Camping Lido Cannero

7Goed

Italië, Piemont, Cannero Riviera - Lago Maggiore

Op vakantie geweest naar Lido Cannero?

7Goed

• 7.4Eetgelegenheden
  • 6.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

14 reviews over Camping Lido Cannero

• 6Rob S.18-07-2020

Leuke camping met ‘s avonds geluidsoverlast

Leuke, kleine, eenvoudige camping op ruime afstand van doorgaande weg. Doodlopend weggetje naar mooi grindstrand met grasveldjes, verdeelt de camping in twee stukken. Een andere doodlopende straat langs de camping zorgt ‘s avonds voor hinderlijke brommer- en scootergeluiden veroorzaakt door lokale jeugd die tot middernacht op het strand zit. Op de camping geen extra waterpunten. Naast de receptie is een klein koffiebarretje. Gastvrij personeel.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Liesbeth en Robby17-07-2020

Al geboekt voor volgend jaar

Prachtige camping. Onderweg vanuit Umbrië gebeld of er plaats was voor 3 nachten. Zeer vriendelijke mensen en zeer hartelijk onthaal. Mooie ruime plaats op tweede apart gedeelte van de camping met apart, zeer proper sanitair. Elke dag vers brood te verkrijgen. Alles op wandelafstand, infopunt, kleine supermarkt, restaurants, het meer met strandje ... Prachtige omgeving, ideaal om het lago maggiore en Ticino te ontdekken. Wij kijken alvast uit naar volgend jaar.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    7John Kuijpers17-08-2019

Prima camping !!

Zeer mooi gelegen camping centraal in het dorpje Cannero, een echt Italiaans dorpje, met leuke restaurantjes en terrasjes, camping is 2 sterren waard, geen vermaak voor kinderen, alleen aan het meer, matige Wifi , wel gratis, maak goede afspraken over je plek op de camping, want het is een krappe camping, met zeer weinig ruimte om met je caravan te manouvreren, de camping is ook n terrassen camping, mocht je auto niet passen op je kampeerplaats, dan heb je een probleem, er zijn namelijk geen extra pakeerplaatsen op de camping, alleen buiten de camping, alleen betaald, er zijn slechts enkele gratis parkeerplaatsen beschikbaar buiten de camping, erg ongemakkelijk hebben wij ervaren, op youtube heb je n paar filmpjes vd camping, mooie plaatsen zijn plaats 46 en 47 voor caravans, dan kijk jezo op het meer, camping wordt super bijgehouden, en sanitair is netjes schoon, echt n aanrader als je een krappe camping niet erg vindt.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Jacob van der laan01-08-2019

Fantastische ligging direct aan het meer

Heel gastvrij, super vriendelijke eigenaar en medewerkers.
    Toilet en douches vielen iets tegen. Te weinig en onhandig ingedeeld. Een prachtige locatie direct in het dorpje. Wel reserveren.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 3Esther27-07-2019

Nooit meer

Erg kleine plaatsen. Je zit tegen de buren aangepropt. Andere gasten houden zich 's ochtends niet aan de rusttijden/stilte, waardoor je in combinatie met de kerkklok nog eerder wakker bent dan dat de zon je wekt. Tot slot de service, toen we weggingen moesten we ineens voor een 2e tent extra betalen, ondanks dat we vooraf in de reservering hadden aangegeven met 2 tenten te komen. Ze beweren het bij aankomst gevraagd te hebben, maar dat was niet duidelijk geweest. Sanitair was oud, warm, vol met muggen en met douchen overstroomde de hele natte groep. Kortom, volgende keer naar een betere camping aan het Lago Maggiore.

• 7Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    8Martin Ikink23-08-2018

Super

Ligging prima , vriendelijk personeel sanitair gedateerd maar wel schoon plekken aan de krappe kant

• 9Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Bert Bartelink04-08-2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

Camping op prachtige locatie. Gastvrije ontvangst. Sanitair schoon en mooi strand en ligweide bij de camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Ad02-08-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Prachtige camping, heel mooi gelegen aan het meer. De camping heeft hele goede voorzieningen en het afval wordt strikt gescheiden ingezameld. Het sanitair is super schoon en er is een leuk terrasje bij de receptie. Omgeving, super mooi en dorpje gezellig. Het fijnste was nog de geweldige hulp die de eigenaresse en haar zoon boden als je er om vroeg. Op verzoek regelden zei restaurant reserveringen en alle andere zaken waar ze hulp konden bieden. Dit alles met een warme vriendelijke lach!

Gereisd met partner in juli 2018

• 9A3ana17-05-2018

In alle opzichten super!

Wat een supercamping! Rustig, klein, superschoon sanitair en een fantastisch uitzicht over het Lago Maggiore. Vlak aan het meer voor de strandliefhebbers en voor wie terrasjes, leuke straatjes en restaurantjes zoekt heeft Cannero Riviera ook genoeg te bieden. Maar vooral ook: wat een ontzettend lieve en behulpzame mensen die zo geholpen hebben toen ik plotseling alleen moest vertrekken ivm ziekte van mijn vader. Ik ben absoluut geen Italië-liefhebber, maar zou deze plek om alle bovenstaande redenen aan iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Stephanie03-08-2017

Zeer gastvrij

Op de terugreis vanuit Corsica op deze camping beland. Tijdens het hoogseizoen is het vrijwel onmogelijk een plek te vinden rondom het Lago Maggiore kwamen we achter. De moed zonk ons bijna in de schoenen na het zien van alle " complet" bordjes. Ook vragen hielp niet. In eerste instantie was ook hier geen plek. De eigenaresse zag onze moedeloosheid en wees ons op een plekje in de tuin. Mocht de tent passen, dan mochten we hem er neer zetten voor 1 nacht. Super lief en gastvrij! Hebben er 's avonds prima gegeten in het restaurant naast de camping en et een prima overnachting gehad!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017