Hotel Del Lago

Hotel Del Lago

We hebben een aantal aanbieders voor Del Lago voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Del Lago in het Nederlands

mooi schoon appartement aan het meer

rob jansen
18-8-2013

Mooie locatie aan het meer met mooie appartementen; schoon, zeer ruim, netjes en degelijk, met een heerlijk supergroot bed. De tuin van het hotel /de appartementen ligt aan het meer en heeft een eigen zwemsteiger. Op 3 min rijden/ afstand van het prachtige dorpje cannobio met authentieke straatjes, waar je savonds heerlijk kunt eten. Er is veel te doen in de directe omgeving zoals: zwemmen in het meer, klimmen en duiken vanaf de rotsen bij het riviertje, wandelen naar het pittoreske dorpje gelegen 10 min lopen vanaf het hotel, surfen, kanoeen, wandelen in de bergen... kortom: dit appartement is een absolute aanrader in een supermooie omgeving!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Geweldig, een paradijsje op aarde!!

J. van Daatselaar
8-9-2009

Mooi en rustig hotel gerund door de familie, voortreffelijk restaurant. Terras met ligbedden aan het Lago Maggiore. Vriendelijke mensen. Prachtige tuinen, vanuit de tuin mogelijkheid een prachtige bergwandeling te maken. Ligging net buiten Cannobio aan de doorgaande weg. Cannobio is binnen 3 minuten te bereiken. Puur genieten.

Gereisd Met partner in Tue Sep 08 2009 12:56:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesKluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen

• AdresFraz.Carmine-Via Nazionale 2 28822(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Del Lago in Cannobio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Del Lago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.