8) hebben zich meer dan prima vermaakt in het riviertje, soort kleine wildwaterbaan. Camping is prima. Genoeg ruime plekken. Enige nadeel is dat we om 19:00 aankwamen en de receptie al dicht was. Niet handig in hoogseizoen. Dus hou daar rekening mee. We hebben daardoor een nacthje op nabij gelegen camping moeten staan. We zijn hier jaren eerder geweest zonder kinderen en is toen zo goed bevallen dat we tien jaar terug nog eens deze camping hebben bezocht (doen we nooit) voor een paar dagen. En dat is zeker niet tegengevallen. Zwembad is prima, badmuts verplicht. Maar hebben wij geen gebruik van gemaakt, de rivier is vele malen leuker.

Fantastisch, een aanrader!

Tamara
30-8-2017

We hebben het goed naar ons zin gehad op deze camping en willen zeker nog een keer terug, terwijl we dat eigenlijk nooit willen. De camping ligt aan een rivier, daar zijn we elke dag geweest, de kinderen vonden het heerlijk. 's Avonds een keer daar gebarbecued en kampvuur gemaakt.

De toiletten zijn schoon en prima, ook waren er voldoende toiletten en douches, om te douchen met kleine kinderen was er een grotere doucheruimte beschikbaar, daar hebben we vaak gebruik van gemaakt. De beschikbare wasmachine was prima. Het zwembad zag er leuk uit, maar we hebben er geen gebruik van gemaakt, omdat de kinderen steeds naar de rivier wilden.

De campingwinkel heeft voldoende producten, ga wel op tijd brood halen, anders is het op.

Het is echt de moeite waard om een wandeling op de camping te maken, wat een mooie plekken zijn er te vinden, hele grote plekken, maar ook kleinere. We hebben een grote tent, maar hadden voldoende plek.

Prachtige natuur op de camping en mooie uitzichten, wandelingen rondom de camping zijn aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor Valle Romantica voor je op een rij gezet:

Wat een prachtige camping!

Karina
29-8-2017

Door de slechte recensies wilde ik al bijna annuleren en wat ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan! De camping is zo mooi en rustgevend! Hef zwembad is heerlijk, het riviertje geweldig! Onze kinderen van 6,3,2 vonden het geweldig. Restaurant is goed, prijzen ook prima! Winkeltje eenvoudig maar als je snel tevreden bent, prima. Broodjes lekker s ochtends. Sanitair oud maar voor ons netjes. We verbleven met eigen caravan. Een klein minpuntje is dat wij een plaats hadden met achter de rivier zonder afscherming. Wel gevaarlijk voor kleine kinderen. Maar dit was niet op alle plaatsen het geval dus bij voorkeur vast aan te geven. Cannobio is erg leuk en prima te lopen. Wij komen terug!

Dikke Prima!

Til
22-8-2017

Camping valle romantica,

Om te beginnen, ik dacht ik lees geen recensies op zoover want je kent Nederlanders die zeiken al om niks, alhoewel ik ook wel graag een schoon toilet en schone douche wil hoor....

Ergens staat "vies" "oud" "aan vervanging toe" "klein zwembad"

Dus, ik maakte mij toch wel wat zorgen.

(En dacht nog, waarom kijk ik ook op zoover!)

Nu is het zo (stond ook ergens!) dat het vuil voor een van de toiletgebouwen staat, daar zou je over kunnen vallen óf je loopt er langs en doet je ding. Ik zie het ook liever afgescheiden maar vind niet dat je daardoor deze camping links zou moeten laten liggen.

Het zwembad is zalig! Gratis bedjes adembenemend uitzicht geruis van de rivier op de achtergrond, om nooit meer weg te willen! Wij kennen campings waar mensen er met de benen uithingen en je moet betalen voor de bedjes en parasols!

Dan de rivier, zo veel plezier in de rivier zelfs onze drankjes houden we er koud in....

viel tegen

Marion
17-8-2017

Er heerste een enorme muizenplaag, touroperator was hiervan op de hoogte, net zoals de gastheer. Hierdoor hebben wij veel schade ondervonden aan onze kleding, reistassen aangegeten, boodschappen aangegeten.

De muizenplaag kwam altijd in de avond als het donker werd opzetten, ze kwamen door de kieren van onze huurtent binnen in de tent. En begonnen overal aan te knagen. (heel veel nachten wakker geweest. En in de ochtend weer brak opstaan

Regelmatig aangeven dat dit niet normaal was...

De laatste avond kregen wij muizenvallen in de tent met lijm, leuk aanzicht als je wakker werd in de ochtend.

Ondanks de muizenplaag is deze camping niet geschikt voor pubers, weinig te beleven. Daardoor veel erop uit geweest.

De omgeving is wel mooi. Zwembad is klein je hebt een badmuts nodig, en je mocht er niet te druk doen

mooie camping, leuke vakantie

Martin
12-8-2017

De camping ziet er mooi uit, veel variatie aan campingplaatsen welke over het algemeen vrij groot en met schaduw.

Er is veel tijd gestopt in de vegetatie (palmbomen, perenbomen, appelbomen, veel bloemen, ect.) en wordt ook dagelijks goed onderhouden.

Omgeving is werkelijk geweldig, camping zit aan een prachtig riviertje en op loopafstand van het mooie plaatsje Cannobio. Daarnaast is er erg veel te zien in de omgeving.

Voor Italiaanse begrippen waren de toiletten niet slecht, wel verouderd. De toiletten worden één keer per dag rond 6uur schoon gemaakt, dat deze smerig zijn ligt meer aan de gebruikers van de toiletten.

Wel lag er standaard een hele berg afval voor het toiletgebouw, erg smerig. Alhoewel deze wel regelmatig werd opgeruimd zijn de containers echt te weinig voor het aantal campinggasten.

De wasmachines (2) zijn verroest en draaiden altijd of waren defect. Vlak voor de camping zit een wasserette, veel beter, maak hier gebruik van.

Het winkeltje is klein maar heeft voldoende en de prijzen zijn goed. Er mag alleen gepind worden boven de €20.

Het restaurantje viel ons wel zwaar tegen, het eten werd koud geserveerd, slappe pizza en koude spaghetti, maar vooral erg saggerijnig personeel.

Zwembad zijn wij maar één keer geweest, dit komt met name door het prachtig riviertje waar onze zoon zich liever vermaakte. Badmuts is hier verplicht in het zwembad.

Top vakantie!

Fam. van der Haar
6-8-2017

Echt een fantastische vakantie gehad. Willen graag terug. Prachtige camping. Wij hadden een grote plek met voldoende privacy. Vooral Nederlandse vakantiegangers, maar dit vonden wij geen probleem. Prachtige plekken rondom de camping om aan de rivier te vertoeven met op 1 plek een waterval. Kinderen (2 en 4 jaar) konden hier heerlijk spelen met steentjes en het vangen van visjes. Camping ligt prachtig tussen de bergen. Zwembad is niet geschikt voor de echte kleintjes, maar dit niet gemist vanwege de rivier. Sanitair is wat verouderd, maar was oké. Was elke avond rustig na 22.00 uur.

Cannobio een is een leuk en schattig stadje.

Mooi

Mirjam
30-7-2017

Een mooie camping met dorpje cannobio op leuke afstand.

Mooie omgeving, rivier die langs de camping loopt.

Zwembad, klein, maar prima.

Campingplekken verschillen qua grootte en handigheid, sommige plekken hebben een boom in het midden staan bijvoorbeeld.

Van sanitair minder te spreken. Oud, toe aan vernieuwing, ook mag er vaker een doekje door heen gehaald worden (viezigheid meedere dagen zichtbaar). Ook moet je door een verzameling containers lopen om bij het sanitair te komen. Doen aan scheiden, zeker goed, maar om er tussendoor naar sanitair te moeten vonden wij toch echt minder. Ook de stank die er hangt.

leuke, rustige camping

Annemarie
21-7-2017

Wij verbleven in een appartement van de camping zelf. Het appartement was eenvoudig, maar verrassend ruim en schoon. Prettig waren de aanwezige afwasmachine en het grote dakterras.

De camping zelf is zoals veelal wordt omschreven: eenvoudig, rustig en groen.

Leuk en avontuurlijk - met name voor kinderen met een zwemdiploma - is het zwemriviertje.

Onze kinderen van 5 en 8 hebben zich prima vermaakt; er zijn veel Nederlandse gezinnen op de camping.

Aanrader is de aan/naast de camping gelegen restaurant.

We hebben een aantal aanbieders voor Valle Romantica voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valle Romantica in Cannobio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valle Romantica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Valle Romantica scoort een 7.64 uit 10 op basis van 139 reviews.