8,6

Camping Residence Campagna ligt in Cannobio aan een mooi bergmeer. Zwemmen in het meer, eten in het restaurant en een gezellig praatje maken met het vriendelijke personeel kun je hier. Een dagje naar Milaan met de trein is goed te doen. In het plaatsje Cannobio kun je goed eten in de restaurants en gezellig borrelen op de terrassen.

31 reviews over Camping Residence Campagna in het Nederlands

geweldig

janneke
31-8-2015

fantastische ligging en prima sanitair, geen goede faceliteiten voor honden, geen goede uitlaatplaats buiten de camping zeer drukke weg dus ook geen uitlaat optie, wel 5 euro!!! per dag betalen voor een hond echt een min punt.

Gereisd Met partner in juni 2015

rustige camping

Martine
6-8-2015

Rustige camping met een heerlijk strand(kiezelsteentjes) en een prachtig uitzicht. Heerlijk zwemwater. Hebben hier veel gezeten. Toiletgebouw was netjes. Fijne douches. Afwasgelegenheid ook, hadden in ieder geval warm water. Eigenaar vriendelijke man, hield alles goed in de gaten. Het was overdag en 's avonds rustig op de camping alleen vanaf do avond tm zo avond, veel harde muziek van een restaurant aan de overkant van de camping. Eten van het restaurant op de camping was prima, zalige pizza's. Zeer vriendelijk personeel. Dorpje is op loopafstand van de camping. Hier kun je 's avonds lekker wandelen en kiezen uit zeer veel eetgelegenheden en terrasjes. Hebben wel erg veel last gehad van muggen. Elke avond sprayen, zoniet dan zeer veel muggenbulten. Omgeving is prachtig. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in juli 2015

Heerlijke vakantieplek!

jan
28-7-2015

Wij zaten in juli op een plek direkt aan het water. Prachtig uitzicht. De oude baas hielp ons met het op de plek zetten. Jammergenoeg moest de caravan dwars vanwege de lengte. Bleef genoeg ruimte achter om te zitten. Wel 3 toiletgebouwen, dus ruim voldoende en schoon.Met de fiets 3 min. naar het dorp waar elke avond muziek of theater was. Weinig last van muggen, waar we in Baveno enorm veel last van hebben gehad. Heerlijk zwemwater waar je evt. zonder waterschoenen in kunt van de boothelling of de steigers. Zijn wel grote stenen dus. Ook goed gegeten in het restaurant. 3 Weken superweer gehad! Wifi was wat zwak.

Gereisd Met partner in juli 2015

Uitstekende mooie camping.

Erik en Elmy
24-7-2014

2.5 week gestaan en geweldig naar onze zin gehad. Prima schoon sanitair, erg vriendelijke eigenaren, aardige medekampeerders. Restaurant prima met vriendelijke prijzen. Ja er zijn wat krappe plekken bij maar dat weet je in Italië. Er gaat altijd personeel mee naar je plek om je te helpen met b.v. de caravan.

Gereisd Met partner in Fri Jul 04 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad!

Elbers
24-7-2014

Wij hebben hier 10 dagen gestaan, aan het water, met tent. We hebben een geweldige vakantie gehad. Uitstekende plek om de omgeving te verkennen. De camping was goed, zoals men al zei. Restaurant erg goed!

Gereisd Met partner in juli 2014

Mooi gelegen, wel luidruchtig

nacoelie
23-12-2013

We kwamen op de gok aan voor een paar nachtjes en er was nog 1 plek waar we konden staan. In eerste instantie goed plekje. Naast het sanitair, mooi beschut, zodat we niet om 08.00 uur van de warmte uit de tent worden gedreven. Wel lagen we op nog geen meter achter een weg waar auto´s vrij hard langs raasden. Bij iedere auto die langskwam ging het doek van onze tent op en neer. Dat was echt wennen en we werden er meerdere keren per nacht wakker van. Hier heb je op een andere plaats op de camping natuurlijk minder last van. ´s Avonds naar Cannobio gelopen en wat een schattig centrum is dat! Heel romantisch.

Gereisd Met partner in juli 2013

Heerlijke plek direct aan meer.

INGRID
25-10-2013

Een echte Italiaanse camping, direct aan meer en weinig te doen. Onze zoon van 14 was ff zoekende maar daarna met stel vrienden Lido ontdekt park wat tussen de camping en het stadje cannobio ligt. een heerlijke plek voor iedereen maar vooral jeugd dromt er samen. Aan het meer, met voetbal en volleybal velden, barbeque`s en loungeclub met verhuur van boten ed. Zoon iedere dag op pad van 13.00 tot 1.00uur hij heeft heerlijke vakantie gehad. wij liepen iedere avond naar Cannobio waar ze heerlijk ijs hadden en iedere avond wel iets te doen was, Een erg gezellig stadje. Overdag zwemmen in meer of bij de Valle de Cannobio waar steeds van de rotsen gedoken werd.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!!

Loes
15-8-2013

Wij hebben hier in de zomervakantie 2 weken een geweldige vakantie gehad. We hadden de stacaravan Palma gehuurd. Hier krijg je om de 3 dagen schone handdoeken, 1x per week schoon beddengoed. De caravan stond pal aan het water met 2 ligbedden. Echt super!! Restaurant is ook prima. Vooral de pizza's zijn erg lekker. Je kunt de gerechten ook afhalen. Supermarkt en het stadje Cannobio zijn op ongeveer 10 minuten lopen. Top dus. Er is alleen voor de kinderen verder weinig te doen. Als je met een camper of caravan komt zijn de plaatsen wel klein, maar dat is volgens mij overal in italie.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Leuke gezellige camping aan Lago Maggiore

Hieke Ferwerda
26-8-2012

Wij hebben op deze camping vanaf 11 augustus 2012 tot 23 augustus 2012 met onze caravan gestaan. Een gezellige en gemoedelijke camping met een schitterend uitzicht op het meer en de bergen. Is wel afhankelijk van je plekje maar wij kregen de tweede dag zo'n plekje. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Bij het verplaatsen van de caravan werden we geholpen. Het restaurant is goed: het eten is lekker en betaalbaar. En het winkeltje is klein maar de basis is er. Daarnaast ligt de camping rechtstreeks aan het meer en heeft een eigen strandje. Het super gezellige dorpje Cannobio ligt op loopafstand en is vooral 's avonds gezellig druk. De camping is een mooie uitvalsbasis voor trips in de prachtige omgeving. Een nadeel? Ja, de camping ligt aan de drukke doorgaande weg langs Lago Maggiore. Op de plekken dicht bij de weg heb je last van het verkeer. De prijs is in verhouding wel wat aan de hoge kant, maar is - heb ik begrepen - normaal voor Italie

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Mooie plek, kleine plaatsen

Paulusma
29-9-2011

Locatie is perfect, vlak aan het meer, centrum op loopafstand. Goede ontvangst en uitstekend schoon sanitair. Gemengd beeld dus want heel kleine plaatsen en luidruchtig vanwege de doorgaande weg direct naast de camping. De vraag is dus of je de voordelen op vind wegen tegen de nadelen. Ik zal een volgende keer meer het binnenland in trekken, rustiger en ruimer.

Gereisd Met partner in september 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Residence Campagna in Cannobio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Residence Campagna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.