Hotel Residence Villa Margherita

HotelWeer vandaag30°20°
Hotel Residence Villa Margherita
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Villa Margherita voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Residence Villa Margherita in het Nederlands

Hervorragend

Salvatore
1-6-2016

Die Villa Margherita ist umgeben von einem sehr gepflegten Garten mit wunderschönen Blumen und Liegestühlen in ruhiger Umgebung. Das Vermieterpaar ist sehr herzlich und zuverlässig wir kommen immer wieder sehr gerne. Die Appartements sind sehr grosszügig und sehr gut ausgestattet. Die Lage ist ruhig und trotzdem ist man schnell im wunderschönen Cannobio , zu Fuss nur ein paar Minuten.

Familiäre, saubere Unterkunft

Brigitte
25-5-2016

Lage, Sauberkeit sind prima! Freundliches Personal, familiäre Atmosphäre. Für Kurzaufenthalt optimal. Preis-Leistung sehr gut

Mooie villa met ruime tuin

fam. Flachs
12-10-2010

Dit hotel heeft ook een paar 3 kamerappartementen. Hier hebben wij gelogeerd. Ons appartement was mooi en schoon met 2(!) balkons. Mooie bloementuin erom heen met fijne ligstoelen. Eigenaar was erg vriendelijk. Het ligt op loopafstand (+-10 min) van het centrum en de boulevard van Cannobio.

Bellissimo posto!

mary76
10-8-2010

Struttura curata, carina e in bella posiizone.

Appartamenti ben arredati e puliti.

Le camere sono confortevoli. Buon rapporto qualità prezzo.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Villa Margherita in Cannobio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Villa Margherita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residence Villa Margherita scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.