Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Ca Momplin in het Nederlands

Hier wil je wel zitten

P. van Velzen
8-6-2016

Het is eigenlijk onbegrijpelijk dat er niet meer toeristen naar Piemonte komen. Ca' Momplin ligt bovenop een berg en je hebt fantastisch uitzicht op de Alpen (bij mooi weer) aan de voorkant en op Cisterna aan de achterkant. Ruime tuin, zeer goed geoutilleerd huis met veel apparaten en kookgerei voorziene keuken. Alles wat je nodig zou kunnen hebben is er. Is het er niet dan komt dat omdat je het niet hebt kunnen vinden. De eigenaars Claudia en Franco kunnen je allerlei leuke plekjes vertellen waar je normaal nooit zou komen. Ze houden nogal van gezelligheid dus je kunt uren met ze wijn blijven drinken als je dat wilt. Wil je dat niet, ook geen probleem. Het is wel allemaal Duits wat je er hoort. Het dorp Canale ligt twee kilometer naar beneden en daar kun je al heel wat vinden, er zijn veel winkels voor zo'n klein dorp. Je komt hier goed tot rust, voor tieners die iedere avond uit willen is het inderdaad minder geschikt

Gereisd Met partner in mei 2016

heel mooi

G.Paap
12-8-2011

vakantiehuis voor mensen die rust zoeken,plezier hebben in het ital.landleven en nieuwgierig zij op eten,dorpjes,wijn en mensen. fantastisch. (niet leuk voor pubers te rustig).geweldig plek om het piemonte te ondekken.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ca Momplin in Canale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ca Momplin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.