Camping Lido Cannero

12 reviews over Camping Lido Cannero in het Nederlands

Prima camping !!

John Kuijpers
17-8-2019

Zeer mooi gelegen camping centraal in het dorpje Cannero, een echt Italiaans dorpje, met leuke restaurantjes en terrasjes, camping is 2 sterren waard, geen vermaak voor kinderen, alleen aan het meer, matige Wifi , wel gratis, maak goede afspraken over je plek op de camping, want het is een krappe camping, met zeer weinig ruimte om met je caravan te manouvreren, de camping is ook n terrassen camping, mocht je auto niet passen op je kampeerplaats, dan heb je een probleem, er zijn namelijk geen extra pakeerplaatsen op de camping, alleen buiten de camping, alleen betaald, er zijn slechts enkele gratis parkeerplaatsen beschikbaar buiten de camping, erg ongemakkelijk hebben wij ervaren, op youtube heb je n paar filmpjes vd camping, mooie plaatsen zijn plaats 46 en 47 voor caravans, dan kijk jezo op het meer, camping wordt super bijgehouden, en sanitair is netjes schoon, echt n aanrader als je een krappe camping niet erg vindt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fantastische ligging direct aan het meer

Jacob van der laan
1-8-2019

Heel gastvrij, super vriendelijke eigenaar en medewerkers.
Toilet en douches vielen iets tegen. Te weinig en onhandig ingedeeld. Een prachtige locatie direct in het dorpje. Wel reserveren.

Nooit meer

Esther
27-7-2019

Erg kleine plaatsen. Je zit tegen de buren aangepropt. Andere gasten houden zich 's ochtends niet aan de rusttijden/stilte, waardoor je in combinatie met de kerkklok nog eerder wakker bent dan dat de zon je wekt. Tot slot de service, toen we weggingen moesten we ineens voor een 2e tent extra betalen, ondanks dat we vooraf in de reservering hadden aangegeven met 2 tenten te komen. Ze beweren het bij aankomst gevraagd te hebben, maar dat was niet duidelijk geweest. Sanitair was oud, warm, vol met muggen en met douchen overstroomde de hele natte groep. Kortom, volgende keer naar een betere camping aan het Lago Maggiore.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Super

Martin Ikink
23-8-2018

Ligging prima , vriendelijk personeel sanitair gedateerd maar wel schoon plekken aan de krappe kant

Gereisd Met partner in augustus 2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

Bert Bartelink
4-8-2018

Camping op prachtige locatie. Gastvrije ontvangst. Sanitair schoon en mooi strand en ligweide bij de camping.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker voor herhaling vatbaar!

Ad
2-8-2018

Prachtige camping, heel mooi gelegen aan het meer. De camping heeft hele goede voorzieningen en het afval wordt strikt gescheiden ingezameld. Het sanitair is super schoon en er is een leuk terrasje bij de receptie. Omgeving, super mooi en dorpje gezellig. Het fijnste was nog de geweldige hulp die de eigenaresse en haar zoon boden als je er om vroeg. Op verzoek regelden zei restaurant reserveringen en alle andere zaken waar ze hulp konden bieden. Dit alles met een warme vriendelijke lach!

Gereisd Met partner in juli 2018

In alle opzichten super!

A3ana
17-5-2018

Wat een supercamping! Rustig, klein, superschoon sanitair en een fantastisch uitzicht over het Lago Maggiore. Vlak aan het meer voor de strandliefhebbers en voor wie terrasjes, leuke straatjes en restaurantjes zoekt heeft Cannero Riviera ook genoeg te bieden. Maar vooral ook: wat een ontzettend lieve en behulpzame mensen die zo geholpen hebben toen ik plotseling alleen moest vertrekken ivm ziekte van mijn vader. Ik ben absoluut geen Italië-liefhebber, maar zou deze plek om alle bovenstaande redenen aan iedereen aanbevelen.

Gereisd Met partner in mei 2018

Zeer gastvrij

Stephanie
3-8-2017

Op de terugreis vanuit Corsica op deze camping beland. Tijdens het hoogseizoen is het vrijwel onmogelijk een plek te vinden rondom het Lago Maggiore kwamen we achter. De moed zonk ons bijna in de schoenen na het zien van alle " complet" bordjes. Ook vragen hielp niet. In eerste instantie was ook hier geen plek. De eigenaresse zag onze moedeloosheid en wees ons op een plekje in de tuin. Mocht de tent passen, dan mochten we hem er neer zetten voor 1 nacht. Super lief en gastvrij! Hebben er 's avonds prima gegeten in het restaurant naast de camping en et een prima overnachting gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

We komen terug

Wim en Monique
26-7-2017

Kleinschalig, fantastische ligging en goed onderhouden. Plaatsen zijn redelijk ruim maar niet overbemeten. Met enkele minuten wandel je naar het meer, dat helder is en een aangename watertemperatuur heeft. Tussen de camping en het meer is er een strook goed onderhouden parkachtig groen waar je kunt bivakkeren. Bijzonder vriendelijke eigenaren, spreken goed engels. Aan het Lago Maggiore is het minder toeristisch dan aan het Gardameer, maar zeer zeker ook niet uitgestorven. Wat kan beter... Het sanitair is redelijk schoon en netjes, kan wel beter. Voor kinderen is er niet heel veel te beleven op de camping zelf, geen speeltuintje of disco e.d. We hebben overigens niet gezien dat kinderen zich verveelden.... De weg naar de camping vanuit het noorden is op sommige plaatsen zeer smal, je moet elkaar dan stapvoets passeren als je met je caravan een bus tegemoet komt. Ook op de camping zelf zijn de paadjes smal en de bochten krap. Kom je met een grote caravan geef dat aan want niet alle plaatsen zijn daarvoor geschikt. Ook zul je dan de caravan eerder moeten afkoppelen en naar de plaats moeten duwen maar zoals op alle campings heb je hulp zat.

Super plek

Patricia
14-6-2017

Een heerlijke kleinschalige camping. De camping ligt op twee delen, gescheiden door een rustige doodlopende weg. De weg komt uit bij het lago maggiore. Het is nog geen 50 meter. Het sanitair is goed en schoon. Zoals alles er netjes en verzorgd uit ziet. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2017

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lido Cannero in Cannero Riviera - Lago Maggiore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lido Cannero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.