ItaliëPiemontCannobioHotels CannobioHotel Residence Villa Delle Palme

9.8FenomenaalScore uit 13 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 13 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

14 Reviews over Residence Villa Delle Palme

• 9Rob Sijberden19-02-2019

Een ideale locatie voor een ontspannen vakantie

Een prachtig en schoon hotel op een ideale plek!

Toen wij op de naastgelegen camping met kinderen verbleven, hebben mijn ouders een paar nachten in dit hotel overnacht. Het was keurig schoon en het voelt heel erg luxe aan door alle mooie bloemen en planten die er staan.

• 10levensgenieter06-09-2014

Prachtig en heel schoon hotel

Afgelopen week verbleven wij in Residence Villa delle Palme aan Laggo Maggiore. Dit prachtige liggende hotel is het schoonste hotel dat wij ooit hebben bezocht. De ruime kamer had een mooie tuin met een zitje waar wij 's avonds nog heerlijk buiten konden zitten. De badkamer was ruim en erg schoon. Het ontbijt was meer dan volledig en ontbrak dan ook aan niets. Op loopafstand van een bij het hotel horend strandje waarbij gebruik gemaakt kon worden van ligbedden die inbegrepen waren bij de kamerhuur. Kortom dit hotel is absoluut een aanrader voor een verblijf aan het prachtige Laggo Maggiore.

• 9Chris Wanders24-08-2014

Zeer mooi hotel

Hotel villa Del Palme in Cannobio is werkelijk fantastisch, zeer mooie kamers ,groot en goede bedden, mooie badkamer en het word zeer goed bij gehouden elke dag 1 klein minpuntje is als je aan de straatkant ligt en de ramen staan open kun je iets last hebben van het verkeer.

• 10yvonne coumans24-05-2014

zou van mij 5 sterren krijgen

Het hotel zou van mij 5 sterren krijgen. We waren hier in september 2 nachten. Konden zelf een kamer uitzoeken. Deze was meer dan proper en zeer groot en van alle gemakken voorzien. Zalig groot bed. Op het balkon stonden ook nog stoeltjes die je mee kon nemen naar het strand. In de campingwinkel kon je koele drankjes kopen en die in het ijskastje op de kamer zetten. Het ontbijt was meer dan gemiddeld en als je liever een cappuccino wilde ipv gewone koffie dan werd die vers voor je bereid zoals dat alleen maar in Italië kan. De gekookte achterham werd vers in het winkeltje gesneden en was niet van die voorgeperste vierkante ham zoals ie in de meeste hotels te vinden is. We hebben de camping al in 1983 bezocht, en die was toen al goed bevallen. Deze zomer gaan we de camping weer bezoeken. Het personeel en de eigenaren zijn heel erg vriendelijk.

• 10Jolanda den Hartog06-08-2012

in één woord "GEWELDIG"

Toplocatie, vriendelijk, aan het meer, op loopafstand van Cannobio, komen hier zeker terug. Jammer dat je er geen broodje of snack kunt eten want dat mag en kan niet op de mooie kamer maar dan zou het helemaal compleet zijn

• 10Jo05-07-2011

Fantastisch vakantie adres

Wij hebben hier de laatste 2 jaar genoten van dit hotel, het is er ontzettend scholen en Maria en Alfredo zijn prima gastheer en gastvrouw. Helena draait haar hand ook nergens voor om en is erg behulpzaam. Dit is voor ons het ultieme vakantie leven wat wij hier hebben. Het enige nadeel is dat je er niet warm kan eten, maar in de directe omgeving kun je dat ruimschoots goedmaken.

• 10Herr Kempf26-06-2011

Erholsame Tage im Hotel Villa delle Palme

sehr ruhiges,topgeflegtes Hotel am Ortsrand von Cannobio geräumige und sehr gut ausgestattete Zimmer mit Safe und Minibar sehr gutes Frühstück und sehr freundliches Personal einschl. dem Besitzerehepaar nur 100m bis zum Strand und ca 15min Fußweg bis zur Strandpromenade mit vielen Restaurants, Cafes und Bars auch als Ausgangspunkt für Ausflüge z.B. zur Isola Bella sehr zu empfehlen

• 10Andrea + Uwe22-08-2010

Hotel & Camping im Einklang

Wunderschöne sehr gepflegte Anlage, beste Strandlage zurückversetzt an der lebhaften Hauptstrasse. Ideal wer das Flair eines Campingurlaubs gepaart mit Hotel geniessen möchte. Großzügig bemessene Zimmer (22-35qm) mit toller Ausstattung (TV , Kühlschrank, zusätzlich Sofa, Tisch,Stühle) , T, EG auch behinderten- gerecht. Alle Mitarbeiter sehr zuvorkommend. Frühstück umfänglich, Strandliegen inkl. sowie schöne Balkone/ Terrassen inkl.Tisch und Stühlen, Liegen. Alles sehr gepflegt und sauber. Hotelkategorie eher 4 als 3*. Kleines Manko, das Bistro bietet keine Mahlzeiten für zwischendurch, aber einen umfänglich sortierten Kiosk mit Kaffee Bar und alkoholischen Getränken. Essen im Umkreis von 100m mit sehr guten Qualitäten und Preis-Leistungsverhältnis (Ristorante CAMELIA) Strand: großzügiger Kieselstrand, saubere Sanitäreinrichtungen, Schlipanlage für Motorboote und Miet- Bojen. Etwas viel Motorboote und daher etwas eingeschränkte Schwimmzonen, Badeschuhe empfohlen.

• 0Van de Kamp15-08-2010

Fantastisch hotel!!

Het hotels is erg goed onderhouden en zo schoon! Het personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam! Mooie locatie, direct gelegen aan het meer wat ook echt een pluspunt is! Een echt aanrader!! We zijn al in heel wat hotels geweest, maar nergens is het zo schoon!! Kortom een super schoon hotel op een super locatie in een gezellig dorpje!

• 10Van de Kamp15-08-2010

Fantastisch hotel!!