Bed & Breakfast Opera Buffa

9.2FenomenaalScore uit 44 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 44 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

44 Reviews over Opera Buffa

• 9Bart en Ellen07-09-2015

Zeer goed !

Voor het tweede jaar op rij verbleven wij in de prachtige, zeer rustig gelegen B&B van Nikki en Steven. De ontvangst was opnieuw heel gemoedelijk en hartelijk. De ruime kamers zijn smaakvol ingericht en proper. Niets was hen te veel om ons het gevoel te geven helemaal thuis te zijn: we kregen elke dag een uitgebreid lekker ontbijt, veel tips over goede restaurants, wijnproeverijen, uitgestippelde routes om met de auto/vespa te verkennen,... Steven heeft een passie voor wijn en deelt die graag met zijn gasten. Hij begeleidde ons onder meer rond in de lokale wijndomeinen Nizza Silvano en Maccagno waar we diverse heerlijke wijnen konden proeven. De streek is een absolute topper voor iedereen die van wijn houdt. Ook de prachtige landschappen en de vele gezellige plaatsen in en rond Alba en Asti zijn de moeite om te bezoeken. Onze vakantie in Piëmonte was TOP te noemen dankzij Nikki en Steven!

• 10Filip en Annick De Laere05-09-2015

een paradijs

het is zeker een aanrader!! het was een fijne tijd met Steven en Nikki ze hebben ons goed in de watte gelegd!! alles tot in de puntjes in orde, lekker ontbijt gebracht door Nikki en Steven is een toffe reisleider!! doe voort zoals jullie bezig zijn super!!! we zaten en weke met us gat in de beuter!!! ;-)

• 10Philip03-07-2015

Zo moet een B&B eigenlijk zijn...

Zeer behulpzame en vriendelijke mensen, ze stonden steeds paraat om ons uitleg te geven over de streek. Vanuit de kamer was er prachtig uitzicht op de landelijke omgeving. Het ontbijt was steeds verzorgd en variërend. Qua hygiëne valt niets op te merken. Kortom, een prachtige B&B die ons een fantastische vakantie bezorgde. Voor herhaling vatbaar!

• 10Marc en Annick01-07-2015

Genieten met een grote G

Nikki en Steven zijn supervriendelijke en aardige mensen die reeds volledig geïntegreerd zijn in de omgeving. Het voordeel hiervan is dat zij de perfecte gids zijn voor uitstappen te doen en wijndegustaties te begeleiden. Toplocatie, mooie kamers en een zeer huiselijk geviel. Ideale locatie om tot rust te komen.

• 10Luk_Annemie19-06-2015

Buitengewoon fantastisch

De B&B ligt in een prachtige omgeving en werkelijk alles is piekfijn in orde. Er zijn verschillende terrassen en een mooi zwembad in de tuin. Ook de service is top. Bij Steven en Nikki kan je met alles en nog wat terecht. De kamers zijn zeer smaakvol ingericht en alles is zeer netjes. De bedden slapen zeer goed en zijn voorzien van comfortabele matrassen. Elke morgen was er een lekker Italiaans ontbijt. Een super toffe gastheer en gastvrouw zorgen dagelijks voor een geslaagd en aangenaam verblijf. De wijn tastings in de plaatselijke cantinas zijn werkelijk een aanrader. Bedankt Steven & Nikki. Het was bij jullie een zeer aangenaam verblijf.

• 10Luc & Odette17-06-2015

Zeer hartelijke ontvangst. Mooie en ruime kamer en badkamer met fantastisch uitzicht, midden de wijngaarden. Steven en Nikki zijn zeer goede raadgevers qua bezienswaardigheden in de omgeving en restaurantbezoek. Uitstekende maaltijden en goed ontbijt ter plaatse.Heerlijke witte, rode en roséwijnen geproefd bij Steven.Prachtige streek.

• 10Julie Degraef 17-06-2015

Echte ondekking voor wijnliefhebbers

B&B opera buffa is een echte aanrader voor wijnliefhebbers zoals wijzelf. Steven en Nikki zorgen voor fijne degustaties in eigen en andere wijncantina’s. Tevens rustige ligging en mooi verzorgde kamers.

• 6r praet05-06-2015

eenmalig

Ligging zeer mooi Kamer gewoontjes, veel gezelschap van spinnen en muggen en vochtige lucht. Service: beperkt niet zoals beloofd op de site Ontbijt: armtierig, oud brood en taart, bijna geen keuze uit beleg, weinig privacy bij het ontbijt Er wordt veel beloofd maar weinig gegeven wijnproeverij prima

Steven & Nikki, eigenaar, 08-06-2015

Wij zijn diep geraakt door jullie reactie, zeker omdat jullie tijdens het verblijf alles blijkbaar ok vonden. Wij vragen altijd aan onze gasten of het in orde is. Weinig service? Wij vragen een week voor de aankomst per mail aan onze gasten wat ze graag tijdens hun verblijf willen doen. ‘ s Morgens bij het ontbijt wordt deze vraag herhaald. Vergeten jullie de services van de aangeboden aperitief, Vespa’s die wij voor jullie geregeld hebben, gratis taxi ritten, het reserveren van restaurantjes, … Ons ontbijt bestaat uit vers brood (3 soorten), verse kaas, min. 2 soorten beleg (vers gesneden met eigen snijmachine), enz… vergeet niet dat wij een kleinschalige B&B zijn en onmogelijk een hotelbuffet kunnen aanbieden. Ons ontbijt wordt aan één grote tafel geserveerd. Dit is voor ons de ziel van een kleinschalige, persoonlijke B&B. Natuurlijk hadden wij (op jullie vraag) een ontbijt op bed of op een van de zitplaatsen op het terrein kunnen voorzien. Wij vonden jullie 2 toffe madammen.

• 10Vandorpe25-08-2014

Absolute aanrader !

Heel leuke b&b met mooi ingerichte kamers en zin voor detail. Lekker en gevarieerd ontbijt, tof zwembad en vooral Nikki en Steven die hun b&b met hart en ziel uitbaten ! Doe zo verder, wij komen zeker terug.

Steven & Nikki, eigenaar, 08-06-2015

Hello boys, hartelijk dank voor de jullie fijne reactie!!!!

• 9Zavelberg823-07-2014

Aanrader

Een fantastische, rustgevende b&b waar we nog zullen terugkeren om piemonte verder te verkennen want ons al goed gelukt is dank zij de vele tips en info van Steven en Nikki.

Steven & Nikki, eigenaar, 08-06-2015

Beste gasten, hartelijk dank voor de jullie fijne reactie!!!!

Bed & Breakfast Opera Buffa info

Building information