Hotel Pironi

ItaliëPiemontCannobio

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Pironi voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Pironi

• 9Anja van Kesteren10-07-2019

Gastvrij en heerlijk hotel!

Wij zijn op de Bonnefooi naar San Mauro Mare gereden en kwamen bij hotel Pironi terecht waar we meteen hartelijk werden ontvangen door de receptioniste en toevallig was de eigenaar ook aanwezig! We hebben een week lang genoten van zo'n zee strand en het lieflijke San Mauro Mare! Hotel is pas sinds dit voorjaar weer open...daarvoor heeft het 2,5 jaar leeg gestaan! Chapeau aan de ondernemers die dit hotel weer operationeel hebben gekregen ! Het eten was fenomenaal ....geweldige keuken...fantastische lieve bediening....vooral Steffi hebben wij in ons hart gesloten! Ga zo door!wij komen zeker terug!

• 9Floor Kik-Heerebout en Bart Kik10-08-2008

mooi, monumentaal, stijlvol hotel in het centrum

Wij kwamen op de bonnefooi in dit hotel. Het is werkelijk een prachtig hotel. De 4 persoonskamer die we hadden was ruimer dan ruim. In de kamers staan antieke kasten ed. Toch vond ik het hotel wel kindvriendelijk omdat ze er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Het ligt net een straatje van het Lago Magiore af.

Hotel Pironi info

Facilities