Hotel Residence Villa Margherita

Kleine hotelsWeer vandaag20°12°
Hotel Residence Villa Margherita
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Villa Margherita voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Residence Villa Margherita in het Nederlands

Mooie villa met ruime tuin

fam. Flachs
12-10-2010

Dit hotel heeft ook een paar 3 kamerappartementen. Hier hebben wij gelogeerd. Ons appartement was mooi en schoon met 2(!) balkons. Mooie bloementuin erom heen met fijne ligstoelen. Eigenaar was erg vriendelijk. Het ligt op loopafstand (+-10 min) van het centrum en de boulevard van Cannobio.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Villa Margherita in Cannobio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Villa Margherita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.