Camping Riviera

Laatste review

Niet meer.

Margret,
17-9-2018

Erg dure maar wel mooie camping. Wij moesten begin september € 42,50 per nacht voor een kleine plek - minder dan 50 m2 en zonder een spriet gras - afrekenen. Omdat de camping lang niet vol was, hadden wij de auto op de plek ernaast gezet. De leiding kwam langs om te zeggen dat we dan ook die plek moesten betalen. Snel de auto voor de caravan gezet. Er bleef net nog wat ruimte voor twee stoelen. En een andere camping (aan de overkant van de weg) gezocht. Wij gaan niet meer terug.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

52 reviews over Camping Riviera in het Nederlands

Niet meer.

Margret,
17-9-2018

Prachtige bloem- en boomrijke camping.

Karin,
10-7-2018

Wat een prachtige camping, het lijkt wel een botanische tuin. Wij hadden geen kampeerplaats besproken in juni, maar dit was totaal geen probleem. De camping ligt direct gelegen aan het Lago Maggiore. Voor een frisse verkoeling loop je binnen een paar tellen zo het heerlijke meer in, wel met waterschoenen. Bij de receptie werden we verwelkomt door vriendelijke medewerkers, er wordt ook Nederlands gesproken. Gezellig restaurant, heerlijk eten voor op een camping met heel vriendelijk personeel. Het restaurant verkoopt ook heerlijk ijs. Op de camping is ook een prima winkeltje, met mogelijkheid om broodjes te bestellen, ook met vriendelijk personeel. Sanitair schoon en deels vernieuwd. Campingplaatsen niet al te groot, zoals vaak in Italië. De camping ligt op loopafstand van het prachtige dorp Cannobio. Een grote supermarkt ligt nog voor het dorp, ook heel dichtbij dus. Genoten van een heerlijke vakantie in Cannobio en gaan zeker terug.

Gewone camping met kleine plekken, niets extra , zelfs geen speeltuintje. En een zeer onvriendelijke campingbaas!! Wel aan het mooie Lago.

Koude douche

Ben,
18-9-2017

Deze camping is letterlijk en figuurlijk een koude douche, het sanitair is verouderd en er is geen warm water verder zijn de plekken erg klein en overal vuil van het vuile zand. Voor een plekje zonder warm water voor te douchen en afsteken wassen moet je in het naseizoen dus 37,50 euro betalen, dus blijf hier weg.

Erg overpriced!

henk,
13-9-2017

Wat mag je voor 46 (!!) euro per nacht in het laagseizoen verwachten? Toch wel superruime plekken, superschoon sanitair, voldoende watertappunten, vriendelijke eigenaar, rust en ruimte? Helaas....niets van dit alles. Pure geldklopperij. En oh ja...graag uitsluitend contant betalen, want de eigenaar woont in Zwitserland.... Conclusie....geen aanrader!

Geweldige mooie camping

Pascalle,
26-8-2017

Een erg mooi aangelegde camping , zeer schoon . Heel gezzelig restaurant en sfeervol barretje. verharde paden. Mooi gelegen aan Lago Magiorre en op loopafstand van t plaatsje Canobio

Voor ons een tweede thuis

Rob Hauwert,
15-8-2017

Prachtige camping met veel groen en mooie ligging aan het Lago Maggiore. Wij komen nu bijna 50 jaar in Cannobio en hebben elders niet kunnen vinden wat we hier vinden. Ieder jaar komen veel vaste gasten terug waardoor leuke vriendschappen ontstaan. Ook voor de kinderen is er genoeg te doen, geen animatie (moet er niet aan denken). Watersport, wandelen, fietsen en mooie dingen zien kan er volop.

1e en laatste keer

Carolien,
12-1-2017

Een huisje gehuurd. We kwamen aan en nou wat een drama. Moesten eerst betalen ...Man was zeer onvriendelijk. Wil je niet dan ga je maar weer weg. Mochten niet eerst huisje zien.huisje was erg vies .koelkast kapot .bed doorgezakt en kapot.tuinstoeken 3 van 4 geknapt. Toen douche gebruikt stond hele vloer in huisje blank. Nou drama .toen sanitair op camping gebruikt ook heel vies .afval plek altijd vol .

En dan iedere avond /nacht harde muziek van de overkant disco.vreselijk.

Maar 1 pluspunt. Het weer en prachtige meer.

kleinschalige camping direct aan het meer, vriendelijk personeel, kleine campingwinkel met wel alle voorzieningen, goede restaurants (2 stuks), op loopafstand van het centrum van Cannobio (10 minuten wandelen).

Wij verbleven in een zg minisuite (een dikke 10)

Dit nooit meer

G van essen
30-8-2016

Bij aankomst niet uitgelegt dat als je langs de rivier staat dat je 6euro meer moet betalen en sanitair is echt slecht,,heb je een bootje moet je er exstra voor betalen alleen het resturant was goed

We hebben een aantal aanbieders voor Riviera voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Riviera in Cannobio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Riviera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.