Camping Riviera

6,3

49 reviews over Camping Riviera in het Nederlands

Koude douche

Ben, 18-9-2017

Deze camping is letterlijk en figuurlijk een koude douche, het sanitair is verouderd en er is geen warm water verder zijn de plekken erg klein en overal vuil van het vuile zand. Voor een plekje zonder warm water voor te douchen en afsteken wassen moet je in het naseizoen dus 37,50 euro betalen, dus blijf hier weg.

Erg overpriced!

henk, 13-9-2017

Wat mag je voor 46 (!!) euro per nacht in het laagseizoen verwachten? Toch wel superruime plekken, superschoon sanitair, voldoende watertappunten, vriendelijke eigenaar, rust en ruimte? Helaas....niets van dit alles. Pure geldklopperij. En oh ja...graag uitsluitend contant betalen, want de eigenaar woont in Zwitserland.... Conclusie....geen aanrader!

Geweldige mooie camping

Pascalle, 26-8-2017

Een erg mooi aangelegde camping , zeer schoon . Heel gezzelig restaurant en sfeervol barretje. verharde paden. Mooi gelegen aan Lago Magiorre en op loopafstand van t plaatsje Canobio

Voor ons een tweede thuis

Rob Hauwert, 15-8-2017

Prachtige camping met veel groen en mooie ligging aan het Lago Maggiore. Wij komen nu bijna 50 jaar in Cannobio en hebben elders niet kunnen vinden wat we hier vinden. Ieder jaar komen veel vaste gasten terug waardoor leuke vriendschappen ontstaan. Ook voor de kinderen is er genoeg te doen, geen animatie (moet er niet aan denken). Watersport, wandelen, fietsen en mooie dingen zien kan er volop.

1e en laatste keer

Carolien, 12-1-2017

Een huisje gehuurd. We kwamen aan en nou wat een drama. Moesten eerst betalen ...Man was zeer onvriendelijk. Wil je niet dan ga je maar weer weg. Mochten niet eerst huisje zien.huisje was erg vies .koelkast kapot .bed doorgezakt en kapot.tuinstoeken 3 van 4 geknapt. Toen douche gebruikt stond hele vloer in huisje blank. Nou drama .toen sanitair op camping gebruikt ook heel vies .afval plek altijd vol .

En dan iedere avond /nacht harde muziek van de overkant disco.vreselijk.

Maar 1 pluspunt. Het weer en prachtige meer.

kleinschalige camping direct aan het meer, vriendelijk personeel, kleine campingwinkel met wel alle voorzieningen, goede restaurants (2 stuks), op loopafstand van het centrum van Cannobio (10 minuten wandelen).

Wij verbleven in een zg minisuite (een dikke 10)

Dit nooit meer

G van essen, 30-8-2016

Bij aankomst niet uitgelegt dat als je langs de rivier staat dat je 6euro meer moet betalen en sanitair is echt slecht,,heb je een bootje moet je er exstra voor betalen alleen het resturant was goed

Leuke camping

Blok, 21-8-2016

Mooie niet te grote camping. Met niet al te grote plaatsen. Veel bomen in bloei, gaf goede sfeer. We stonden vlak bij het prachtige meer! Het water was wel erg koud om (lang) in te zwemmen. Douche en afwas was merendeel met lauw water maar wel schoon. De plek waar afval verzameld werd was te klein. Schitterende ligging naast Cannobio, je liep de brug over en was er. Onze jongste (11) genoot van het skate park wat er naast de camping lag. Onze oudste (bijna 15) genoot van de beach club waar bijna alle avonden wel wat te doen was. Deze had inderdaad harde muziek van do t/m zo maar wij hebben ons hier niet erg aan gestoord.

Veel van de camping bezoekers kennen elkaar al jaren omdat ze er ieder jaar terug komen. Bij de ouderen maar vooral bij de jeugd is het lastig er dan "tussen"te komen. Er was geen animatie. Een tafeltennistafel zou leuk zijn geweest.

Nette winkel, goed en lekker gegeten in het restaurant, mensen waren behulpzaam en aardig. We hebben er een goede vakantie gehad!

Niet geweldig

Edwin, 21-8-2016

Ik ben heel vaak op op de buurcamping (Internationale Paradis) geweest en die camping is perfect. Daar was geen plaats dus nu op Riviera.

We hebben er 1 nacht gestaan op doorreis naar huis.

Wij hadden een (hele krappe!) plaats direct aan het meer, dat is natuurlijk super. Echter, de prijzen zijn belachelijk..... Wij betaalden voor 1 overnachting met stroom, ZONDER WIFI, € 49,50.....

Ik vind dat belachelijk veel. Voor stroom bijvoorbeeld vragen ze € 4,50 per dag. Nou, dan moet je je best doen om dat op te krijgen! ;-)

Het sanitair was erg vies, veel toiletpapier op de grond, remsporen in de pot. Douches waren redelijk.

Verder ligt de camping natuurlijk prachtig, direct aan het meer, dichtbij het centrum van Cannobio, dat zit allemaal wel goed.

Ik vind het jammer dat de prijs niet in verhouding staat tot het gebodene.

Heerlijke camping!

Anita, 13-7-2016

Deze camping ligt heel mooi aan het water, met een heerlijk strand, waar de vakantie zich grotendeels afspeelt. Zonnen, zwemmen, zeilen, lezen, borrelen, etc. Veel bomen en bloemen, een gezellig restaurant met prima eten en gezellige bediening. De campingwinkel biedt genoeg. Ook verse producten. De sfeer is gemoedelijk en voor vertier wandel je naar de boulevard van Cannobio. Op de camping is verder niet veel te doen, zelfs een tafeltennistafel ontbreekt, maar dat is het enige wat wij jammer vinden. Wij zijn hier nu drie keer geweest en het is ons super bevallen. De eerste keer waren wij om negen uur in de avond nog steeds op zoek naar een plekje en hier mochten we in ieder geval voor een nacht komen. Dit zijn er 11 geworden. Afgelopen jaar werd onze tienerzoon heel erg ziek en moest in alle vroegte met spoed naar het ziekenhuis. De eigenaar van de winkel, Dino, sloot zijn winkel en reed voor ons uit. Geweldig. Wij vinden het hier gewoon fijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Riviera in Cannobio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Riviera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Riviera scoort een 6.3 uit 10 op basis van 70 reviews.