Camping Riviera

Camping Riviera
6,5

51 reviews over Camping Riviera in het Nederlands

Prachtige bloem- en boomrijke camping.

Karin
10-7-2018

Wat een prachtige camping, het lijkt wel een botanische tuin. Wij hadden geen kampeerplaats besproken in juni, maar dit was totaal geen probleem. De camping ligt direct gelegen aan het Lago Maggiore. Voor een frisse verkoeling loop je binnen een paar tellen zo het heerlijke meer in, wel met waterschoenen. Bij de receptie werden we verwelkomt door vriendelijke medewerkers, er wordt ook Nederlands gesproken. Gezellig restaurant, heerlijk eten voor op een camping met heel vriendelijk personeel. Het restaurant verkoopt ook heerlijk ijs. Op de camping is ook een prima winkeltje, met mogelijkheid om broodjes te bestellen, ook met vriendelijk personeel. Sanitair schoon en deels vernieuwd. Campingplaatsen niet al te groot, zoals vaak in Italië. De camping ligt op loopafstand van het prachtige dorp Cannobio. Een grote supermarkt ligt nog voor het dorp, ook heel dichtbij dus. Genoten van een heerlijke vakantie in Cannobio en gaan zeker terug.

Gewone camping met kleine plekken, niets extra , zelfs geen speeltuintje. En een zeer onvriendelijke campingbaas!! Wel aan het mooie Lago.

Koude douche

Ben
18-9-2017

Deze camping is letterlijk en figuurlijk een koude douche, het sanitair is verouderd en er is geen warm water verder zijn de plekken erg klein en overal vuil van het vuile zand. Voor een plekje zonder warm water voor te douchen en afsteken wassen moet je in het naseizoen dus 37,50 euro betalen, dus blijf hier weg.

Erg overpriced!

henk
13-9-2017

Wat mag je voor 46 (!!) euro per nacht in het laagseizoen verwachten? Toch wel superruime plekken, superschoon sanitair, voldoende watertappunten, vriendelijke eigenaar, rust en ruimte? Helaas....niets van dit alles. Pure geldklopperij. En oh ja...graag uitsluitend contant betalen, want de eigenaar woont in Zwitserland.... Conclusie....geen aanrader!

Geweldige mooie camping

Pascalle
26-8-2017

Een erg mooi aangelegde camping , zeer schoon . Heel gezzelig restaurant en sfeervol barretje. verharde paden. Mooi gelegen aan Lago Magiorre en op loopafstand van t plaatsje Canobio

Voor ons een tweede thuis

Rob Hauwert
15-8-2017

Prachtige camping met veel groen en mooie ligging aan het Lago Maggiore. Wij komen nu bijna 50 jaar in Cannobio en hebben elders niet kunnen vinden wat we hier vinden. Ieder jaar komen veel vaste gasten terug waardoor leuke vriendschappen ontstaan. Ook voor de kinderen is er genoeg te doen, geen animatie (moet er niet aan denken). Watersport, wandelen, fietsen en mooie dingen zien kan er volop.

1e en laatste keer

Carolien
12-1-2017

Een huisje gehuurd. We kwamen aan en nou wat een drama. Moesten eerst betalen ...Man was zeer onvriendelijk. Wil je niet dan ga je maar weer weg. Mochten niet eerst huisje zien.huisje was erg vies .koelkast kapot .bed doorgezakt en kapot.tuinstoeken 3 van 4 geknapt. Toen douche gebruikt stond hele vloer in huisje blank. Nou drama .toen sanitair op camping gebruikt ook heel vies .afval plek altijd vol .

En dan iedere avond /nacht harde muziek van de overkant disco.vreselijk.

Maar 1 pluspunt. Het weer en prachtige meer.

kleinschalige camping direct aan het meer, vriendelijk personeel, kleine campingwinkel met wel alle voorzieningen, goede restaurants (2 stuks), op loopafstand van het centrum van Cannobio (10 minuten wandelen).

Wij verbleven in een zg minisuite (een dikke 10)

Dit nooit meer

G van essen
30-8-2016

Bij aankomst niet uitgelegt dat als je langs de rivier staat dat je 6euro meer moet betalen en sanitair is echt slecht,,heb je een bootje moet je er exstra voor betalen alleen het resturant was goed

Leuke camping

Blok
21-8-2016

Mooie niet te grote camping. Met niet al te grote plaatsen. Veel bomen in bloei, gaf goede sfeer. We stonden vlak bij het prachtige meer! Het water was wel erg koud om (lang) in te zwemmen. Douche en afwas was merendeel met lauw water maar wel schoon. De plek waar afval verzameld werd was te klein. Schitterende ligging naast Cannobio, je liep de brug over en was er. Onze jongste (11) genoot van het skate park wat er naast de camping lag. Onze oudste (bijna 15) genoot van de beach club waar bijna alle avonden wel wat te doen was. Deze had inderdaad harde muziek van do t/m zo maar wij hebben ons hier niet erg aan gestoord.

Veel van de camping bezoekers kennen elkaar al jaren omdat ze er ieder jaar terug komen. Bij de ouderen maar vooral bij de jeugd is het lastig er dan "tussen"te komen. Er was geen animatie. Een tafeltennistafel zou leuk zijn geweest.

Nette winkel, goed en lekker gegeten in het restaurant, mensen waren behulpzaam en aardig. We hebben er een goede vakantie gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Riviera in Cannobio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Riviera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.